McDonald fra start på søndag!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En av de beste banene jeg har sett i hele tippeligaen i år. Og ja, det er iberegnet at det var glatt pga. regnet.
Synes macdonald er en av de som er med å snur kampen. Sammens med røn og ringberg, synes jeg macdonald var lagets beste. Og det med defensive svakheter taktisk, rettet han opp med bra innsats. For å si det sånn, han var ti ganger så god som Dagfinn Enerly! Han var drit dårlig idag.
Engasjert hovedtribunist!
Det som jeg synes var mest påfallende er at det argumentet som har vært flittigst brukt mot ham ikke holder lenger. Tenker på da de defensive egenskapene. Han jobbet ihvertfall hjem, imotsetning til Hoås. (Men kan legge til at uten Hoås, mister vi luftstyrke defensivt da)
Alt i alt... Syns Mækkærn kom helt greit fra det, sånn midt på treet ifht de andre.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Bams-fia, Jack og sang!
han trenger naturligvis tid på a komme inn i TL.men hvem løp og taklet mest idag?jo det var sannelig mckie og røn.gi unggutta flere sjanser!
ramberg skuffer meg mer og mer.hatt 2 kanonkamper,ellers meget svak.dekker små flate kommer jo aldri opp i motspilleren.
må igjen berømmer brenne.viser stoisk ro utover i2omg,slik han gjør hver kamp.tar lekne finter,kloke pasninger,holder på ballen.herlig å se på!med 4-5-1 ønsker jeg risholt og brenne,med røn som indreløper.synd peters ikke får flere sjanser.burde vært vurdert foran spillere som kosso,ramberg og wiig...menmen...
samtidig må jeg legge til at alex sto 100% plettfritt i mål!satser på alex mot molde.tabbekvota til sørlie er brukt opp.
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Ser her at første målet til Markus kommer som resultat av en meget bra takling av McD på egen halvdel, som snur spillet såpass kjapt at Markus har fordelen når han får ballen.
Denne episoden imponerte meg stort.
Synes han var en av de mest positive. Det ble også kommentert av en nøytral kamerat av meg som var med.
Hva anngår matta, den er grønn og fin - men det trenger ikke å bety at den er god. Ser at ballen ofte skifter retning/stusser litt. Tyder på at den er ujevn i bunn..
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
FFK til Royal League
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns mackie var god idag! jobba hardt hele veien og viste gode tendenser. bedre enn hoås ihvertfall.helt enig med deg og takk for treffet :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av remtan
Hva anngår matta, den er grønn og fin - men det trenger ikke å bety at den er god. Ser at ballen ofte skifter retning/stusser litt. Tyder på at den er ujevn i bunn..
Fortsatt en av de bedre i tippeligaen i år...
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns takk for treffet :D
i like måte:)
AJGs spillerbørs:
Sørlie 3
blixt 3
bora 5
helland 4
bertil 6
enerly 3
røn 6
ramberg 3
brenne 6
macdonald 5
ringberg 5
(west 4)
(alex 6)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
bateman`s objektive,men til tider subjektive spillerbørs:
sørlie 3(uff da steinar!)
blixt 3(kåler det til for seg,lite initiativ fra lars)
bora 5(spiller seg opp,smårufsete.glimrende i sluttfasen)
helland 3(ikke med fra start,rufsete kampen igjennom,ikke resolutt nok)
bertelsen6(knallkamp!solid,få feilpasninger,framtidens mann!!)
enerly 3(formen er ikke god...lat defensivt)
røn 6(bør starte mot molde.løper masse,fine touch,herlig innsats)
brenne 5(borte i 1omg.viser sroisk ro i 2omg som vanlig,klassespiller!)
ramberg 2(har aldri vært noen ramberg fan,hvorfor?det så vi idag...)
mackie 5(forventa lekre detaljer,fikk arbeidsvilje og løpstyrke.bra debut)
ringberg 7(JAAAA.herlig marcus!!nydelige mål.fine touch,oppofrende innsats de andre kan se langt etter)
alex 6(imponerende!må stå mot molde.større rekkevidde enn steinar)
west 4(ok jobb.stresser bodø forsvaret.tidvis uinspirert)
vi var jo fryktelig enige her ajg!absurd likt!:confused:
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914