Tippeliga sangen
først kan jeg begynne å beklage at jeg setter ut en topic som ikke har noe med ffk å gjøre men med personlig innteresse...håper det går bra for denne gangen...
Lurte på om det var noen her som har tippeliga sangen som blir spillt når spillerne skal entre matta på banen,har prøvd å lett etter denne lenge nå uten å lykkes...så hvis noen har den og kunne sent over på msn hadde jeg vært takknemlig:cool:
Lurte på om det var noen her som har tippeliga sangen som blir spillt når spillerne skal entre matta på banen,har prøvd å lett etter denne lenge nå uten å lykkes...så hvis noen har den og kunne sent over på msn hadde jeg vært takknemlig:cool:
---------------------------
FFK for Life......
jeg har den jeg.. slenger den til deg neste gang du er på msn:)
Den er jeg interessert i og:ffk:
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg har den jeg.. slenger den til deg neste gang du er på msn:)jeg å.. add meg da
royta@tiscali.no
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hva heter den?!? Kan da ikke bare hete Tippeligahymne (for det var den det var snakk om...), må være noe mer...?!?!?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914