Hvilke spillere forsvinner i sommer
Håkan
Dag Frode
Kristen Vikmae
Mikael Røn
Tero
Söderstjerna og Hornseth er nok de to det er best nærliggende å tro at forsvinner. Så blir det spennende å se om FFK velger å kjøpe Viikmäe eller ikke. Koskela tror jeg vi kan få god bruk for utover i sesongen når skader og karantener melder sin ankomst.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror egentlig ikke tero forsvinner allerede til sommeren, men det kan hende om de velger å forsterke den sentrale midtbanen.
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg tror følgende kanskje forsvinner, ved at de blir solgt, eller leid ut.
Håkan
Dag Frode
Kristen Vikmae
Mikael Røn
Tero
hva i alle dager roter du med.. disse blir :
Kristen Vikmae
Mikael Røn
Tero
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Julekake
. Prøv og lei ut røn til en første divisjonsklubb.. Kan man ikke prøve og legge litt go`vilje til å prøve å få til et bedre samarbeid med moss a? Si til moss at om de trenger noen av våre nest beste spillere som hjelp til å klare seg, så kan de få låne dem i høst. Det ville vært en fin gest mot moss, og det ville kanskje skaffet våre nest beste litt bedre matching. Moss er jo også blitt ganske flinke til å ta vare på yngre spillere har jeg hørt, og med litt oppfølging fra FFK så tror jeg ikke spillerne vil tape noe særlig på det med tanke på treningssituasjon heller.
Veldig enig Hr Julekake. Hvis vi viser litt godvilje mot Moss kanskje de er snillere når vi prøver å plyndre stallen deres for skatter. Hadde vært supert med Moss i tippeligaen igjen. Lokaloppgjør er dødsfett.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Det er deilig å hate Moss..så jeg stemmer for at de en gang i u-overskulig fremtid kommer tilbake.
Jeg håper for Håkan sin del at han finner seg en ny klubb snart, han trenger "bra" kamp tid.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
Vise godvilje mot Moss ? Nei de får slite seg tilbake som FFK gjorde..
Det er deilig å hate Moss..så jeg stemmer for at de en gang i u-overskulig fremtid kommer tilbake.
Det er nettopp folk med samme holdningen som deg som er med ansvarlig for at Østfold ligger laaaangt tilbake for andre fylker når det gjelder utvikling av spillere med potensial. Gode unge spillere trenger matching! Dersom en 19åring "herjer" i tredjedivisjon, bør han får bedre utfordringer. Skal han ha sjansen til å ta steget videre BØR han få kamptrening på høyere nivå. Nettopp derfor går førsteårs seniorer som ike er gode nok for FFK til Sparta, istedet for Lisleby, Selbak eller Øssia. Men 2.divisjon er heller ikke god nok i mange tilfeller. Dersom en spiller som Michael Røn ikke får enda mer spilletid fremover, så mener jeg at for hans utvikling vil fast spill for Moss i første divisjon være bedre. Hvis ikke frykter jeg han vil stagnere. Ergo, lån ham ut! Dersom man er 19-20 år og lukter på Tippeligaspill er 3.divisjon rett og slett en for dårlig utviklingsarena!!
Dette har ikke noe med godvilje ifht Moss å gjøre. Dette har med å kunne få fram bedre lokale fotballspillere. Sånn sett vil dette være en vinn-vinn situasjon; Moss vil kunne få gode spillere uten for store kostnader, og FFK vil kunne få matchet unge spillere på et høyere nivå.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Jeg vil også at Moss kommer tilbake, men de må stå litt i skammekroken litt.
Det var det jeg mente med at det er deilig å hate Moss. Det er ikke nødvendig å hate Moss hvis de ligger lenge i 1.div.
Grunnen til at Moss er der de er, er ikke for at "folk" i Fredrikstad hater dem, men forde de "solgte gullet sitt" (div spillere og Eggen)
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
De som taper på at FFK og Moss ikke samarbeider bedre jo faktisk hele fotbballfylket! (Ihvertfall så lenge Østfold bare har EN klubb i førstedivisjon) Det er flust av spillere med potensial i fylket, men vi er for dårlige til å la dem få ut potensialet sitt!
Og om vi får fram flere gode spillere i fylket vil det først og fremst gagne FFK som den største klubben, siden de vil kunne hente "kremen". På sikt vil også det generelle nivået i fylket bli høyere.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
JA til Moss....selv om døm er ræva !
Vi får tilbake en matchet unggutt og masse goodwill.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Nå skal FFK plukke fra 1 hylle (TL nivå) etter min mening.
Bortsett fra Kvisvik, som jeg regner som øverste hylle-vare er det nok ikke mange vi har mulighet til å hente ennå.... Når det er sagt så tror jeg klubben stiger i anseelse for hver uke som går..
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914