Stallen renskes, gjør plass til nye
Les her
Risholt (Tromsø, HamKam eller Ålesund?)
Czwartek (Moss?)
Ringberg (Svenskeklubber)
Pettersen (Kanskje Stabæk vil kjøpe)
selvfølgelig bare vill gjetting
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Petersen: Greit nok!
Cwartek: Håper ikke det. Viktig at vi beholder de lokale guttene, samtidig som at jeg syntes czwartek er minst like god som blixt på backen.
Risholt: Neppe!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Søderstjerna ut.
Koskela ut.
Hornseth ut.
Tror jeg:cool:
Fredd
Hornseth ut. Den er helt klar og han er veldig klar over dette selv...
Koskela ut. Neppe.
Vikmae ut. ja han gikk jo
Risholt (Tromsø, HamKam eller Ålesund?) neppe. jeg mener vi trenger han. har gjort det meget bra i ffk og tror drillo også vil ha han i klubben
Czwartek (Moss?) vi trenger vel noen i bakhånd.. kan vel ikke bare handle så han blir nok tror jeg.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
helt uenig med tgfkaFFK.tror de 4blir.
savner "svensk magi" allerede
Kommer det forsterkninger inn, så må noen ut. Og de som forsvinner er dessverre ikke alltid de vi helst vil "bli kvitt".
Dersom andre klubber feks. henvender seg om Risholt og Ringberg, så er det en vurdering klubben må ta spesielt når det gjelder det økonomiske. Ingen klubber kan bare kjøpe spillere og gi bort de man ikke har bruk for.
Mitt tips er at det i sommer forsvinner spillere som vi supportere helst ikke vil miste.
Jeg ser ikke bort fra at disse kan være Risholt og Ringberg, som er av de mest populære.
Av andre som forsvinner tror jeg det kan være:
Peters
Koskela (kun hvis Risholt blir)
Trondsen (kun hvis Helland blir)
Pettersen (blir nok kjøpt av Stabæk)
Søderstjerna (går nok til Bois)
Hornseth
Viikmae (har jo allerede fått beskjed)
FFK på toppen i 2005
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Risholt
Petersen
Trondsen
+ Søderstjerna og Viikmae da.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tror det er meget sannsynlig at det er spillere i førsteoppstillinga, men også spillere som peters og PAC.
Håper selvfølgelig at de som idag spiller i førsteoppstillinga blir, men det er mulig man må selge for å få råd til svindyre kvisvik.
Hørte forresten at endel av avtalen går på at byggkjøp knatterudfjellet skal stå for alle materialene til huset hans i saltnes.
Engasjert hovedtribunist!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Noen som vet hvor han har kjøpt tomt på Saltnes? (Kvisvik, altså...)aj det er lenge siden
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Planken
Noen som vet hvor han har kjøpt tomt på Saltnes? (Kvisvik, altså...)aj det er lenge siden
Vet det er lenge siden, men jeg lurer likevel på hvor...
- Egil Drillo Olsen.
- Søder
- Dag Frode
- Tero
- Kristen
Inn - Raymond
- Superspiss
- Forsvarspiller
Ære være plankebyen!
Bams-fia, Jack og sang!
Det er alltid vanskelig å "kvitte" seg med spillere. Mye som må gå opp; en klubb må vise interesse for en spiller, så må arbeidsgiver finne ut av hva de eventuelt krever, og til slutt er alt opp til spilleren selv.
Jeg føler meg ganske sikker på at Hornseth forsvinner, men langt i fra sikker på at det blir flere. Koskela og Petersen er nok de mest nærliggende.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Klart det vil være et statusfall i det store bildet å gå fra øvre Tippeliga til nedre 1.div, men Petersen er jo fra Ski og hadde det som første klubb og jeg tror nok han fort kan ende som konge av hjemstedet om overgangen går i orden. Og lag som Hønefoss og Follo kan lett bytte plass på tabellen.
til planken: slike info er ikke lett å snappe opp, men det er vel en par mnd siden jeg hørte dette på radio fr.stad.. er det egentlig så viktig da om hvor lenge tomten har vært klar. vi må hjelpe til å bygge hus nå :D
Hvis ikke du vet hvor, trenger du da vel ikke svare?! HVOR var det eneste jeg lurte på...
- Egil Drillo Olsen.
Er det bare noe f-b skriver for egen regning?
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg ser at Peters er ønsket av Follo, og i den forbindelse sier f-b at Peters ikke er med i FFKs fremtidsplaner. Det jeg lurer på er: hvor har de det fra? Jeg mener da bestemt at Drillo tidligere har uttalt seg positivt til en spiller som `kan spille på flere plasser uten å dumme seg ut` (eller noe lignende).nei det stemmer nok og vi trenger bedre spillere og da må noen gå.. slik er fotball.
Er det bare noe f-b skriver for egen regning?
nei det stemmer nok og vi trenger bedre spillere og da må noen gå.. slik er fotball.
Mitt poeng var det at jeg ikke har sett FFK uttale noe sted at Peters ikke er med i framtidsplanene.
Jeg synes Peters er en nyttig spiller å ha i stallen, og jeg er bare enig i å slippe ham hvis man får inn en som er bedre.
Bjørn Jervell Hansen
De skulle jo forsåvidt, ifølge media, gi noen spillere beskjed om deres framtid i klubben i går. Så godt mulig Peters har fått den beskjeden, men det er jo ingen som siteres i artikkelen til FB...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
- Egil Drillo Olsen.
Hvis ikke du vet hvor, trenger du da vel ikke svare?! HVOR var det eneste jeg lurte på...[/quote]
Tomta til Kvisvik ligger i Hvalfangerveien, tvers over for tomta til en annen "tidligere" fotballspiller, nemlig Raymonds kamerat Leif Erik Andersen
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
- Egil Drillo Olsen.
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Det er jo det samme som å bekrefte alle spekulasjoner som ikke blir øyeblikkelig "drept".....
Klubben har godt av å kunne jobbe
privat med slike ting som dette, og ikke måtte ta det igjennom media.
Antar vel at de som er på vei ut fra stallen er først og fremst:
* Kristen Viikmae
* Dag Frode Hornseth
* Jørgen Pettersen
* Håkan Söderstjerna
* Tero Koskela
Noen som vet om Mommo er på vei til å bli solgt eller gitt bort?
Han har vel kontrakt med FFK ut 2006 tror jeg....?
Han er vel også en het kandidat til å forsvinne isåfall.....
Håper Christian Petersen blir frem til vi har forsterket forsvaret siden han er et av de eneste skadefrie alternativene vi har om dagen. Tror desverre ikke trondsen kommer opp på nivå igjen...
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914