Til speakeren på Stadion!
Ble medlem: 13 okt 03
Lagt til: 07 jun 05, 22:00
Endret: 07 jun 05, 22:00
Jeg vet at det er mange som synes at speakeren på stadion ødelegger feiringen etter en seier eller en god kamp ved å spille musikk rett etter kampslutt.
Da bør det være tid for sang og tilrop til spillerne.
Min klare beskjed til speakeren er følgende: IKKE sett på musikk rett etter kampslutt! Om du skal ha musikk må dette vente til etter at stemningen har lagt seg!!!!!
Ble medlem: 17 des 03
Lagt til: 07 jun 05, 22:02
Støttes!
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 07 jun 05, 22:02
Helt enig. De spiller musikken sinnsykt høyt også.
Sjefskodærn
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 07 jun 05, 22:34
De bør i hvertfall passe på hvem sanger de spiller. Det var veldig bra ifjor når hele stadion ble med å sang For fredrikstad, for fredrikstad! Det jeg mener er at det må være sanger som har med FFK og gjøre og som kan synges i allsang. Ikke den wig-wam låta for eksempel. Det er mer en cd sang..
Engasjert hovedtribunist!
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 07 jun 05, 23:04
helt enig. men for fredrikstad kan spilles rett etter kampslutt, men relativt lavt. og det er veldig viktig at de ikke spiller musikk når guttane har gått i garderoben heller, for da synger vi hele laget kom igjen
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 07 jun 05, 23:56
vel,han leser sikkert ikke på det forumet her,bruk påtråden spalten eller noe
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 23 jul 04
Lagt til: 08 jun 05, 08:01
Jeg vil i tilegg be deg om å ikke kåre Steinar Sørlie til banens beste, 2min på overtid, med motstanderlaget i angrep....
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Lagt til: 08 jun 05, 10:17
Jeg regner vel ikke med at speakeren leser dette, men kanskje noen i styret i Plankehaugen. Da kan de ta dette opp med speakeren om det er en tanke eller en mening som har en bred støtte. Jeg regner jo med at speakeren gjør det han synes er best, og når han ikke for noen tilbakemeldinger eller rettledning, vil han fortsette som før.
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 08 jun 05, 11:52
Kan love at det ikke blir musikk etter kampen på søndag. Hvis vi vinner, da. Hvordan jeg kan love det? Fordi jeg skal være speaker! Og med Plankehaugen i bua, så blir det som vi vil!
Lagt til: 08 jun 05, 12:37
Kan vi forvente oss noe "fotball-punk" før kampen???????
Kan det være muligheter for å høre Fredde & trubadurene på Fredrikstad stadion????? eller noe tysk fotball relaterte toner????
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 08 jun 05, 14:08
En annen ting speaker kan bli bedre på er innmarsjen før kampstart. Han setter på Tippeliga-sangen når lagene begynner å gå ut på banen, men det er jo meninga at sangen skal ha gått en stund allerede sånn at den "tar av" når laga kommer inn på banen...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Lagt til: 08 jun 05, 16:02
HectorFFK: grunnen til at han setter i gang TL-hymnen så sent er vel for å rekke "fredrikstadgutter våre veier" først..
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 08 jun 05, 17:50
Når vi først snakker om speakeren her så er det nok å ta opp....... Det som irritererer meg er at han snakker unødvendig mye om enkel informasjon og at han snakker under spillets gang..... Jævlig irriterende...
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 08 jun 05, 19:29
Det er visstnok et krav fra NFF at speaker informerer om andre Tippeliga-scoringer etter hvert som de kommer, men det burde kanskje gå an å samle det i kun et par "forstyrrelser" pr. omgang...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 08 jun 05, 19:39
At vi blir informert om scoringer fra andre kamper er noe jeg, og jeg er sikkert ikke alene her, setter veldig pris på. Synes faktisk speaker kunne kostet på seg å nevne målscorer for Tippeligaen også, det har jeg hørt speakere på andre arenaer gjøre. Hvor forstyrrende er det dersom speaker bryter inn og sier kort og presist: "Rosenborg-Brann 0-1. Raymond Kvisvik". Han bør selvsagt passe på å komme med slik informasjon når det er ganske rolig i og rundt kampen...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 08 jun 05, 20:49
Går fint an å kutte ut:
"Og så har det kommet en scoring i en av de andre kampene i Tippeligaen..."
og lignende, laaange kommentarer...bare kort og presist, som Costanza sier det.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 16 feb 04
Lagt til: 10 jun 05, 00:09
Endret: 10 jun 05, 00:10
Dere får ta opp dette med lengre-enn-langt-Jon! Han er gjestespeaker på søndag, kanskje han da kan rette opp og vise hvordan ting bør gjøres!
:ffk:
Bams-fia, Jack og sang!
Lagt til: 10 jun 05, 11:52
Også fikk jeg greie på at jeg ikke skal vikariere allikevel. Litt sent, nå som jeg har reklamert for falkeblikket mitt i avisa. Supert! Da blir det Måne og Napalm Death og fyll og fanteri allikevel!
Lagt til: 10 jun 05, 12:52
du er vel ikke lei deg for å slippe, jon?
Lagt til: 10 jun 05, 13:12
Ikke så lei meg, nei! Ikke for det, jeg må vel steppe inn en annen gang, men passær dårlig når jeg skal ha festivalhelg.
06/10/2024 22:02 | 2001f914