Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 17 jun 05, 05:33
Leser i dagens Demokraten at Magnus Powell kan være på vei til FFK.
Dette hørte jeg allerede på søndag før kampen mot Bodø av en som har ganske god kjennskap innad i klubben.
Hva syns vi om denne spilleren?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jun 05, 06:18
Endret: 17 jun 05, 06:20
Jøss, trodde ikke han var på vei ut Åråsen? Vi har jo hatt hell med å hente spillere fra LSK før vi ;)

Er sterk på hode i hvert fall, og kan vel også brukes som midtstopper?

Hadde du en link til selve artikkelen? Fant ikke no på Demokraten jeg... Kanskje den bare er i papirutgaven?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 jun 05, 07:21
Kanskje er Markus sine dager talte i FFK

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 jun 05, 08:38
Må faktisk si at jeg ble positivt overrasket...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 jun 05, 09:06
Endret: 17 jun 05, 09:32
å her her LINKEN

les godt der da for jeg syns bratbakk var nevnt med noen ord.. jo da det er en bra spiss etter han kom over 160 mål for da slapp han å ha 160 i tankene

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 05, 09:40
her har dere litt K a m p h i s t o r i k k

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 17 jun 05, 09:43
Opprinnelig postet av rødforalltid
Leser i dagens Demokraten at Magnus Powell kan være på vei til FFK.
Dette hørte jeg allerede på søndag før kampen mot Bodø av en som har ganske god kjennskap innad i klubben.
Hva syns vi om denne spilleren?

Definitivt en god spiller som har vist gjennom flere sesonger at han duger på tippeliganivå. Men han er skadeutsatt, og 31 år. Hvis han kommer bør han være billig.

Og jeg vil definitivt ikke bytta Markus mot ham!

Bjørn Jervell Hansen

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 jun 05, 10:19
Dette må da være veldig positivt. Powell er en stor og sterk spiss, og vil kunne utfordre Marcus. Den beste av dem vil kapre plassen, og det er FFK tjent med. Selv om Marcus er min favorittspiller, så ser jeg at han ikke har hatt noen reell konkuranse om plassen, og det må man ha skal man utvikle seg videre som spiller og alltid yte maks.

La oss selge hele laget!!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 17 jun 05, 10:38
Markus er den spillern som alt gir jernet uansett. Helt ærlig så ser jeg ikke behovet ved å hente inn Powell. Ser faktisk at LSK fansa ikke bryr seg nevneverdig om han forsvinner eller ei, og dette tullet med han Brattbakk kan man og glemme. La nå heller de som er der fra før få utvikle seg ut sesongen så dukker det heller opp noe som er billigere etter sesongen istede. For min del behøver ikke FFK slåss om seriegull alerede i år.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 17 jun 05, 10:46
Powel eller tilsvarende klassespiss, en forsvarsspiller som kan spille både stopper og back, (a la Vidar M) + Kvisvik, så lukter det Royal Leauge lang vei av denne sesongen!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 jun 05, 11:57
Powell er en klassespiller, som fyller 31 år i oktober.
Grunnen til at han ikke har fått så mye spilletid i Lillestrøm i år, er vel at han konkurerer med Sungot om den ene spissplassen.
Den andre spissplassen er vel besatt av Malteseren Mifsud.

Jeg er begrenset positiv til Powell fordi han er ikke vesentlig bedre enn Ringberg. Han er sterkere i kroppen, har kanskje litt mere fart og er litt mere hodesterk, men han har ikke det samme hjerte for klubben som Ringberg har, og som gjør at Ringberg kompenserer mye for sine svake sider.

Dessuten mener jeg Powell de siste årene har hatt betydelige problemer med sine knær, som har vært årsaken til at han har vært skadet i lange perioder.
Men selvfølgelig, hvis han skal til FFK, så må han jo gjennom en legesjekk.

Er enig med FFK i at hvis vi skal kjempe om medaljer, så må vi ha en forsterkning i form av en spiss av denne typen, som Powell representerer, men da synes jeg det bør satses på en spiller som desidert er god nok til å gå rett inn i 1. ellveren.

