Hva vil Kvisvik medføre i ekstra inntekter for FFK?
Tror FFK har gjort et scoop!!!
Tenkhva Raymond vil tilføre Fredrikstad i form av:
- Bilettintekter fra 8500 til 10000 på hjemmekamper = 1.8Mill ekstra
- Salg av drakter med Kvisvik
50.000-100.000
- Nasjonalinterrese (Hareide vil komme å se på kampene) kan bety landslagssamlinger for Enerly, Brenne, Risholt, Bertelsen.
- Poeng. Garantert mer offensiv tyngde mer Raymond på laget.
- Kan gjøre anre spillere bedre (West, Ringberg, Brenne mfl)
Jeg gleder meg:ffk::ffk::p:p
Tenkhva Raymond vil tilføre Fredrikstad i form av:
- Bilettintekter fra 8500 til 10000 på hjemmekamper = 1.8Mill ekstra
- Salg av drakter med Kvisvik
50.000-100.000
- Nasjonalinterrese (Hareide vil komme å se på kampene) kan bety landslagssamlinger for Enerly, Brenne, Risholt, Bertelsen.
- Poeng. Garantert mer offensiv tyngde mer Raymond på laget.
- Kan gjøre anre spillere bedre (West, Ringberg, Brenne mfl)
Jeg gleder meg:ffk::ffk::p:p
mye interressant lesing her.brenne får lite medieomtale.tror han kan være en mann for fremtiden på landslaget.og bertelsen er også en framtidig A-landslagsspiller!tror også vi får en opptur i form av fulle tribuner!
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Tror vel kanskje du er vel optimistisk hvis du tror FFK vil tjene 100 000kr på draktsalg pga Kvisvik...Aristokraten har jo ikke engang navn på draktene...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av HectorFFK
Tror vel kanskje du er vel optimistisk hvis du tror FFK vil tjene 100 000kr på draktsalg pga Kvisvik...Aristokraten har jo ikke engang navn på draktene...
Tror vel at det er mulig å selge 100 drakter med Kvisvik på!!!!
Jeg vil ha!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av oleberg
vet ikke hvor mye draktene koster, men skal vi få 100 000 når vi selger 100 drakter betyr det at draktene koster 1000,- det syntes ihvertfall jeg var litt dyrt... Koster de 200,- kan vi få 20 000 om vi selger 100 drakter.
Nei, tror nok det viktigste økonomisk blir at han kommer til å trekke 500-1000 ekstra tilskuere på kampene våre hjemme (får vi håpe!)
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av oleberg
vet ikke hvor mye draktene koster, men skal vi få 100 000 når vi selger 100 drakter betyr det at draktene koster 1000,- det syntes ihvertfall jeg var litt dyrt... Koster de 200,- kan vi få 20 000 om vi selger 100 drakter.
Nei, tror nok det viktigste økonomisk blir at han kommer til å trekke 500-1000 ekstra tilskuere på kampene våre hjemme (får vi håpe!)
E drakt koster vel 4-500kroner (om ikke mer). Jeg sa 50-100.000 i inntekter på drakter. Dersom man selger 100 drakter a 500 kr, sitter man igjen med 50.000
sitter vel strengt tatt ikke igjen med 50.000, det koster vel litt å lage, frakte og lagerføre disse også, men jeg tviler ikke på at de har gode marginer.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914