keeperdrakta til sørlie
syns klubben bør klare å hoste opp noen finere drakter enn det der..
---------------------------
Heia FFK
er det bare utedraktene som teller?
ikke enig..
NFF`s regelverk sier at målvakter skal tildeles nummerne 1, 12 og 22, mens Sørlie har nummer 25 :confused:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Engasjert hovedtribunist!
HER (velg pdf-filen for Tippeliga)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
her er en gammel kvisvik assa :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Husgutt
hehe:D:Ddu så det ikke sist vi traff, men trøye har jeg da så bare si i fra så kan jeg leke meg kvisvik, men ikke tro at det funker :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bams-fia, Jack og sang!
Keeperdrakt skal ha farge: klassisk 70-talls grønn.
(og hvite kne beskyttere)
Marching on together!
bare - Cicignong, Østsiden, Gressvik, Tune, Sellebak, Torp og nå Kråkerøy... he he he ...
men så har jeg hold på i snart 20 år da... Med tanke på at Gressvik og Tune var bare utlån så er det ikke mye vel ??? 5 lag .. dvs.
Dinamo Zagreb
Ellers er jeg enig i den draktproblematikken... Husker jeg hadde ei Grønn en gang, den likte jeg, sto Postbanken på brystet, men siden den gang, strengt tatt etter at han derre Mexicanske keepern jeg ikke husker navnet på som sydde draktene selv, har jeg alltid blitt tildelt signalflagg til drakt... ergerlig
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Opprinnelig postet av KeJ
Det er mange Zoran, du burde lagt opp nå, du er jo ikke i nærheta av storhetstiden i Øssia...
Ellers er jeg enig i den draktproblematikken... Husker jeg hadde ei Grønn en gang, den likte jeg, sto Postbanken på brystet, men siden den gang, strengt tatt etter at han derre Mexicanske keepern jeg ikke husker navnet på som sydde draktene selv, har jeg alltid blitt tildelt signalflagg til drakt... ergerlig
Hm , hm ... har du sett statistikken ??? 6 mål på 10 kamper ??? 5 kamper uten baklengs og den siste var min gavepakke til angriperen....
Har sagt at jeg skal gi meg mens jeg er på toppen... Målet er å ikke slippe mer enn 10 mål i år og rykke opp. Er på god vei nå ... dette vil si deffinitivt siste året med aktiv fotball ...........
.......Kanskje !!!!!!!!! :D
Dinamo Zagreb
Tror nok det målet ryker, tipper du ender på 15 baklengs i år, men at dere rykker opp...
Skjønt, det kan jo være at du er skada mens de 5 resterende målene slippes inn, hehe :D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Dinamo Zagreb
En blind høne kan også finne et korn!!!!!!
Bams-fia, Jack og sang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914