Håkan sin siste trening med FFK
I dag var Håkans siste trening med Fredrikstad, mandag venter prøvespill med Lanskrona.
Litt rart å tenke på, han kom jo hit for tre år siden og skulle vise alle hvor god han var og ble sammenlignet med Dennis Bergkamp blant annet.
Litt rart å tenke på, han kom jo hit for tre år siden og skulle vise alle hvor god han var og ble sammenlignet med Dennis Bergkamp blant annet.
Lykke til vidre vil jeg si, Håkan har alti virka som en bra fyr og jeg kan tenke meg han har godt av å komme seg hjem til svensk liga der han trives og han har lykkes tidligere.
Mente at han ble sitert på f-b at han opplevd så utrolig mye med to opprykk og det hele? To? Kom ikke han når vi hadde rykket opp til førstedivisjon? Blir vel et opprykk den? :)
Om han kommer på kampen på søndag, så kanskje vi skulle gi han en siste hilsen? Han har jo gjort mye fint, blant annet målet mot Hønefoss og Grodås i førstedivisjon da det ble 1-1 :)
Om han kommer på kampen på søndag, så kanskje vi skulle gi han en siste hilsen? Han har jo gjort mye fint, blant annet målet mot Hønefoss og Grodås i førstedivisjon da det ble 1-1 :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Vi bør selvsagt sette pris på Håkan.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Synge sangen hans på søndag, vi da!
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Synge sangen hans på søndag, vi da!ja så håper jeg han kommer på banen før eller etter kampen for å ta i mot sin vel fortjent forvell
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Synge sangen hans på søndag, vi da!
Enig! Har bare opplevd Håkan som sympatisk og trivelig, selv om han har skuffet litt på banen!
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914