Mackie (mcdonald)
Mackie var ett kult navn til gutten selv om jeg velger Ronaldiniho eller hvordan det skrives...mulig han er å se mot bodø og det jeg leser om han i FB
for liksom håra til å reise seg. jeg har gledet meg lenge til å se gutten. mot Aalesund fikk han litt for liten tid. Han er like rask som West, men mangler noe def. egenskaper, men jeg har tro på at den gutten kan skape frykt hos glimt i følge det som skrives om han. Dette er noe som varmer meg: At den unge ballartisten krydrer treningene er det liten tvil om. Med sine kjappe finter og rykk, må ofte motspillerne takle i blinde for å stoppe ham.
– Han er nesten like rask som Brian (West), men har enda bedre teknikk. Han har mye å gå på defensivt, og må bli flinkere til å holde fokus på konsentrasjonen. Han scorer for lite mål – også på trening. «Mackie» må bli dyktigere til å se hvor ballen havner i forkant, mener FFKs hjelpetrener.
for liksom håra til å reise seg. jeg har gledet meg lenge til å se gutten. mot Aalesund fikk han litt for liten tid. Han er like rask som West, men mangler noe def. egenskaper, men jeg har tro på at den gutten kan skape frykt hos glimt i følge det som skrives om han. Dette er noe som varmer meg: At den unge ballartisten krydrer treningene er det liten tvil om. Med sine kjappe finter og rykk, må ofte motspillerne takle i blinde for å stoppe ham.
– Han er nesten like rask som Brian (West), men har enda bedre teknikk. Han har mye å gå på defensivt, og må bli flinkere til å holde fokus på konsentrasjonen. Han scorer for lite mål – også på trening. «Mackie» må bli dyktigere til å se hvor ballen havner i forkant, mener FFKs hjelpetrener.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Flott at det endelig har kommet fram at han har ett ordentlig kallenavn...
Lei av å lese om "Donaldhinio" og lignende...
:D :D
Ifølge Eggen så mangler MacDonald en del på det taktiske plan noe som gjør at han ikke er så veldig flink til å lese spillet å gjøre seg spillbar enda....
Vil anta at dette er grunnen til at vi ikke har sett ham så mye.
Det er jo tross alt mange på FFK som har en del å gå på defansivt...
Håper vi får sett ham på stadion snart!
Lei av å lese om "Donaldhinio" og lignende...
:D :D
Ifølge Eggen så mangler MacDonald en del på det taktiske plan noe som gjør at han ikke er så veldig flink til å lese spillet å gjøre seg spillbar enda....
Vil anta at dette er grunnen til at vi ikke har sett ham så mye.
Det er jo tross alt mange på FFK som har en del å gå på defansivt...
Håper vi får sett ham på stadion snart!
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 08 jun 05, 08:05
Endret: 08 jun 05, 08:07
Opprinnelig postet av FB
– Caramba, gauler Knut Torbjørn Eggen og gestikulerer akkurat som om han er blitt stukket av en veps ute på stadionmatta.
Hehe... Eggen er i slaget, skjønner jeg :p
Hadde vært morro å se Mackie på Stadion til helga, ja.
:ffk:
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914