Midtstopper forsterkning
– En høy kar han óg, med spisskompetanse. Jeg oppfatter han som en bra spiller. I tillegg er han en trivelig kar og fin å ha i miljøet
Rett og slett en bra kar over hele fjøla som kan bidra både spillemessig og som person i miljøet. Det er bare godord å si om han, mener Glimts stopperkjempe.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ære være plankebyen!
FFK til Royal League
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Etter min mening er det viktig å ha god backup på den plassen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tror heller ikke moss er interessert i noen byttehandel med martinsen. Men jeg synes uansett vi skal prøve og hjelpe moss med å klare seg ved å tilby dem noen av våre spillere.. Vi trenger et tettere samarbeid med de nest beste klubbene i fylket om vi skal bli en toppklubb i eliteserien på sikt. Så å tilby moss et par av våre spillere, enten på lån eller permanent, ville kanskje vært en start på et bedre forhold klubbene i mellom.
Vi må tenke lenger enn vidar martinsen i denne sammenheng. Om fire år kanskje moss har skapt en ny tippeligaspiller som trenger og matches på et høyere nivå enn det moss er på, mens vi har et par spillere moss kanskje vil ha osv. Kanskje det kan skapes et bedre samarbeid i talentutviklingen byene imellom, noe som vil gi flere spillere matching på riktig nivå. Vi må ikke se på moss som bare en konkurrent, men som en samarbeidspartner når det gjelder og lage gode fotballspillere fra østfold. Så kan vi være konkurrenter på banen når vi om noen år forhåpentligvis møtes i tippeligaen.
Engasjert hovedtribunist!
Men det er lov å forsøke!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
I etter interju med lederen i Moss på Radio Moss i dag fortalte han at de må justere budsjettet sitt fordi de
sliter økonomisk på grunn dårlig publikumsoppsluttning.
De har budsjertert med 1500 mennesker i snitt, men det klarer de ikke og går nå for 1200 mennesker i snitt.
Opprinnelig postet av Holters
Tankene dine er gode i teorien, Julekake, men jeg tror ikke Moss er villige til å inngå et slikt samarbeid. Det blir litt sånn som Lisleby og Øssia var i mange år...
Men det er lov å forsøke!
Derfor synes jeg FFK skal ta initiativet, og om vi kanskje taper på det i førsten, så tror jeg gevinsten er mange ganger så stor om vi får med moss på "vårt lag". Og jeg tenker ikke da kun på gevinst for FFK, men like mye moss. Men jeg synes vi også bør tenke samarbeid med sarpsborg, halden og indre. Og ikke bare på a-lagsnivå, men ikke minst når det gjelder talentutvikling..
Engasjert hovedtribunist!
Vi har:
1. Raio
2. Bora
3. Tor
4. Roger H
Det holder i massevis!!!!
Hvis Raio skulle slite utover høsten og Helland pensjonerer seg, så sier det seg selv at vi må ha forsterkninger. Men slik situasjonen er nå, er jeg meget fornøyd med dekningen på midtstopperplass.
Selv med 2 klassestoppere ute, klarer vi oss godt!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
2) Tor Trondsen er vel i ferd med å bli en Söderstjerna? Det virker nesten som han har gitt opp håpet. Hodeskadene gir seg ikke og kanskje er han allerede ferdig som fotballspiller? Vi får ta det som en bonus om han kommer tilbake, men vi kan ikke sette vår lit til det!
3) Raio starter trolig full trening etter sommerferien, men det er langt fra sikkert om han får spilt noen kamoer.
4) Klassespiller og vår beste midtstopper. Uansett hvem som spiller ved han side, så blir det bra. Tør ikke å tenke på hva som skjer om han blir langtidsskadet.
Det hadde absolutt vært greit med en stopper til.
Ansvarlig redaktør
Jeg mistet dialekten min etter 2 år vekk fra Fredrikstad, så det ser jeg på som en dårlig unnskyldning, og ikke noe annet.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Kvisvik har gjentatte ganger uttalt at barnet hans IKKE skal snakke bergensk. Og ja, jeg tror det er litt spesielt for en SVENSKE om dattera brått begynner å snakke norsk. Foreløpig blandet ho veldig. Og selv om man trives her i byen, så vil man alltid ha litt hjemmelengsel. Ringberg sa jo dette senest i går!
Men skjønner at det er litt vanskelig å forstå for en som mister dialekta si etter to år! ;)
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914