Snart er det vår tur også...
---------------------------
Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..
--------Stadion på FMV--------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Gledelig at vi får et stadion med historisk sus over seg, og ikke et stadion som er preget av firmanavn etc...
Gleder meg i hvert fall til vi endelig får nytt stadion, da har vi grunnpilarer som står stødig i mange år fremover :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Men innvendig var den flott.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Vanvittig kult!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Først fant man ut at taket på den ene siden skulle bygges nytt til et lettere tak, for å slippe søyler i forkant på tribunen.
Deretter fant man ut at man ville bytte tak på den andre siden også, av samme grunn.
Så fant man ut at den ene siden trengte så mye omgjøring, at man like godt kunne rive den helt ned, for å bygge helt nytt.
Men noe av poenget med det nye stadion på FMV er jo at man skal beholde den gamle stilen på verkstedshallene.
Men slik det ser ut derute nå, så forundrer det meg ikke om man finner ut at den siste hallen like gjerne også kan bli revet helt ned og bli bygget opp igjen.
Men uansett hva som skjer, så vil ikke dette berøre FFK økonomisk.
Dersom tingene blir gjort på en måte som fordyrer, så er det Værste a/s sitt ansvar.
FFK på toppen i 2005
De "nye" hallene blir jo helt like de gamle da...
Fy som jeg gleder meg !!!!!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
The Stadium Guide
Her er om Fredrikstad Stadion:
The Stadium Guide
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Vidar
Kan ikke noen sette opp et webcam som dekker området. Hadde vært moro å kunne sjekke utviklingen. Et bilde per døgn hadde vært nok.
Selve byggingen skal visstnok starte i august. Det er da det blir spennende å følge med.
Jeg bor på Glombo, og kommer nok til å kjøre gjennom FMV området hver dag, isteden for å kjøre Rødsbakken, når jeg skal til byen.
Jeg får heller ta et bilde hver dag og legge det ut på en egen tråd her på forumet.
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914