Husk meg
Brukernavn
Passord

McDonald fra start på søndag!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 jun 05, 16:19
Endret: 10 jun 05, 16:20
Hørte på radioen nå at Yherland McDonald starter på venstre midtbane til søndag pga Hoås sin skade. Michael Røn får også sin debut fra start. Blir spennende!

Ellers blir laget:

Sørlie

Blixt
Zivkovic
Helland
Bertelsen

Enerly
Røn
Ramberg
Brenne
McDonald

Ringberg

Det betyr altså at Brian West ikke starter kampen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jun 05, 16:25
Viktig å få med seg at han ikke er skadet, Brian West

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 05, 16:26
Det er sant. Men han holder fortsatt ikke 90 minutter, og da vil de tydeligvis heller ha han i bakhånd. Greit nok...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 jun 05, 16:27
Enedelig Macki fra start :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 10 jun 05, 16:28
Gledelig å se at Drillo/Eggen/Ahlsen tør å bruke det laget her. Ikke at det er veldig dristig, men gir hvertfall litt erfaring til ungguttene i laget.

Kanskje enda bedre at vi begynner med 4-5-1 formasjon og ikke 4-4-2. Hvis West kommer innpå i pausa, blir det karusell!

3 poeng på søndag!:ffk:

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 jun 05, 16:40
Håper Røn gjentar bedriften fra Rakkestadkampen... Morsomt at han får sjansen også, blir vel en vitamininnsprøytning for han dette, det samme for McDonald :)

Håper de viser seg sjansen verdig.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 jun 05, 16:48
bare fredrikstadguttær på midtbanen jo!! :D

nice..

gleder meg til å se mackie på søndag. han fikk ikke vist seg så mye fram sist..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 10 jun 05, 18:18
Dæven døtte, sparkestøtte :) Detta blir gøy.. Håper vi får litt flere innlegg fra Venstrekanten te søndan da

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 10 jun 05, 19:37
Hoås helt uaktuell eller starter han på benken? Kjekt å ha et to meters fyrtårn i bakhånd vettu!

Har troa på røn til helga. Tror han kan gjøre en fin figur i indreløperrollen med ramberg innenfor seg. Synes også det er bra at vi starter i 4-5-1 og heller legger om til 4-4-2 med west i andre omgang. Tror stopperne til glimt skal få kjørt seg kraftig mot west når de blir litt slitne utover i andre omgang. Dessuten tror jeg nok vi lokker glimt litt høyere i banen ved å gå ut i 4-5-1, og da er det vanskelig for glimt og brått stå mye lavere når west kommer på banen.

Detta blir bra!

Engasjert hovedtribunist!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 05, 19:49
Hoås er nok helt uaktuell, så blir nok heller ikke å finne på benken. Er helt stiv i nakken ennå, så da er det lite han kan bidra med.

Har også tro på Røn i denne kampen!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jun 05, 22:15
I følge TV 2 sporten er det ikke umulig at han spiller, legen til Hoås ville ikke utelukke det

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 jun 05, 22:28
Han kommer nok til å starte på benken. Har jo ikke trent på en ukes tid.

FFK på toppen i 2005

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 11 jun 05, 16:58
west er ALLTID kanon mot glimt.kommer(hvis nødvendig) garantert inn i pausa eller utover i 2omg.gleder meg vilt til å se mackie!!og ingen grunn til å frykte defenesiven på flanken noe mere enn vanlig.hoås er seriøst helt fraværende defensivt.og bertelsen kommer "stygt ut" ufortjent.når bertelsen spiller på u-21 landslaget storspiller han.der får han hjelp, og blir ikke møtt med 2 mot 1 gjennom hele kampen.vårt klart beste kjøp før denne sesonen...

savner "svensk magi" allerede

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 11 jun 05, 18:20
Enig ang. Bertelsen. Helt konge. Han og Ramberg kan få krangle om å være beste forsterkning :)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 12 jun 05, 16:23
så west er på benken altså?! spennende å se mcdonald. håper han er så bra som folk skal ha det til også mot TL lag, har sett han i treningskamper og cup mot gressvik, og der synes jeg ikke han skilte seg spesielt ut, men dette har jeg jo skrevet mange ganger her inne før, så nå håper jeg at jeg har feil ang denne spilleren!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 12 jun 05, 17:13
Typisk...
Hadde nå gleda meg til å se Mackie fra start, men så fikk jeg vite igår at jeg måtte jobbe idag, så jeg misser en hjemmekamp for første gang siden hjemmekampen mot Alta i 1. div... :(

