Svak Dommer idag...som vanlig
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 12 jun 05, 21:24
Syns dommeren tilot Glimt å drive ren sabotasje til tider,og makan til usportslig drittlag er det lenge siden jeg har sett... En stund så det uttil at Runar Berg dømte og ikke dommeren... Kunne mye tidligere gitt flere kort .svak håndheving og uautoritært
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 12 jun 05, 21:39
Var svært svak dømming i dag, ja. Kanskje årets svakeste dommer på Stadion, men i 1. omgang fikk egentlig FFK den dommeren de fortjente også...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 16 feb 04
Lagt til: 12 jun 05, 21:53
Og kroppsspråket hans på ene situasjonen med McDonald i 1. omgang ble rett og slett flaut. Han så ut som en 14-åring som er tøff i trynet mot lillebroren sin. Den ene myndigheten han viste var å strekke noen gule kort i lufta, resten var helt dødt. Må også legge til at linjedommeren på PH-felt-sida var altfor treg i bena til å holde på med det her.
Bams-fia, Jack og sang!
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 12 jun 05, 21:54
Vil dra det så langt som å si at dommeren var like dårlig som det Fredrikstad var i første omgang!
Engasjert hovedtribunist!
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 12 jun 05, 22:18
Kanskje ikke så rart at det var han som fikk karantene fra NFF pga dårlig dømming senere, så foresten Reidar Vågnes på stadion idag, kanskje for å se på spillere eller kanskje for å se på FFK mtp neste kamp.. Uansett, eneste positive med kampen idag var at FFK vant. Må si at jeg ble ganske skuffet over å se hvor mye gutta hang med huet og ikke klarte å jobbe hjemover..
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 12 jun 05, 22:27
Har vi sett så mange bra dommere på stadion i år da? Han her tok jo kaka!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 12 jun 05, 22:53
han kan jo få en pris den dommeren.. det må bli fiasko prisen :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 12 jun 05, 22:59
Det så nesten ut som armen hans bare kunne peke mot klubbhuset. I første omgang mot FFK og den andre mot BG. Kanskje det var noen magnetiske felt eller noe sånt!:rolleyes:
Elleve røe og vite kællær
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 12 jun 05, 23:32
ELENDIG et ord kan brukes til å beskrive han
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 12 jun 05, 23:38
Ser at Glimt-supporterne også er oppgitte over dommeren på deres forum, men de (hvert fall noen) mener at han hjalp FFK inn i kampen med partisk hjemmedømming....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 12 jun 05, 23:54
Rett og slett grisedårlig.
Sett med FFK øyne i 2 omgang, blir det bare idiotisk. Mannen kompenserte for at han ikke blåste mer for FFK i 1. Tragisk dommer.
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 13 jun 05, 00:17
morsomme er at glimtsupporterne mener dommern dømte 70/30 til ffk og at straffen var gratis.. jaja. vi skulle hatt 2 til uansett..
synes heller dommeren var 70/ til bodø i første og 60/40 til ffk i 2. eller noe.. ræva uansett
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 13 jun 05, 01:16
Som `thomkat` sier, virka som armen hans ble dratt kraftig mot klubbhuset.
Ellers var jo assistentdommeren foran Plankehaugen katastrofe, ved ett tilfelle var Enerly borte og fortalte mannen at det er jobben hans å vinke hvis han ser en felling, men flaggmannen bare ristet på hodet.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Lagt til: 13 jun 05, 13:23
FFK ble snytt for tre straffer. Først macdonald, så ringberg, og i andre omgang var det en hands til de skulle hatt for. Ser det ikke på tv bildene, fordi spilleren står mellom kamera og ballen, men det var straffe det også, bare se på reaksjonene til spillerne.
Var det frisparket som smalt i tverrliggeren egentlig frispark? Både på fra tribunen og på tv så det ut som helland var klart på ballen.
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 13 jun 05, 13:33
Helt enig på det frisparket, ballen går jo vekk i en helt annen retning en det spillern går inn med, samtidig som han faller merkelig, faller som han blei hokey takla. Må bare si at B/G spillerne er noen av de kjipeste spillerne jeg har sett i hele mitt liv, de prøvde å drøye helt fra de skåra og helt ut, men det viser seg at man ikke kan være kyniske på den måten for å vinne kamper, det er knn insats som blir belønnet.
Lagt til: 13 jun 05, 13:48
Man kan spille kynisk, men man må ha innsatsen og aggresiviteten. Det er ofte den som forsvinner om man prøver og legge seg bakpå og kontrollere et resultat.
06/10/2024 22:02 | 2001f914