Husk meg
Brukernavn
Passord

Andre Hanssen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 03 jun 05, 12:21
Noen som vet hvordan han gjør det i nederland etter at han gikk fra glimt...? så han et par kamper i hans siste sesong i tippeligaen og jeg må si at jeg ble meget imponert over den spilleren..En skikkelig ledertype og med et vanvittig godt skuddbein..En slags Frank Lampard type.... kunne dette være noe for FFK ? mener at vi trenger en skikkelig sjef på midten og en god venstreving...da mener jeg at Andre Hanssen fort kunne blitt den sjefen vi trenger..Så sant han ikke har slått til , og blitt dyr etter oppholdet sitt i Nederland da...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 03 jun 05, 12:26
Opprinnelig postet av ffkfmv
Noen som vet hvordan han gjør det i nederland etter at han gikk fra glimt...? så han et par kamper i hans siste sesong i tippeligaen og jeg må si at jeg ble meget imponert over den spilleren..En skikkelig ledertype og med et vanvittig godt skuddbein..En slags Frank Lampard type.... kunne dette være noe for FFK ? mener at vi trenger en skikkelig sjef på midten og en god venstreving...da mener jeg at Andre Hanssen fort kunne blitt den sjefen vi trenger..Så sant han ikke har slått til , og blitt dyr etter oppholdet sitt i Nederland da...

He he. Jeg skjønner jo hva du mener, men det er litt morsomt å lese at hvis han er dårlig så bør vi kjøpe han, og hvis han gjør det bra, så dropper vi han.
:D

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 03 jun 05, 17:21
heehe..skjønner hva du mener, men tenker på om han har slått til virkelig, så er`n jo nesten god nok for PL ... men hvis han ikke har utviklet seg no særlig så kunne kanskje hann vært en mann for FFK som holder et høyt tippeliganivået..

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914