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 jun 05, 20:32
Ja, hva synes dere om innsatsen hans da?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 12 jun 05, 20:37
holder fortsatt ikke mål til å spille i TL, det ble bekreftet i dag! Alt for spe og skal helst dribble så mye som mulig. Greit han har fart, men det holder ikke!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 12 jun 05, 20:39
McD spilte en god kamp. Løp og kjempet hele tida, vant en del baller på ren innsats, og viste fint blikk og spilleforsståelse. Slet litt med såpeglatt underlag, fikk nok ikke vist hele sitt tekniske reportoar på glatta.
På bakgrunn av all omtalen om hans manglende defensive kvaliteter var han virkelig en positiv overraskelse, som garanter vil gjøre masse av seg utover.

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 12 jun 05, 21:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
holder fortsatt ikke mål til å spille i TL, det ble bekreftet i dag! Alt for spe og skal helst dribble så mye som mulig. Greit han har fart, men det holder ikke!

Da er vi mildt sagt uenige. Synes faktisk Mackie var en av lyspunktene idag. Det samme kan man vel ikke si om Ramberg før han ble byttet ut.

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 05, 21:43
McDonald gjorde en godkjent debut. Ble ikke brukt all verden i begynnelsen av kampen, men viser flere ganger klasse når han involveres i spillet. I likhet med West klarte han flere ganger å stresse Glimt-spillerne til å gjøre feil ved å bruke hurtigheten sin. Men han ble også en del hemmet av underlaget i dag virket det som. Sikkert mye å gå på, men likevel synes jeg han var av våre mest positive i dag. En vanskelig kamp å debutere i var det også. Dårlig baneforhold og et FFK-lag som kollektivt var usedvanlig tannløse i minst en hel omgang.

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 12 jun 05, 22:01
Dårlig baneforhold?

En av de beste banene jeg har sett i hele tippeligaen i år. Og ja, det er iberegnet at det var glatt pga. regnet.

Synes macdonald er en av de som er med å snur kampen. Sammens med røn og ringberg, synes jeg macdonald var lagets beste. Og det med defensive svakheter taktisk, rettet han opp med bra innsats. For å si det sånn, han var ti ganger så god som Dagfinn Enerly! Han var drit dårlig idag.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 12 jun 05, 22:19
Syns Mækkærn var helt greit. Med tanke på at det var debut fra start så synes jeg han kom bra fra det. I første omgang er det bare Røn som får pluss hos meg og han var hverken verre eller bedre enn de andre. Syns han var til tider positiv i andre.

Det som jeg synes var mest påfallende er at det argumentet som har vært flittigst brukt mot ham ikke holder lenger. Tenker på da de defensive egenskapene. Han jobbet ihvertfall hjem, imotsetning til Hoås. (Men kan legge til at uten Hoås, mister vi luftstyrke defensivt da)

Alt i alt... Syns Mækkærn kom helt greit fra det, sånn midt på treet ifht de andre.

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 12 jun 05, 22:21
Ser her at første målet til Markus kommer som resultat av en meget bra takling av McD på egen halvdel, som snur spillet såpass kjapt at Markus har fordelen når han får ballen.

Bams-fia, Jack og sang!

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 05, 22:24
definitivt godkjent+++

han trenger naturligvis tid på a komme inn i TL.men hvem løp og taklet mest idag?jo det var sannelig mckie og røn.gi unggutta flere sjanser!

ramberg skuffer meg mer og mer.hatt 2 kanonkamper,ellers meget svak.dekker små flate kommer jo aldri opp i motspilleren.

må igjen berømmer brenne.viser stoisk ro utover i2omg,slik han gjør hver kamp.tar lekne finter,kloke pasninger,holder på ballen.herlig å se på!med 4-5-1 ønsker jeg risholt og brenne,med røn som indreløper.synd peters ikke får flere sjanser.burde vært vurdert foran spillere som kosso,ramberg og wiig...menmen...

samtidig må jeg legge til at alex sto 100% plettfritt i mål!satser på alex mot molde.tabbekvota til sørlie er brukt opp.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 12 jun 05, 22:30
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Ser her at første målet til Markus kommer som resultat av en meget bra takling av McD på egen halvdel, som snur spillet såpass kjapt at Markus har fordelen når han får ballen.

