Når sprekker Start ?
Jeg tror, som den urutinerte og nyopprykkede klubben de er, at de vil bli litt for fornøyde med sikker plass og mange poeng slik at de mentalt sett slapper av litt. Og alle vet at er man ikke 100% sultne og motiverte så kommer tapene.
Jeg tipper at Start vil få en real nedtur i 2 halvdel av sesongen. Tipper start havner ett sted midt på tabellen når vi skriver Oktober.
Hva tror du ?
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Jeg lurer på om han tilfører lagene han trener en ekstra dimensjon som heter "stå på uansett hva stillinga er, og uansett hvor vi ligger på tabellen".
Forøvrig er dette en svært sjelden kvalitet i et lag/trener...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Lasse Båtstad
Engasjert hovedtribunist!
Spennende spillertyper har de også med Strømstad, Hæstad, Johnsen, Borgersen, Valencia, Garba.
Nei håer Start holder jeg, men de for stryk på Fredrikstad Stadion den 3. juli.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Dette skjedde faktisk i 1987, moss rykka opp i 86 og vant serien i 87.. Desverre men sant, dette klarte Eggen sr....
Det var vel strengt tatt ikke tippeligaen den gangen? :D
Med forbehold om at jeg tar feil selvsagt:cool:
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Norgesserien (1937–1948)
Hovedserien (1948–1962)
Første divisjon (1963–1990)
Tippeligaen (1991-...)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
den store overraskelsen er selvsagt start.FFK er også positivt bra med.
ingen negative overraskelser.kanskje rbk i starten,men de kommer.5-0 og 4-0 de to siste kampene.
tror start kan kjempe om en medaljeplass,men da må seirene hovedsakelig komme på eget gress.
vif,rbk,brann kjemper om gullet.muligens også lillestrøm.
savner "svensk magi" allerede
Etter sommerferien vil vi ganske sikkert se et langt mindre effektivt Start-lag, som ikke lenger har den samme flyten.
Men, de er et ålreit lag. Klarer liksom ikke å hate Start, slik jeg misliker (for å si det mildt) HamKam, Lillestrøm og Molde.
Drillo er (en offensiv) type!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Samme om det heter 1 divisjon eller tippeligaen, det går ut på det samme.
Om det går ut på det samme kommer jo helt an på hva `A9$h` mente...
Mange sier at en ting ikke har skjedd i Tippeligaen, og mener da at det ikke har skjedd siden før `91...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Mot Brann feks. så styrte Brann hele kampen med god offensiv fotball, Start lå bakpå og var effektive på kontringer.
Så jeg tror det er en myte at de spiller så offensivt og lekent...
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
..eller hvor starter sprekken...(he..he) på Fredrikstad stadio selfølgeligdet er 3 juli det som jeg sa :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Sensuren til admin er `bra`
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Opprinnelig postet av Superkjegle
Hmm får vi ikke med Kvisviken fra 1.7 forresten? (hvis avtaler går i boks etc)jo det skulle jeg da tro, men noen har fortalt meg at han skal spille sin siste kam 3/7 så vi for ikke se han mot start om jeg ikke missforsto da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914