Raymond Kvisvik
Bare les her
Velkommen skal du være Raymond!
---------------------------
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
:)
Han visste ikke nøyaktig når da...
Opprinnelig postet av Husgutt
er forresten et intervju med kvisvik i span (chessmagasin).. fikk 1 utgaven i posten idag.. men er jo naturligvis ikke helt nytt. står egentlig ikke noe spennende der:D
I motsetning til i dette innlegget! :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Plankehaugen stiller på dugnad for Kvisvik?
Skal i hvert fall ikke si at supporterne ikke gjør alt vi kan for å få han til klubben. Faren er vel at presset blir for stort når han kommer. Det begynner å bli store forventninger til han allerede...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
- Måsabjønn.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Noe nytt du, liksom! :)flott svart.. der fikk han noe å tygge på :D
- Måsabjønn.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Og er det flere som er spydige nå, så kommer jeg til å dra frem sammenlagtlista fra tippekonkurransen, samme hvor vondt det gjør for enkelte av dere :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
He he he, såååå langt nede? Ikke rart jeg ikke fant noe da? Ja, altså, eh, tenkte å samle alt i en tråd, ikke sant? Det er tanken som teller, er det ikke det da?Å du prøver å snakke deg bort ja :D kom med hva du vil det hjelper lite i denne saken :D
Og er det flere som er spydige nå, så kommer jeg til å dra frem sammenlagtlista fra tippekonkurransen, samme hvor vondt det gjør for enkelte av dere :)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914