Husk meg
Brukernavn
Passord

Stallen renskes, gjør plass til nye

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 jun 05, 20:37
Ifølge Mokkelbost så er det Christian Petersen og Dag Frode Hornseth det har kommet henvendelser på (fra 1. divisjonsklubber). Har imidlertid følelsen av at Peters ikke uten videre ønsker noe klubbskifte (han ble litt satt ut på radioen etter kampen i dag da han ble spurt om dette kunne være hans siste kamp på Fredrikstad Stadion...)

Det er alltid vanskelig å "kvitte" seg med spillere. Mye som må gå opp; en klubb må vise interesse for en spiller, så må arbeidsgiver finne ut av hva de eventuelt krever, og til slutt er alt opp til spilleren selv.

Jeg føler meg ganske sikker på at Hornseth forsvinner, men langt i fra sikker på at det blir flere. Koskela og Petersen er nok de mest nærliggende.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 jun 05, 20:57
Ut fra intervjuet med Mokkelbost link så forstår jeg det sånn at Hønefoss og Follo er interessert i Hornseth og Petersen og at FFK er villig til å selge/gi bort bare spillerne selv er villige. Det blir vel Hornseth til Hønefoss siden de (ut fra supporterforumet) er ute etter en spiss og ledere for klubben uttaler at de ikke kan plukke fra øverste hylle, og Christian Petersen til Follo. Som Follo-supporter så er jeg enormt positiv til det siste. Peters har vel alltid vært bra når han har spilt for FFK, men særlig Drillo er vel skeptisk til å bruke en spiller som er så glad i å føre ballen/drible i egen forsvarssone.. Får han spille pasningssentral på Follo`s midtbane tror jeg det vil bety enormt for laget. Det har så langt vist mye guts og styrke i 1.div, men trenger en spiller som tør og greier å holde på ballen så medspillerne får tid til å gjøre seg spillbare. Det blir litt primitivt å gå på raske overganger uansett hvor mange spillere motstanderlaget har bak ballen.

Klart det vil være et statusfall i det store bildet å gå fra øvre Tippeliga til nedre 1.div, men Petersen er jo fra Ski og hadde det som første klubb og jeg tror nok han fort kan ende som konge av hjemstedet om overgangen går i orden. Og lag som Hønefoss og Follo kan lett bytte plass på tabellen.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 15 jun 05, 21:52
Opprinnelig postet av keiko
til planken: slike info er ikke lett å snappe opp, men det er vel en par mnd siden jeg hørte dette på radio fr.stad.. er det egentlig så viktig da om hvor lenge tomten har vært klar. vi må hjelpe til å bygge hus nå :D

Hvis ikke du vet hvor, trenger du da vel ikke svare?! HVOR var det eneste jeg lurte på...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 jun 05, 08:41
Jeg ser at Peters er ønsket av Follo, og i den forbindelse sier f-b at Peters ikke er med i FFKs fremtidsplaner. Det jeg lurer på er: hvor har de det fra? Jeg mener da bestemt at Drillo tidligere har uttalt seg positivt til en spiller som `kan spille på flere plasser uten å dumme seg ut` (eller noe lignende).

Er det bare noe f-b skriver for egen regning?

Bjørn Jervell Hansen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 jun 05, 08:53
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg ser at Peters er ønsket av Follo, og i den forbindelse sier f-b at Peters ikke er med i FFKs fremtidsplaner. Det jeg lurer på er: hvor har de det fra? Jeg mener da bestemt at Drillo tidligere har uttalt seg positivt til en spiller som `kan spille på flere plasser uten å dumme seg ut` (eller noe lignende).

Er det bare noe f-b skriver for egen regning?
nei det stemmer nok og vi trenger bedre spillere og da må noen gå.. slik er fotball.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 jun 05, 11:43
Opprinnelig postet av keiko
nei det stemmer nok og vi trenger bedre spillere og da må noen gå.. slik er fotball.

Mitt poeng var det at jeg ikke har sett FFK uttale noe sted at Peters ikke er med i framtidsplanene.

Jeg synes Peters er en nyttig spiller å ha i stallen, og jeg er bare enig i å slippe ham hvis man får inn en som er bedre.

Bjørn Jervell Hansen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 jun 05, 11:52
stoler på dette jeg: Ifølge FFK-direktør Arve Mokkelbost har 1. divisjonsklubbene Hønefoss og Follo fått lov til å drøfte en overgang med «Peters». 27-åringen som er inne i sin fjerde sesong i FFK, har fått liten tillit av Egil Drillo Olsen. Faktisk har han ikke spilt mer enn 147 minutter i tippeligaen. Han var sist på banen mot Ham-Kam den 5. mai.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jun 05, 14:01
Endret: 16 jun 05, 14:02
Har heller ikke hørt noe bli sagt fra FFK-hold om at Peters ikke er med i fremtidsplanene. Eneste jeg hørte Moklebost si var at det hadde kommet henvendelser på ham, men at det var opp til den sportslige ledelsen (Drillo, Eggen, Ahlsen) å avgjøre.

De skulle jo forsåvidt, ifølge media, gi noen spillere beskjed om deres framtid i klubben i går. Så godt mulig Peters har fått den beskjeden, men det er jo ingen som siteres i artikkelen til FB...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Lagt til: 16 jun 05, 14:34
Tipper at Peters er en spiller i grenseland til å måtte gå. Han vil ikke få mye spilletid, men samtidig er han bra nok for benken nå. Derfor vil nok FFK tilby Peters muligheten for å motta tilbud fra andre klubber, men ikke sparke han ut.

- Egil Drillo Olsen.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 17 jun 05, 01:14
[/quote]
Hvis ikke du vet hvor, trenger du da vel ikke svare?! HVOR var det eneste jeg lurte på...[/quote]

Tomta til Kvisvik ligger i Hvalfangerveien, tvers over for tomta til en annen "tidligere" fotballspiller, nemlig Raymonds kamerat Leif Erik Andersen

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Planken

Moderator

Lagt til: 17 jun 05, 14:57
Takk...fant det ut igår, da jeg kjenner en som kjenner en som skal hjelpe til å bygge...

- Egil Drillo Olsen.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 18 jun 05, 04:19
Ser i VG at de nevner Risholt som en av de som muligens er på vei bort fra klubben...skjønner ikke alt dette tullet om Risholt, FFK kan da umulig hverken gi bort eller selge han. Han er veldig god og har et enda større potensial inne.....syns klubben kunne drept de spekulasjonene der med en gang...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 18 jun 05, 12:32
Enig i at Risholt burde bli i FFK, men uenig i at klubben skal drepe alle usanne spekulasjoner med en gang.....

Det er jo det samme som å bekrefte alle spekulasjoner som ikke blir øyeblikkelig "drept".....

Klubben har godt av å kunne jobbe
privat med slike ting som dette, og ikke måtte ta det igjennom media.

Antar vel at de som er på vei ut fra stallen er først og fremst:
* Kristen Viikmae
* Dag Frode Hornseth
* Jørgen Pettersen
* Håkan Söderstjerna
* Tero Koskela

Noen som vet om Mommo er på vei til å bli solgt eller gitt bort?
Han har vel kontrakt med FFK ut 2006 tror jeg....?
Han er vel også en het kandidat til å forsvinne isåfall.....

Håper Christian Petersen blir frem til vi har forsterket forsvaret siden han er et av de eneste skadefrie alternativene vi har om dagen. Tror desverre ikke trondsen kommer opp på nivå igjen...

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 18 jun 05, 14:30
Vel VG viser bare til navn nevnt i lokalavisene når de trekker frem Risholt. Tror ikke Risholt skal ut.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914