Husk meg
Brukernavn
Passord

Midtstopper forsterkning

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 jun 05, 15:25
Her bør Fredrikstad være med i kampen om en forsvarspiller.Les her

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 05, 15:28

– En høy kar han óg, med spisskompetanse. Jeg oppfatter han som en bra spiller. I tillegg er han en trivelig kar og fin å ha i miljøet

Rett og slett en bra kar over hele fjøla som kan bidra både spillemessig og som person i miljøet. Det er bare godord å si om han, mener Glimts stopperkjempe.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 04 jun 05, 15:35
Totalt uenig........ En midtstopper bør overhodet ikke prioriteres. Forhåpentligvis er Raijo klar til høsten og Trondsen spilte igår..... Unntaket må være en lokal spiller som Vidar Marthinsen........

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 05, 15:49
Drillo jakter midtstopper husk det

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 jun 05, 16:01
Spile ikke Haraldsen under Drillo i Enga? Uansett, jeg synes ikke Haraldsen er verdt satse på. Piiroja, Zivkovic, Helland og Trondsen (når frisk) er alle bedre. Vil heller ha en litt hurtig stoppertype også, så gjerne Vidar Martinsen. Også en spiller for fremtiden pluss at han er lokal.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 04 jun 05, 16:37
Vidar Martinsen kan vel også brukes som back? Håper han kommer. Så kan Moss få Dag Frode. Pluss til penger.

Ære være plankebyen!

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 04 jun 05, 23:10
Ikke penger. Men fint bytte utenom det. Så kan dem låne en annen spille som sliter med spilletid i tillegg.

FFK til Royal League

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 05 jun 05, 02:12
jeg tror ikke måss er interessert i vrakgodset våres. en spiller som hornseth tror jeg de ser på som uaktuell.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jun 05, 02:16
Spissene til Moss er ikke all verden, så man vet aldri. Men det er naivt å tro at vi kan bytte Hornseth mot Martinsen og med det senke prisen på Martinsen betraktelig. Moss er nok veldig klar over at FFK antagelig er villig til å gi bort Hornseth uten å få noe som helst igjen (hvert fall nesten), og Moss prissettter trolig Martinsen til et par millioner...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 jun 05, 11:56
Haraldsen soilte midtstopper i VIF sammen med Kjølner.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 jun 05, 11:59
Det er selvfølgelig at FFK trenger en midtstopper til i stallen. Helland gir seg etter denne sesongen, og da er det bare Bora og Piroja som holder TL nivå.
Etter min mening er det viktig å ha god backup på den plassen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 05 jun 05, 16:18
Er det sikkert at helland gir seg etter sesongen? Synes vi skulle prøvd og få med han minst et år til.

Tror heller ikke moss er interessert i noen byttehandel med martinsen. Men jeg synes uansett vi skal prøve og hjelpe moss med å klare seg ved å tilby dem noen av våre spillere.. Vi trenger et tettere samarbeid med de nest beste klubbene i fylket om vi skal bli en toppklubb i eliteserien på sikt. Så å tilby moss et par av våre spillere, enten på lån eller permanent, ville kanskje vært en start på et bedre forhold klubbene i mellom.

Vi må tenke lenger enn vidar martinsen i denne sammenheng. Om fire år kanskje moss har skapt en ny tippeligaspiller som trenger og matches på et høyere nivå enn det moss er på, mens vi har et par spillere moss kanskje vil ha osv. Kanskje det kan skapes et bedre samarbeid i talentutviklingen byene imellom, noe som vil gi flere spillere matching på riktig nivå. Vi må ikke se på moss som bare en konkurrent, men som en samarbeidspartner når det gjelder og lage gode fotballspillere fra østfold. Så kan vi være konkurrenter på banen når vi om noen år forhåpentligvis møtes i tippeligaen.

Engasjert hovedtribunist!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 05 jun 05, 16:25
Tankene dine er gode i teorien, Julekake, men jeg tror ikke Moss er villige til å inngå et slikt samarbeid. Det blir litt sånn som Lisleby og Øssia var i mange år...

Men det er lov å forsøke!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jun 05, 19:05
Sjansene øker for at Moss kanskje må selge Vidar Martinsen.
I etter interju med lederen i Moss på Radio Moss i dag fortalte han at de må justere budsjettet sitt fordi de
sliter økonomisk på grunn dårlig publikumsoppsluttning.
De har budsjertert med 1500 mennesker i snitt, men det klarer de ikke og går nå for 1200 mennesker i snitt.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 06 jun 05, 00:26
Opprinnelig postet av Holters
Tankene dine er gode i teorien, Julekake, men jeg tror ikke Moss er villige til å inngå et slikt samarbeid. Det blir litt sånn som Lisleby og Øssia var i mange år...

Men det er lov å forsøke!

Derfor synes jeg FFK skal ta initiativet, og om vi kanskje taper på det i førsten, så tror jeg gevinsten er mange ganger så stor om vi får med moss på "vårt lag". Og jeg tenker ikke da kun på gevinst for FFK, men like mye moss. Men jeg synes vi også bør tenke samarbeid med sarpsborg, halden og indre. Og ikke bare på a-lagsnivå, men ikke minst når det gjelder talentutvikling..

Engasjert hovedtribunist!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 13 jun 05, 08:45
Uenig:

Vi har:
1. Raio
2. Bora
3. Tor
4. Roger H

Det holder i massevis!!!!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 jun 05, 09:11
Hør hør!!

Hvis Raio skulle slite utover høsten og Helland pensjonerer seg, så sier det seg selv at vi må ha forsterkninger. Men slik situasjonen er nå, er jeg meget fornøyd med dekningen på midtstopperplass.

Selv med 2 klassestoppere ute, klarer vi oss godt!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 13 jun 05, 09:58
1) Helland gir seg trolig etter sesongen. Dattera begynner å snakke Fredrikstaddialekt! (verste som kan skje fotballspillere! Se på Kvisvik, han vender hjem pga dette. Markus vurderer å ikke forlenge pga dattera på 2.5 snakker norsk). Helland er også skadeforfulgt.

2) Tor Trondsen er vel i ferd med å bli en Söderstjerna? Det virker nesten som han har gitt opp håpet. Hodeskadene gir seg ikke og kanskje er han allerede ferdig som fotballspiller? Vi får ta det som en bonus om han kommer tilbake, men vi kan ikke sette vår lit til det!

3) Raio starter trolig full trening etter sommerferien, men det er langt fra sikkert om han får spilt noen kamoer.

4) Klassespiller og vår beste midtstopper. Uansett hvem som spiller ved han side, så blir det bra. Tør ikke å tenke på hva som skjer om han blir langtidsskadet.

Det hadde absolutt vært greit med en stopper til.

Ansvarlig redaktør

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 jun 05, 10:37
Tror du virkelig dette avgjør ? Hva slags dialekt en 2 åring snakker?

Jeg mistet dialekten min etter 2 år vekk fra Fredrikstad, så det ser jeg på som en dårlig unnskyldning, og ikke noe annet.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 13 jun 05, 10:44
Endret: 13 jun 05, 10:45
Tror du ikke det?

Kvisvik har gjentatte ganger uttalt at barnet hans IKKE skal snakke bergensk. Og ja, jeg tror det er litt spesielt for en SVENSKE om dattera brått begynner å snakke norsk. Foreløpig blandet ho veldig. Og selv om man trives her i byen, så vil man alltid ha litt hjemmelengsel. Ringberg sa jo dette senest i går!

Men skjønner at det er litt vanskelig å forstå for en som mister dialekta si etter to år! ;)

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914