Husk meg
Brukernavn
Passord

Billettsalget går tregt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 jun 05, 12:39
Selv om det bare er tirsdag i dag, er det solgt 6000 billetter

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 07 jun 05, 14:21
Endret: 07 jun 05, 14:22
Synes ikke det er så gæli, med tanke på at det var solgt bare 6500(?) billetter et par dager før kampen mot TIL...

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 07 jun 05, 15:40
Og hvis man vil ha fult hus: Da må man kanskje gjøre litt liv ut av det (Se hvordan både VIF og LYN markedsfører seg i Oslo før en kamp) Vålerenga er vel landets beste på markedsføring.

Og kanskje de kunne bli bedre til å stue folk i klokkesvingen. Man rekker aldri å fylle den tribunen før kampen begynner (de gangene det er utsolgt)

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 07 jun 05, 22:43
Helt enig remtan! Klubben burde brukt mer midler på markedsføring. Gjort hver eneste hjemmekamp til en stor "happening" i byen. Nå blir det jo nesten ikke gjort noe for å lokke folk til kampene. Er jo mer fokus på bortekampene enn hjemmekampene.

Engasjert hovedtribunist!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 jun 05, 23:02
Opprinnelig postet av Julekake
Helt enig remtan! Klubben burde brukt mer midler på markedsføring. Gjort hver eneste hjemmekamp til en stor "happening" i byen. Nå blir det jo nesten ikke gjort noe for å lokke folk til kampene. Er jo mer fokus på bortekampene enn hjemmekampene.
der er jeg enig. du kunne også lagt til at det egentlig er viktigere at mange er på hjemme kamper for da går jo penga til rett klubb. har ikke noe i mot at mange reiser til borte kampene, men en brude prøve å lage til noe hjemme. hva med noen som trekker folk til stadion som kan lage litt show i pausa.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 07 jun 05, 23:14
Endret: 07 jun 05, 23:15
show i pausa er så å si umulig i disse reklame tider...
må bli noe før kampen som trekker folk
hva med å leie inn vålerenga girlsen? hørt at dem er ledig for show(spøk)

tenk f.eks at CC Cowboys hadde varma opp stadion 1 time før kamp, tipper det ville dratt noen ekstra tilskuere

eller kanskje wig wam

garantert noen par hundre ekstra tilskuere som hadde kommet å folk hadde fått mere valuta for penga

er bare 2 kamper som selger seg selv iår å det er ENGA og RBK

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 08 jun 05, 00:43
Tror ikke noe ekstra show er det som gjør susen, men det må gjøres noe reklamemessig som får det til å virke som om alle bare MÅ dra på stadion. Rett og slett reklame som får folk til å tro at FFK-kampen er en "happening" man bare ikke kan gå glipp av. Hvordan denne formen for reklame best legges frem vet jeg ikke, men det må være noe mer enn bare en anonnse i avisa. Plakater rundt i byens butikker, er en billig løsning. Et annet forslag er å kjøpe reklame plass på enkelte butikkers personale, gjennom å få de til å bruke FFK utstyr på jobb og snakke godord om FFK kampen til helga. Noen andre forslag?

Tror å bruke pengene på å få folk engasjerte og interesserte i FFK vil ha en mye større effekt på publikumstallet enn et eller annet show før eller under kampen.

Engasjert hovedtribunist!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jun 05, 19:24
6100 onsdag

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 08 jun 05, 23:14
kanskje også differensiert prisene enda mere. Sittetribune Felt H er jo elending, amn hører bare bortesupporterene, samme hvor bra PH er. samme emd klokkesvingen nærmest bortesupporterene. DE burde vært billigere. DEt er også de feltene som sist blir solgt.

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 jun 05, 23:47
Enig med deg der, remtan. Har hele tiden forundret meg over at prisene på sitteplassene ikke er mer differensiert. Noen av plassene er egentlig ganske elendig, men koster like mye som de beste plassene...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 09 jun 05, 02:52
Det eneste som kommer til å skje der er vel at de beste plassene blir dyrere til neste år og at de nestbeste for en litt mindre prisøkning. Har i hvert fall ikke troen på at noen av setene blir billigere...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 09 jun 05, 08:22
I Oslo så kjører alle Oslo Sporveiers busser med Vålerenga vimpler kampdagen. Nesten 17.mai pyntede busser. Avisannonser og radiospot`er er det også mye av dagene før kampen. Ikke til å unngå å få med seg at Enga spiller kamp i Oslo.

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 09 jun 05, 13:26
Noen som vet hvor mange billetter det er solgt?

FFK til Royal League

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jun 05, 13:43
6200 torsdag

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 09 jun 05, 14:54
Virker som vi får et dårligere snitt enn i fjor. Hva skjer??

I Ålesund så hadde dem et stort banner som hang nede i centrum, Hvor det stod husk hjemmekampen.Noe slikt må det da gå ann å henge opp i Gågata for eks? Her bør FFK gjøre noe.

Mail sendt til FFK :ffk:

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 jun 05, 15:09
Endret: 09 jun 05, 15:09
Virker som om folk venter for å se på været. Mulig det kan forklare litt av nedgangen. Har jo ikke vært så bra til nå i år.

Fredd

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jun 05, 15:55
Endret: 09 jun 05, 15:56
Til dere som mener at det er mindre folk på kampene i år, i forhold i til fjor er det 1775 flere tilskuere i år.

Viking: Tilskuere: 6422
Odd: Tilskuere: 6044
Brann:Tilskuere: 10400
Tromsø: Tilskuere: 10498

33364

Viking: Tilskuere: 9280
Odd: Tilskuere: 9593.
Brann: Tilskuere: 8860
Tromsø: Tilskuere: 7406

35139

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 jun 05, 16:04
Jeg mener det blir helt feil å sammenligne i forhold til mostander. Tror det gir mer korrekt bilde å sammenligne opp mot samme tid i fjor, og da ser det dessverre ikke særlig bra ut...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 09 jun 05, 20:43
Endret: 09 jun 05, 20:44
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg mener det blir helt feil å sammenligne i forhold til mostander. Tror det gir mer korrekt bilde å sammenligne opp mot samme tid i fjor, og da ser det dessverre ikke særlig bra ut...

Her har vi jo vært før... :-)

Jeg synes slett ikke at det er feil, men jeg er enig i at tendensen i år ikke ser bra ut, hvordan man enn snur og vender på det.

Bjørn Jervell Hansen

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 09 jun 05, 20:46
Endret: 09 jun 05, 20:47
Jeg er redd for, guttær, at det svake spillet *må* ta en god del av skylda for noe sviktende publikumsoppsluting.

Det er bare sånn det er; noen går på stadion for å se god fotball, andre går på stadion for å se gode resultater, mens noen går på stadion for å få begge delers. Og da er det naturlig at noen faller fra når man har enten sviktende resultater eller sviktende spill.

Kall meg gjerne en dårlig supporter, men vit at dette er tilfellet.

Så da er det bare å håpe at spillet kommer!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914