Ringbergs 100 kamper
Jeg kom i siste liten til stadion, så jeg fikk ikke med meg hva speaker sa. Klubben selv har jo ikke oversikten over hvor mange obligatoriske kamper de forskjellige spillerne har, og det var en bekjent innringer som tipset de. Men spørsmålet er som følger:
Sa speaker at kampen mot Glimt var hans kamp nr. 100? Eller at hans kamp nr. 100 var mot Aalesund?
Det siste er i alle fall riktig, men jeg ser at flere rundt om hevder at Ringberg spilte sin obligatoriske kamp nr. 100 mot Bodø/Glimt. Det er er altså feil. Søndagens kamp var hans kamp nr. 101.
Sa speaker at kampen mot Glimt var hans kamp nr. 100? Eller at hans kamp nr. 100 var mot Aalesund?
Det siste er i alle fall riktig, men jeg ser at flere rundt om hevder at Ringberg spilte sin obligatoriske kamp nr. 100 mot Bodø/Glimt. Det er er altså feil. Søndagens kamp var hans kamp nr. 101.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
speakeren sa at kampen mot glimt var hans 100.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
speakeren sa at marcus nå hadde spilt hundre kamper for ffk. det kan både bety det ene og det andre..
Engasjert hovedtribunist!
Han fikk blomstene FØR kampen...så da tolker jeg det slik at han da hadde spillt 100 kamper for klubben...
Uansett...ser ingen vits i å fundere for mye på dette :o
Uansett...ser ingen vits i å fundere for mye på dette :o
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av Holters
Jeg forsto det som at Glimt-kampen var nummer 100 der og da, men så snek det seg inn en tanke om at du faktisk har fortalt meg at Aalesund var nr. 100.
Også jeg som trodde Markus feira jubileum med mål :mad:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Han feiret at klubben er 102 år med 2 scoringer i kamp nr. 101...ehhh jaja. De to målene var utrolig viktig for FFK og ditto for Markus.
Grattis Markus! Nå kan du drite lang vei i press og bare gå utpå og ha det gøy og blø for drakta som du alltid gjør ;-)
Grattis Markus! Nå kan du drite lang vei i press og bare gå utpå og ha det gøy og blø for drakta som du alltid gjør ;-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Men som sagt, bare for å feie all tvil til side, kampen mot Aalesund var hans kamp nr. 100.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914