McDonald fra start på søndag!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 10 jun 05, 16:19
Endret: 10 jun 05, 16:20
Hørte på radioen nå at Yherland McDonald starter på venstre midtbane til søndag pga Hoås sin skade. Michael Røn får også sin debut fra start. Blir spennende!
Ellers blir laget:
Sørlie
Blixt
Zivkovic
Helland
Bertelsen
Enerly
Røn
Ramberg
Brenne
McDonald
Ringberg
Det betyr altså at Brian West ikke starter kampen...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 10 jun 05, 16:25
Viktig å få med seg at han ikke er skadet, Brian West
Lagt til: 10 jun 05, 16:26
Det er sant. Men han holder fortsatt ikke 90 minutter, og da vil de tydeligvis heller ha han i bakhånd. Greit nok...
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 10 jun 05, 16:27
Enedelig Macki fra start :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 10 jun 05, 16:28
Gledelig å se at Drillo/Eggen/Ahlsen tør å bruke det laget her. Ikke at det er veldig dristig, men gir hvertfall litt erfaring til ungguttene i laget.
Kanskje enda bedre at vi begynner med 4-5-1 formasjon og ikke 4-4-2. Hvis West kommer innpå i pausa, blir det karusell!
3 poeng på søndag!:ffk:
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 10 jun 05, 16:40
Håper Røn gjentar bedriften fra Rakkestadkampen... Morsomt at han får sjansen også, blir vel en vitamininnsprøytning for han dette, det samme for McDonald :)
Håper de viser seg sjansen verdig.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 10 jun 05, 16:48
bare fredrikstadguttær på midtbanen jo!! :D
nice..
gleder meg til å se mackie på søndag. han fikk ikke vist seg så mye fram sist..
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 10 jun 05, 18:18
Dæven døtte, sparkestøtte :) Detta blir gøy.. Håper vi får litt flere innlegg fra Venstrekanten te søndan da
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 10 jun 05, 19:37
Hoås helt uaktuell eller starter han på benken? Kjekt å ha et to meters fyrtårn i bakhånd vettu!
Har troa på røn til helga. Tror han kan gjøre en fin figur i indreløperrollen med ramberg innenfor seg. Synes også det er bra at vi starter i 4-5-1 og heller legger om til 4-4-2 med west i andre omgang. Tror stopperne til glimt skal få kjørt seg kraftig mot west når de blir litt slitne utover i andre omgang. Dessuten tror jeg nok vi lokker glimt litt høyere i banen ved å gå ut i 4-5-1, og da er det vanskelig for glimt og brått stå mye lavere når west kommer på banen.
Detta blir bra!
Engasjert hovedtribunist!
Lagt til: 10 jun 05, 19:49
Hoås er nok helt uaktuell, så blir nok heller ikke å finne på benken. Er helt stiv i nakken ennå, så da er det lite han kan bidra med.
Har også tro på Røn i denne kampen!
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 10 jun 05, 22:15
I følge TV 2 sporten er det ikke umulig at han spiller, legen til Hoås ville ikke utelukke det
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 10 jun 05, 22:28
Han kommer nok til å starte på benken. Har jo ikke trent på en ukes tid.
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 11 jun 05, 16:58
west er ALLTID kanon mot glimt.kommer(hvis nødvendig) garantert inn i pausa eller utover i 2omg.gleder meg vilt til å se mackie!!og ingen grunn til å frykte defenesiven på flanken noe mere enn vanlig.hoås er seriøst helt fraværende defensivt.og bertelsen kommer "stygt ut" ufortjent.når bertelsen spiller på u-21 landslaget storspiller han.der får han hjelp, og blir ikke møtt med 2 mot 1 gjennom hele kampen.vårt klart beste kjøp før denne sesonen...
savner "svensk magi" allerede
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 11 jun 05, 18:20
Enig ang. Bertelsen. Helt konge. Han og Ramberg kan få krangle om å være beste forsterkning :)
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 12 jun 05, 16:23
så west er på benken altså?! spennende å se mcdonald. håper han er så bra som folk skal ha det til også mot TL lag, har sett han i treningskamper og cup mot gressvik, og der synes jeg ikke han skilte seg spesielt ut, men dette har jeg jo skrevet mange ganger her inne før, så nå håper jeg at jeg har feil ang denne spilleren!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 12 jun 05, 17:13
Typisk...
Hadde nå gleda meg til å se Mackie fra start, men så fikk jeg vite igår at jeg måtte jobbe idag, så jeg misser en hjemmekamp for første gang siden hjemmekampen mot Alta i 1. div... :(
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 12 jun 05, 20:32
Ja, hva synes dere om innsatsen hans da?
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 12 jun 05, 20:37
holder fortsatt ikke mål til å spille i TL, det ble bekreftet i dag! Alt for spe og skal helst dribble så mye som mulig. Greit han har fart, men det holder ikke!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 04 apr 03
Lagt til: 12 jun 05, 20:39
McD spilte en god kamp. Løp og kjempet hele tida, vant en del baller på ren innsats, og viste fint blikk og spilleforsståelse. Slet litt med såpeglatt underlag, fikk nok ikke vist hele sitt tekniske reportoar på glatta.
På bakgrunn av all omtalen om hans manglende defensive kvaliteter var han virkelig en positiv overraskelse, som garanter vil gjøre masse av seg utover.
Ble medlem: 27 jan 04
Lagt til: 12 jun 05, 21:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
holder fortsatt ikke mål til å spille i TL, det ble bekreftet i dag! Alt for spe og skal helst dribble så mye som mulig. Greit han har fart, men det holder ikke!
Da er vi mildt sagt uenige. Synes faktisk Mackie var en av lyspunktene idag. Det samme kan man vel ikke si om Ramberg før han ble byttet ut.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
06/10/2024 22:02 | 2001f914