FFK på toppen i 2005

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 jun 05, 12:07
Endret: 17 jun 05, 12:14
Er usikker på Powell, som sagt vært mye skadet. Lurer på om dette er rett mann for FFK. Han er vel ikke akkuratt en goalgetter heller.

Powell var stor i 2001 sesongen, var på Åråsen og så han mot Moss da, og da herja han verre.

Men dette begynner å bli en stund siden, men vi kan bare håpe at han med fornyet tillit og miljøskifte kan komme tilbake til store høyder!

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 17 jun 05, 12:41
Trenger ikke flere folk med konstante skadeproblem, spesielt ikke når de i tillegg har passert 30.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 jun 05, 12:52
en låneavtale ut sesongen med opsjon på kjøp hadde vært glimrende.powell hadde styrket oss,absolutt.men pga skadeproblemer ville jeg ikke hentet han direkte.artig å se at klubben nå går for "stjernespillere" f.eks kvisvik.tydelig tegn på at klubben allerede i år vil flere plasser opp på tabellen.

savner "svensk magi" allerede

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 jun 05, 12:58
Dette handler jo om å skaffe en konkurent til Marcus. Konkuranse om plassene er alltid bra. Hvor gammel han er spiller ingen rolle, så lenge han holder mål (eller burde jeg skrevet scorer mål).

Uansett om han klarer å fra ta Marcus spissplassen, noe jeg tviler sterkt på, så vil han styrke laget siden vi får en reserve som er bedre enn de vi har i dag.

La oss selge hele laget!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 05, 13:03
Vi har allerede en konkurrent til Markus i Øyvind Hoås. Powell er en middels god Tippeliga-spiss på 30 år, som har slitt en del med skader og heller ikke har veldig stort tempo i kroppen. Han er nok ikke den spisstypen jeg personlig helst ønsker meg til FFK nå.

Angående Brattbakk så er det bare tøv. Mokkelbost bare lo av det og skjønte ikke hvor de ryktene kunne komme fra. Helt utenkelig at han blir å finne i FFK.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 17 jun 05, 13:10
Øsj, hva skal vi med Powell da? Han scorer lite mål (LSK hadde hatt 4 poeng mindre i fjor uten hans scoringer), han er mye skada, begynner å dra på åra, _og_ han ga Trondsen en stygg albue som omtrent har ødelagt han som fotballspiller.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 17 jun 05, 13:20
Powell hadde vært en fin spiller å hatt i troppen,men er det det vi trenger,en som kan komme inn å sitte på benken?Verken tror eller håper powell ville tatt plassen fra markus!Skal vi hente en ny spiss bør det være en som ikke sliter benken i en annen tippeligaklubb...trenger ikke flere OK spillere...må ha noen som kan styrke 11ern

PÅL

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 17 jun 05, 13:25
Kommer Kvisvik har vi jo som TgfkaFFK sier Hoås som kan spille spiss...så vi har jo backup på den plassen, men kanskje vi trenger en spiss som går rett inn på laget! Det hadde vært noe...

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 17 jun 05, 13:54
Magnus Power er en skikkelig murbrekker. Stor, sterk, ganske rask og bevegelig. Synes faktisk han ligner vel så mye på viikmae i spillestilen som ringberg. Endel mer muskler og litt mindre fart kanskje, men han er en som alltid laget mye liv og røre i et forsvar. Ikke noe dumt kjøp det. Tror han kunne utfylt de spissene vi har godt. Men han er som flere her inne påpeker over tredve og skadeutsatt, så jeg hadde ikke brukt veldig mye penger på han. Om klubben henter kvisvik synes jeg det neste på listen burde være en rask og gjennombruddshissig høyrekant. Så kan vi hente inn en ny spiss og evt. en forsvarspiller etter det, om vi har råd.

