Husk meg
Brukernavn
Passord

Unnskyld

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 18 jun 05, 17:16
Endret: 18 jun 05, 17:18
Opprinnelig postet av A.Scheie

Ærlig talt! :mad: Holters og resten av gjengen driver disse sidene praktisk talt på dugnad. Hvis noen har noe å klage på at ting tar tid, så trenger guttene sikkert ivrige debattanter til å hjelpe seg med sidene. Mener også å huske at Holters tok tak i resultatkonkurransen fordi ingen andre gjorde det. Gi ham honnør fordi han gidder, istedet for å kritisere!

Jeg tilbød hjelp forrige gang, men da hadde han allerede fått hjelp av andre.

Opprinnelig postet av A.Scheie

Hilsen A. Scheie som er til bake fra en selvgitt karantene fra forumet som straff for at han glemte forrige ukes tippekonkurranse.

Og det var toppen av latskap, kan jeg tenke :D

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 jun 05, 18:01
Endret: 18 jun 05, 18:02
Hadde faktisk tenkt å skrive omtrent det samme som A.Scheie. Skulle nesten tro Holters & Co hevet lønn som vi ga dem. Når alt dette drives av egen fri vilje er det jo passe frekt å drive å mase på dem i tid og utide. Det er greit å spørre, men å mase blir feil.

Jeg tar i hvert fall denne siden som et privilegium, og da har jeg i grunn god tid på å vente på noen egentlig ubetydelige resultater, de kommer nok. Det er ikke slik at de som står bak sidene 24/7 sitter med disse sidene, de har sikkert en liv å leve de også :)

Jeg har i hvert fall tålmodighet Holters, ta tiden du trenger :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jun 05, 21:36
Det her gidder jeg ikke å svare på engang...

Det blir tatt når vi har tid og ork. Dette er faktisk ikke jobben vår...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914