Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen og Dag Frode Hornseth blir fristilt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jun 05, 15:46
Endret: 16 jun 05, 15:48
Greit at de gir bort Hornseth, men Christian Petersen er vel verdt noen kroner. Hønefoss ønsker begge spillerne, Dag Frode er interssert, Christian er vist usikker. Sak om dette i Ringerikes Blad i morgen.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jun 05, 15:49
Nå som Bora, Piroja, Trondsen er skadet, hvem skal vi bruke i forsvaret hvis Christian forsvinner?

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 16 jun 05, 16:02
Syns det er synd de gir bort Peters, han er da en habil spiller som kan spille på mange plasser...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jun 05, 16:17
Endret: 16 jun 05, 17:37
Det er vist flere klubber også som vil han han.Les her

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 jun 05, 17:20
Nå vet vi jo ikke om FFK allerede har følere ute for andre spillere da, så det blir litt vanskelig å svare på om det er riktig å la dem gå når vi ikke vet om det kommer inn nye og bedre spillere.

Når det er sagt, Petersen er en aldri så liten potet vi kan bruke overalt, og ettersom vi ikke har andre slike spillere burde vi i hvert fall beholdt han til vi har dobbel dekning på samtlige plasser.

Og selv da er dette en spiller som er grei å hive innpå hvis det skulle bli skader. Han kan gå inn omtrent overalt på banen og dermed blir det ikke noen omrokeringer på helel lager

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 jun 05, 17:29
Drillo har flere ganger sagt at han er ute etter spillere med en eller annen spisskompetanse.
Den eneste spilleren uten spisskompetanse som han gjerne vil beholde er Peters, fordi han kan spille på alle plasser uten å drite seg ut.

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jun 05, 17:40
Tror imidlertid ikke Peters styrket sjansene sin i går. Han var uvanlig slurvete som midtstopper, og man så også at Helland ble mer frynsete når han fikk Peters ved sin side fremfor Zivkovic. Krysser fingrene for at sistnevnte rekker Molde-kampen. Morgendagen skal visst gi svaret.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jun 05, 17:48
Vet at flere spillere skal ut av kubben enn Christian P og Dag F. Muligens to, eller tre til.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 jun 05, 17:56
Endret: 16 jun 05, 17:57
I alt kan det bli fem spillere som forsvinner? Må bli Koskela og Søderstjerna i hvert fall det da.

Er det flere enn meg som aner at Drillo ser litt mer langsiktig på sin jobb når slike ting skjer i klubben? Han har et langsiktig mål med klubben og han har allerede begynt nå å tenke på hvordan han vil ha laget i fremtiden? For hvis han hadde tenkt å gi seg etter sesongen, så hadde han neppe tatt en slik opprenskning i spillertroppen? (Han er neppe alene om dette, men likevel)

Får vi Kvisvik og noen andre gode spillere, ja for de kan jo ikke sende av gårde Koslela & Co og hente inn samme kvalitet, tror jeg dette kan bli bra jeg :)

Ser i hvert fall ut som West blir i klubben, likte fansen og byen sa han, hvem gjør ikke det? :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 16 jun 05, 17:56
peters stiller uansett foran koskela i rekken.gi heller han fri overgang.underlig hvis peters blir gitt bort.viktig med en potet i laget.men regner nå med at en forsvarsspiller kommer 1juli.alt annet vil være skremmende....

savner "svensk magi" allerede

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 05, 07:22

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 17 jun 05, 09:49
Endret: 17 jun 05, 09:49
Petersen lokal Fredrikstad-gutt??

Men jeg holder på mitt: Peters bør vi beholde! Hvis vi lar ham gå, regner jeg med at det dukker opp en eller to virkelig bra forsvars- og/elller midtbanespillere i juli. Og det i tillegg til en eventuell ving fra Brann...

Bjørn Jervell Hansen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 jun 05, 13:44
Hehe, Mokkelbost avslører her skremmende mangel på kunnskap om spillere i egen klubb. Hvis han er korrekt sitert vel og merke.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 17 jun 05, 14:39
At de har frigitt petersen betyr bare at det er en midtstopper på vei inn i klubben,sier seg egentlig selv. Tor kommer neppe tilbake og da står vi igjen med helland,bora og en skadet piroja...så kommer nok en midstopper til som holder tp klasse vil jeg tro

men uansett,er greit å ha peters i stallen,kan jo spille overalt så og si

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 17 jun 05, 15:00
Da må FFK få tak i Vidar Martinsen. Spennende unggutt og med lokal tilknytning. Moss har uttalt at han ikke er til salgs, men alt har sin pris.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914