Engasjert hovedtribunist!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 17 jun 05, 14:11
Endret: 17 jun 05, 14:12
Synes ikke FFK er tjent med den type spillere. Ender opp med negativ omtale pga skader på motspillere og unødvendig fokus. Er og enig med palespen ang. skaden til Tor. Slike ting blir aldri glemt og jeg kommer til å pipe han ut hver gang han er på stadion!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 05, 14:15
Nå gjorde tross alt ikke Powell noe stygt i den duellen, og mener også å ha hørt Trondsen si at det var selvforskyldt. Uansett, det blir et helt håpløst poeng for å vurdere om Powell bør bli FFK-spiller.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 17 jun 05, 14:33
Ser ikke poeng i å hente han,må da finnes bedre spisser ffk har sjangs på

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 17 jun 05, 17:05
Opprinnelig postet av Costanza
Nå gjorde tross alt ikke Powell noe stygt i den duellen, og mener også å ha hørt Trondsen si at det var selvforskyldt. Uansett, det blir et helt håpløst poeng for å vurdere om Powell bør bli FFK-spiller.

Opps, beklager, det var jeg som hadde rota sammen en liste over alle hodeskadene Trondsen hadde hatt. Albue i nøtta fikk han mot Skeid året før. Trondsen nikka Powell i bakhuet med tinningen. Ikke mye Powell kan lastes for det, men han finner jo på allt mulig rart innenfor boksen, heldigvis skader han seg sjøl like ofte som han skader andre.

Synes derimot det er viktig poeng å ikke ha grisespillere på laget. Det meg en flau og dålig følelse, og det gir dårlig publisitet som smitter over på klubben og byen. Hulsker klarte jo omtrent egenhendig å gjøre Molde til et forhatt griselag.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 jun 05, 20:39
jeg er ikke superhappy for powell.. vi har en supersvenske fra før av:)

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 17 jun 05, 21:22
Mener da seriøst at den store smellen til Tor kom fra Baron i en utboksing? En utboksing som ikke var retta mot ballen i det hele tatt.

Men, om FFK noen gang kjøper Kippe, DA skal jeg pipe på egen spiller for første gang! Steinar skulle fått lov til å gå på jobb med et brekkjern neste søndag.

Bams-fia, Jack og sang!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 05, 21:41
Tor fikk to smeller i den kampen. Først da han headet inn i Powell, deretter av Baron. Den første var visst den verste.

Men jeg er litt skeptisk til Powell sine kvaliteter. Det er en stund siden han har gjort det bra i Tippeligaen, og i tillegg slitt med skader og lite spilletid. Vi bør vel sikte høyere enn å hente inn LSKs 4. valg på spissplass?

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 18 jun 05, 01:57
Synes egentlig ikke det høres så gæærnt ut. Powell er en meget habil tippeliga-spiss, HVIS han holder seg skadefri.
Det jeg derimot er litt redd for, er at vi henter den ene 30-åringen etter den andre(selvsagt litt overdrevet, men allikevel)
Men vi må huske på at vi fortsatt er et middelmodig tippeligalag, og vi kan faktisk ikke velge og vrake i spisser. Ække sikkert powell er noe dumt kjøp se!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 jun 05, 08:59
Det spekulerers i en sum på 1 million er han verdt det, pluss at han er godt lønnet

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 05, 11:45
mulig vi bare kan glemme Powell og se etter en annen spiss. LSK vil bytte han bort

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 18 jun 05, 13:59
For å si det sånn. Om FFK har mye cash, så bør de melde seg på i kampen om Occean. Han hadde passet helt perfekt inni FFK! Men det er vel uansett bare å drømme. Tror ikke FFK gidder å prøve engang.

Engasjert hovedtribunist!

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 18 jun 05, 14:37
Occean hadde vært en glimrende spiller å fått,men han blir jo for dyr,både lillestrøm og VIF er jo villige til å gi MINST 5 mill....etter kjøpet av Super Ray(forhåpntligvis) har vi vel ikke råd til en så dyr spiller til.Men hadde jo vært gull:D

PÅL

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 05, 15:21
Tror vi ikke kan ha han på laget selv om vi ønsker det. blir for mange utlendinger og det går vel utover dem unge vi har. tenker på mcdonald,Garro også har vi west.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914