Troppen mot Molde
Ifølge Drillo er Bora Zivkovic med i troppen som drar til Molde. Positivt. Da er det lov å håpe at han kan spille fra start. Michael Røn er også klar igjen etter skaden han fikk mot Sandefjord. Dessuten er Øyvind Hoås med igjen.
Drillo sa også at José Garro går inn i troppen istedenfor Yherland McDonald til denne kampen. Begge kan jo ikke være med samtidig sålenge West er der...
Drillo sa også at José Garro går inn i troppen istedenfor Yherland McDonald til denne kampen. Begge kan jo ikke være med samtidig sålenge West er der...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
I følge Drillo er Bora friskmeldt til kampen, og han bekrefter samtidig at Kvisvik er på vei... Men det vet vi jo alle :)
Link er sikkert greit
Link er sikkert greit
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Jepp, var dette intervjuet jeg baserte mitt innlegg på :)
Ble straks mer optimistisk i forhold til denne vanskelige bortekampen da jeg hørte at Zivkovic ser ut til å bli spilleklar!!
Ble straks mer optimistisk i forhold til denne vanskelige bortekampen da jeg hørte at Zivkovic ser ut til å bli spilleklar!!
Laget blir vel mest sannsynelig slik da:
Steinar (Håper på ALH)
Blixt
Bertelsen
Bora
Helland
Hoås
Enerly
Brenne
Røn
West
Ringeberg
Viktig å ha med Helland. Han har jo som kjent aldri tapt mot Molde
Steinar (Håper på ALH)
Blixt
Bertelsen
Bora
Helland
Hoås
Enerly
Brenne
Røn
West
Ringeberg
Viktig å ha med Helland. Han har jo som kjent aldri tapt mot Molde
FFK til Royal League
Ja, tror det blir de 11 fra start, selv om du satte de opp i en litt original rekkefølge :)
moro at tarik er med til molde:D
Litt skeptisk til hoås på venstrekanten. Har ikke akkurat imponert i 4-4-2 i år. Om bora ikke holder, synes jeg de burde prøve ringberg som stopper og hoås på topp sammens med west.
Synd ikke de har plass til macdonald.
Synd ikke de har plass til macdonald.
Engasjert hovedtribunist!
Det er nok lurt å benytte en revansjesugen Hoås mot gamle klubben, bare ikke han er overtent. Men når vi kjemper om seriepoeng kan vi ikke leke fotball og sette opp en spiss som midtstopper, er ikke en treningskamp dette.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
ringberg er jo gammel midtstopper da. tror han ville gjort en utmerket jobb der.. ikke dumt forslag ihvertfall..
men nå begynner jo ringberg og west å finne formen. er nok best å la den gode utviklingen fortsette mot molde. satser på at både ringberg og west putter i morra:D
men nå begynner jo ringberg og west å finne formen. er nok best å la den gode utviklingen fortsette mot molde. satser på at både ringberg og west putter i morra:D
ringberg som stopper?absolutt ikke.for det første er det ingen som kan erstatte han på topp.(hoås har ikke den arbeidskapasiteten som marcus)samt vi nner marcus skremmende få luftdueller...hvis bora må melde pass,ønsker jeg å se peters som jeg mener har en framtid i ffk.
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914