Trond Erik Olsen fra Bodø/Glimt
---------------------------
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Engasjert hovedtribunist!
En blind høne kan også finne et korn!!!!!!
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Julekake
Hvor god er egentlig Trond Olsen? Må være ærlig å si at jeg ikke egentlig kjenner så veldig godt til han? Vet sånn nogenlunde hvor i landet jeg skal plasere han, men vil gjerne ha litt mer info og backe opp under inntrykket mitt.. Kan noen gi meg en beskrivelse av styrkene og svakhetene hans og på hvilket nivå han ligger på?Gå inn på denne linken: Trond Olsen T.O. er som "stjerna(5) sier en veldig rask og "agressiv" spiller. Brukbar venstrefot, og ikke noen "Panzer-Hagen" i kroppen akkurat. Karrieren i Glimt har så langt vært opp og ned. Ble hentet fra Lyngen/Karnes (2 div.) for 4 år siden. Han "sliter" nok litt med "primadonnanykker" (egen betraktning). Det, med skader kan nok være årsaken til at han har slitt benken i Glimt. Når det er sagt passer han glimrende inn i Glimts spillestil. Dvs. hurtige overganger og kontringer. Ikke bra for Glimt å miste ham, med den syltynne spillestallen de har i år. Desverre tror jeg han forsvinner. Om han da vil passe inn i FFK er jeg litt mer usikker på.
BODØ/GLIMT FOR EVIG - EVIG TRO!
FFK pleier jo elegant å skygge unna spillere som flere klubber sloss om.
Grunnen til det er at prisen da har en tendens til å bli høyere enn det spilleren egentlig er verdt.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg tviler på at FFK prøver seg på Trond Olsen.
Grunnen til det er at prisen da har en tendens til å bli høyere enn det spilleren egentlig er verdt.
Vel, tviler på at han blir dyrere enn de 3 millionene vi gav for Raio, 2.5 millionene vi gav for Bertelsen eller de 2 millionene Hoås kostet... Det hadde vært moro om FFK satset videre på ungt og friskt blod, så vi får bare se hva som skjer.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Forresten, er ikke han trond fredrik ludviksen også kontraktløs etter sesongen a? Han er vel bedre..
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Holters
Jeg tviler på at FFK prøver seg på Trond Olsen.
Vel, tviler på at han blir dyrere enn de 3 millionene vi gav for Raio, 2.5 millionene vi gav for Bertelsen eller de 2 millionene Hoås kostet... Det hadde vært moro om FFK satset videre på ungt og friskt blod, så vi får bare se hva som skjer.
Hvor har du disse tallene fra, Holters?
3 mill. for Raio vet jeg er feil, der ga vi 1.5 mill. Det samme beløp som vi nå har i vår opsjonsavtale vedr. Viikmae.
De to andre beløpene er så vidt jeg vet heller ikke helt korrekte, men er noe nærmere sannheten enn prisen på Raio.
FFK på toppen i 2005
3 mill. for Raio vet jeg er feil, der ga vi 1.5 mill. Det samme beløp som vi nå har i vår opsjonsavtale vedr. Viikmae.
Media har sagt så, men Raio sier noe annet selv...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914