Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Brian West fått kontrakt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 jun 05, 20:08
Endret: 09 jun 05, 20:10
Dette skrev VG om Brian West etter kampen mot Aalesund.
Forstår ikke FFK
FFK-spissen Brian West (bildet) hadde en strålende høstsesong i fjor, men har ennå ikke fått tilbud fra klubben om en ny avtale.
Han er kontraktsløs etter sesongen.
- Det er litt rart. Jeg skulle gjerne hatt noe å forholde meg til, slik at jeg ikke tenker så mye på det, sier West. Han var en skygge av seg selv i går, og ble byttet ut ved pause. - Han var stiv som en stokk i kroppen, sier Knut Torbjørn Eggen, som forsikrer at West får kontraktstilbud i løpet av kort tid. - Det skjer før neste kamp, sier Eggen.

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 09 jun 05, 20:29
Endret: 09 jun 05, 20:30
Tror at han får ny kontrakt snart, men det hele faller vel på spilleren selv - om han vil spille i Fredrikstad neste sesong eller ikke.

Men her er alle bosman - spillerene som er i Tippeligaen til høsten. Er vel bare Czwartek, Helland og nevnte West FFK bør fornye kontrakten med. Så kan jo Espen Hoff være en spennede forsterkning. Så er det noen i Bodø/Glimt.

---------------------------

FFK til Royal League

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jun 05, 20:32
De har glemt Markus Ringberg

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 jun 05, 20:36
Har ikke Marcus kontrakt fram til nete sommer da? Isåfall er han ingen bosman

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jun 05, 20:41
Mars 2006

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 jun 05, 20:51
Oki, my bad:cool:

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 05, 08:53
Arve Mokkelbost sier til Demokraten at de har ikke dårlig tid med Brian West.
For et par uker siden fremla Brian Wsets agent en skisse til ny kontrakt for FFK-ledelsen. Søndag kommer agenten igjen fra USA for å gå i drøftinger om Brian. Om det fører til ejn avgjørelse om West videre skjebne , er tvilsomt, tolkerer vi direktør Mokkelbost rett.
Demokraten mener det er åpenbart at klubbledelsen ønsker å vite hvorvidt West kan spille 90 minutter i flere kamper før de tar avgjørelsen. Uten at noen vil si det rett ut råder en viss skeptis til i forhold til at han er skadeutsatt,

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 10 jun 05, 12:51
latterlig av klubben hvis de ikke vil signere ny kontrakt med han. bare det han kan utrette i 45 min er nok til at han bør beholdes.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 10 jun 05, 13:10
Ja for guds skyld, la oss bruke flere hundretusen på en som kan spille i 45 min i kanskje under halvparten av sesongen.
Nei, la han bevise at han holder mere enn 45 min, og ikke minst klarer å holde seg skadefri over en lengre periode.
Bare for å understreke det, jeg syns veldig godt om Brians kvaliteter. Men mener at FFK ikke er tjent med å ha en som helt sikkert kommer til å øke lønna si med x-antall kroner på benken halve kampen, eller ute med skade halve sesongen. Da begynner det nemlig å bli fryktelig dyre minutter.
Men igjen understreke at jeg er en av de som reiser meg å klapper å jubler hver gang Brian entrer banen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914