FFK - Sandefjord
Selv synes jeg FFK bør starte i 4-4-2 med disse elleve:
ALH
Bertelsen
Helland
Bora
Blixt
Macdonald
Brenne
Peters
Røn
Ringberg
Wiig
Synes wiig fortjener en sjans til å vise seg frem i favorittposisjonen og jeg synes røn bør testes ut på høyre, med tanke på at enerly ikke kan spille mot molde. Tror røn vil funke på kanten også. Med tanke på at ramberg sliter med en smell i skællen og risholt med lysken så synes jeg peters bør få starte sentralt. Alternativet er selvfølgelig å flytte inn røn sentralt og starte med enerly.
Håper på masse folk på kampen og fullt trøkk både fra spillere og publikum!
Marcus Ringberg scorær mål!!!
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Er litt redd for Sandefjord, men det årnær sæ nok. :ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Ellers deler jeg ditt ønske om å få se Wiig på topp i 4-4-2. Så kan West eventuelt spille 2. omgang. Om West nå holder 90 minutter, bør han imidlertid kanskje starte. Det er ingen grunn til å ta lett på denne kampen og ikke stille med det beste laget vi har. Derfor er jeg også litt usikker på om det er lurt å spare Enerly bare fordi han ikke kan spille mot Molde...
Én helt annen ting:
Hjalmar Johansen spiller som kjent for Sandefjord. Han var FFKs beste og mest populære spiller i flere sesonger, men fikk en høyst uverdig avslutning på FFK-karrieren da Eggen kom og varslet at han ikke ville satse på "Hjallis". Han ville heller satse på stopperkollega Andreas G. Olsen. Snakk om feilvurdering... Satser på at Hjalmar kommer til å bli tatt ekstra godt i mot på Stadion onsdag? Det fortjener han. Var en STOR spiller for oss, som heller ikke dro fordi han ville til et høyere nivå, men fordi han ble "sparket" ut. Helt uforståelig.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Synes faktisk at enerly har vært såpass svak i det siste at det kanskje ikke gjør noe om han benker. Men det er kun for røn, som jeg tror kan gjøre det godt på kanten med sin løpskraft og gjennombruddhissighet. Dessuten synes jeg peters har vært driit dårlig når han har spilt på kanten. Bedre de gangene han kommer inn i midten og kan bruke styrken og størrelsen sin i mer duellspill. Dessuten er han mer defensiv enn både brenne og røn, og jeg er litt redd for at de to sammen kan bli litt for offensivt. selv om det funket fint i andre omgang sist..
mot vålerenga og glimt.når kom det tredje...?
savner "svensk magi" allerede
Selv om Petersen kanskje er bedre sentralt enn på kanten, ser jeg heller at han spiller høyreving enn Røn, så kan heller han holde igjen litt og Blixt komme rundt, slik FFK gjorde med Helland og Czwartek i fjor.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 14 jun 05, 13:33
Endret: 14 jun 05, 13:33
Vi bør absolutt strille mad det sterkeste laget vi har, fordi Sandefjord på sitt beste rett og slett holder tippeliganivå.
Jeg tror også Drillo gir ALH sjansen i denne kampen, derfor tror jeg laget blir:
ALH
Blix
Bora
Helland
Bertelsen
Enerly
Røn
Brenne
Mc Donald
West
Ringberg
Dersom Hoås er klar, så er det vel sannsynlig at han tar plassen til Mc Donald. Men jeg håper Mc Donald får en ny sjanse i denne kampen. Han har nok mye å gå på i forhold til Bodø/Glimt kampen.
FFK på toppen i 2005
sjekket vg`s oversikt over gule kort.der står dagfinn bokført med 2gule kort.er det pga skade han står over eller er vg lite oppdatert?
både julekake og costanza nevner at han er uaktuell mot molde...
Men ser han står bokført med 2 gule hos 100% fotball også, så da stemmer sikkert det.
Mener forresten å ha hørt Svein Bergstrøm si dette med Enerly-karantene under sendingen fra kampen på søndag, kanskje der folk har det fra.
5 spillere har 2 gule; Blixt, Brenne, Enerly, Risholt og Røn.
- Egil Drillo Olsen.
- Egil Drillo Olsen.
skuffende få som velger å dra på kampen.vil heller ikke påstå at klubben har reklamert så mye rundt den kampen her.blir garantert en tøff kamp.spillende sandefjord er minst like gode som bunnlaga i TL.
hvor alvorlig er skaden til bora? håper det bare var småtteri.
nå har vi vist vi kan slå sandefjord. nå gjelder det bare å vise at vi også kan slå keiko i start!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vi burde helt klart vært mer effektive og scoret minst 3 mål i denne kampen. Synes Brian West var veldig frisk fra start i dag, mens Brenne og Røn også var solide den første timen. Midtforsvaret sliter når Zivkovic må ut...
Nå krysser jeg fingrene for at vi møter Hønefoss i neste runde!
det kunne blitt bra med mål hadde gutta bare tørt å fyrt løs ballen på første touchen isteden for ta den ekstra finta......
Ringberg skal ha 50 % av målet til Bertelsen, utrolig våkent å pent spilt opp til Bertelsen
kan ha noe med at matta er litt tung etter alt regnet tidligere denne uka.....
Opprinnelig postet av bateman
tar gjerne alta,stabæk,hønefoss eller bryne!regner med at vi må spille bortekamp nå,så satser på svak motstand.
Jeg ser gjerne at FFK får Bryne borte i neste runde. Men det er kun fordi at da har jeg 3 km til kamp. Men for FFK`s del er ikke Bryne noen ideel motstander nå, dem er virkelige gode!
Dessuten; det ligger i korta at Bryne atter en gang skal slå ut Viking ;)
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av bateman
tar gjerne alta,stabæk,hønefoss eller bryne!regner med at vi må spille bortekamp nå,så satser på svak motstand.
Svak motstand? Du er klar over at Bryne ikke har tapt på 27 kamper og at de leder 1. divisjon etter å ha slått Sandefjord borte i forrige runde?
Men som Kenneth får jeg da kun en kjapp biltur unna kampen :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
men bryne kan bli vanskelig, er ikke det jeg sier.
vurderer da de lagene opp mot andre eventuelle motstandere ala rbk,vif,lillestrøm etc.
i sammenlikning med dem laga blekner nok bryne og co fra 1div gett!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914