Ny spiss?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Costanza
Nå gjorde tross alt ikke Powell noe stygt i den duellen, og mener også å ha hørt Trondsen si at det var selvforskyldt. Uansett, det blir et helt håpløst poeng for å vurdere om Powell bør bli FFK-spiller.
Opps, beklager, det var jeg som hadde rota sammen en liste over alle hodeskadene Trondsen hadde hatt. Albue i nøtta fikk han mot Skeid året før. Trondsen nikka Powell i bakhuet med tinningen. Ikke mye Powell kan lastes for det, men han finner jo på allt mulig rart innenfor boksen, heldigvis skader han seg sjøl like ofte som han skader andre.
Synes derimot det er viktig poeng å ikke ha grisespillere på laget. Det meg en flau og dålig følelse, og det gir dårlig publisitet som smitter over på klubben og byen. Hulsker klarte jo omtrent egenhendig å gjøre Molde til et forhatt griselag.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Men, om FFK noen gang kjøper Kippe, DA skal jeg pipe på egen spiller for første gang! Steinar skulle fått lov til å gå på jobb med et brekkjern neste søndag.
Bams-fia, Jack og sang!
Men jeg er litt skeptisk til Powell sine kvaliteter. Det er en stund siden han har gjort det bra i Tippeligaen, og i tillegg slitt med skader og lite spilletid. Vi bør vel sikte høyere enn å hente inn LSKs 4. valg på spissplass?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det jeg derimot er litt redd for, er at vi henter den ene 30-åringen etter den andre(selvsagt litt overdrevet, men allikevel)
Men vi må huske på at vi fortsatt er et middelmodig tippeligalag, og vi kan faktisk ikke velge og vrake i spisser. Ække sikkert powell er noe dumt kjøp se!
Pættærnæ døm hang og slang!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Engasjert hovedtribunist!
PÅL
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914