Ny spiss?
Dette hørte jeg allerede på søndag før kampen mot Bodø av en som har ganske god kjennskap innad i klubben.
Hva syns vi om denne spilleren?
Er sterk på hode i hvert fall, og kan vel også brukes som midtstopper?
Hadde du en link til selve artikkelen? Fant ikke no på Demokraten jeg... Kanskje den bare er i papirutgaven?
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
les godt der da for jeg syns bratbakk var nevnt med noen ord.. jo da det er en bra spiss etter han kom over 160 mål for da slapp han å ha 160 i tankene
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av rødforalltid
Leser i dagens Demokraten at Magnus Powell kan være på vei til FFK.
Dette hørte jeg allerede på søndag før kampen mot Bodø av en som har ganske god kjennskap innad i klubben.
Hva syns vi om denne spilleren?
Definitivt en god spiller som har vist gjennom flere sesonger at han duger på tippeliganivå. Men han er skadeutsatt, og 31 år. Hvis han kommer bør han være billig.
Og jeg vil definitivt ikke bytta Markus mot ham!
Bjørn Jervell Hansen
La oss selge hele laget!!
Grunnen til at han ikke har fått så mye spilletid i Lillestrøm i år, er vel at han konkurerer med Sungot om den ene spissplassen.
Den andre spissplassen er vel besatt av Malteseren Mifsud.
Jeg er begrenset positiv til Powell fordi han er ikke vesentlig bedre enn Ringberg. Han er sterkere i kroppen, har kanskje litt mere fart og er litt mere hodesterk, men han har ikke det samme hjerte for klubben som Ringberg har, og som gjør at Ringberg kompenserer mye for sine svake sider.
Dessuten mener jeg Powell de siste årene har hatt betydelige problemer med sine knær, som har vært årsaken til at han har vært skadet i lange perioder.
Men selvfølgelig, hvis han skal til FFK, så må han jo gjennom en legesjekk.
Er enig med FFK i at hvis vi skal kjempe om medaljer, så må vi ha en forsterkning i form av en spiss av denne typen, som Powell representerer, men da synes jeg det bør satses på en spiller som desidert er god nok til å gå rett inn i 1. ellveren.
FFK på toppen i 2005
Powell var stor i 2001 sesongen, var på Åråsen og så han mot Moss da, og da herja han verre.
Men dette begynner å bli en stund siden, men vi kan bare håpe at han med fornyet tillit og miljøskifte kan komme tilbake til store høyder!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
savner "svensk magi" allerede
Uansett om han klarer å fra ta Marcus spissplassen, noe jeg tviler sterkt på, så vil han styrke laget siden vi får en reserve som er bedre enn de vi har i dag.
La oss selge hele laget!!
Angående Brattbakk så er det bare tøv. Mokkelbost bare lo av det og skjønte ikke hvor de ryktene kunne komme fra. Helt utenkelig at han blir å finne i FFK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
PÅL
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914