Denne episoden imponerte meg stort.
Synes han var en av de mest positive. Det ble også kommentert av en nøytral kamerat av meg som var med.

Hva anngår matta, den er grønn og fin - men det trenger ikke å bety at den er god. Ser at ballen ofte skifter retning/stusser litt. Tyder på at den er ujevn i bunn..

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 12 jun 05, 22:31
Sørlie hadde skyld i begge måla idag vil jeg si. Spesiellt 1-0 målet. Ballen glir jo imellom hendene.

FFK til Royal League

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 05, 22:33
jeg syns mackie var god idag! jobba hardt hele veien og viste gode tendenser. bedre enn hoås ihvertfall.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 jun 05, 22:48
Endret: 12 jun 05, 22:48
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns mackie var god idag! jobba hardt hele veien og viste gode tendenser. bedre enn hoås ihvertfall.
helt enig med deg og takk for treffet :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 12 jun 05, 23:12
MacDonald spilte absolutt til godkjent. Ramberg derimot var en skuffelse

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 12 jun 05, 23:18
Opprinnelig postet av remtan

Hva anngår matta, den er grønn og fin - men det trenger ikke å bety at den er god. Ser at ballen ofte skifter retning/stusser litt. Tyder på at den er ujevn i bunn..

Fortsatt en av de bedre i tippeligaen i år...

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 05, 23:26
[quote=keiko]
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns takk for treffet :D

i like måte:)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 12 jun 05, 23:37
Steinar har ingen god kamp i dag nei. Første målet er rett og slett en keepertabbe. Også det andre kunne han tatt. Håper vi får se ALH nå framover, for han imponerte virkelig når han kom inn i dag. Høyresiden med Blixt og Enerly var forferdelig i dag. Blixt gjør mye rart, og enerly står jo stille hele tiden. han tør aldri å utfordre eller noen ting. han bare står rolig og slår meningsløse innlegg. håper han snart begynner å utfordre litt og gå til dødlinja. har også masse å gå på når det gjelder arbeidsmoral. slik ramberg spiller i dag har han ingenting i TL å gjøre. direkte svakt fra fredrikstadgutten. det sier vel også litt om drillos vurderingsevne når han sier at macdonald er svak defensivt. han var kanskje den som jobba hardest i dag, og takla så det sang. han var faktisk bedre defensivt enn offensivt.

AJGs spillerbørs:

Sørlie 3
blixt 3
bora 5
helland 4
bertil 6
enerly 3
røn 6
ramberg 3
brenne 6
macdonald 5
ringberg 5

(west 4)
(alex 6)

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 05, 23:53
drillos vurderingsevne er vel ikke så gæærn ajg?kan "litt" om fotball;)

bateman`s objektive,men til tider subjektive spillerbørs:

sørlie 3(uff da steinar!)

blixt 3(kåler det til for seg,lite initiativ fra lars)

bora 5(spiller seg opp,smårufsete.glimrende i sluttfasen)

helland 3(ikke med fra start,rufsete kampen igjennom,ikke resolutt nok)

bertelsen6(knallkamp!solid,få feilpasninger,framtidens mann!!)

enerly 3(formen er ikke god...lat defensivt)

røn 6(bør starte mot molde.løper masse,fine touch,herlig innsats)

brenne 5(borte i 1omg.viser sroisk ro i 2omg som vanlig,klassespiller!)

ramberg 2(har aldri vært noen ramberg fan,hvorfor?det så vi idag...)

mackie 5(forventa lekre detaljer,fikk arbeidsvilje og løpstyrke.bra debut)

ringberg 7(JAAAA.herlig marcus!!nydelige mål.fine touch,oppofrende innsats de andre kan se langt etter)

alex 6(imponerende!må stå mot molde.større rekkevidde enn steinar)

west 4(ok jobb.stresser bodø forsvaret.tidvis uinspirert)

vi var jo fryktelig enige her ajg!absurd likt!:confused:

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914