Brian West forlenger med FFK?
Jepp, jepp!
Det ser slik ut: FFKsupporter.net.
Det ser slik ut: FFKsupporter.net.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
stod jo at 3klubber var med.aventer,tar det som en positiv overraskelse hvis han skriver under på en ny kontrakt.
bare ikke klubbstyret driter seg ut nå(gir lavere lønn en tilbud fra andre klubber.virket som om brian ganske klart gikk for den beste kontrakten økonomisk)
spørs da om styret er villige til å gi han lønnsøkning.bra timelønn med tanke på hvor mye(lite) han spiller.sånn kan det hende de tenker.eller muligens:west kom inn.kampen ble snudd til vår fordel nok engang.hmmm,han er verdt penga!
bare ikke klubbstyret driter seg ut nå(gir lavere lønn en tilbud fra andre klubber.virket som om brian ganske klart gikk for den beste kontrakten økonomisk)
spørs da om styret er villige til å gi han lønnsøkning.bra timelønn med tanke på hvor mye(lite) han spiller.sånn kan det hende de tenker.eller muligens:west kom inn.kampen ble snudd til vår fordel nok engang.hmmm,han er verdt penga!
savner "svensk magi" allerede
holters.er det du som skriver spillerbørs og kampreferat her på siden?
kommer det eventuelt snart?(det vil si innen 0300,for da køyer jeg:o
kommer det eventuelt snart?(det vil si innen 0300,for da køyer jeg:o
Jeg som skriver i dag ja. Blir litt forsinket pga besøk av en kamerat som setter kursen til statene i ett år, men det kommer! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
den er god!holder meg våken med web mål fra tidligere ffk-sesonger:ffk:
Et nydelig stykke arbeid Holters, det er mulig du ikke kan tippe, men skrive kan du :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Fra en FB-artikkel lagt ut for noen minutter siden:
"Brian West sier at han helst ønsker å være i Fredrikstad noen sesonger til."
^ Sånt liker vi! :D
Her er artikkelen
"Brian West sier at han helst ønsker å være i Fredrikstad noen sesonger til."
^ Sånt liker vi! :D
Her er artikkelen
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Begge parter jobber for å få til en enighet. Per i dag er det større sannsynlighet for at Brian blir i Fredrikstad, enn at han havner et annet sted, sier Wests agent, Jan H. Schiefloe, til TV 2 Nettavisen.
Les her
Les her
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914