Aldersgrense på bussene...
Hadde det vært en idé å dele opp i Partybusser og Familiebusser til Moldeturen?
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
De ALLER fleste under 18 oppfører seg eksemplarisk når de er med, og da synes jeg det blir noe urettferdig om de brått ikke skal få være med, for eksempel til molde, fordi noen andre drittunger ikke klarte å oppføre seg.
Man kan jo for eksempel gjøre som man alltid gjør med urokråker, steng de ute fra feltet og alle turer. Det er tross alt "against the law" å drikke seg drita når du er 15 år.
Det er ikke ås mange år siden jeg var under 18, og jeg tror jeg hadde følt det blodig urettferdig om jeg ikke fikk være med til molde fordi jeg ikke var gammel nok!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Ganske enig i at det er noe dumt å se ungdom ned i 15-års alderen dritæ på tur, men syntes ikke man skal innføre 18års grense allikevel.sånt skjer om noen ødlegger så må en sette ned foten. en må være 18 for å nyte alkohol tror jeg :D
De ALLER fleste under 18 oppfører seg eksemplarisk når de er med, og da synes jeg det blir noe urettferdig om de brått ikke skal få være med, for eksempel til molde, fordi noen andre drittunger ikke klarte å oppføre seg.
Man kan jo for eksempel gjøre som man alltid gjør med urokråker, steng de ute fra feltet og alle turer. Det er tross alt "against the law" å drikke seg drita når du er 15 år.
Det er ikke ås mange år siden jeg var under 18, og jeg tror jeg hadde følt det blodig urettferdig om jeg ikke fikk være med til molde fordi jeg ikke var gammel nok!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Er enig i at det ikke bør være 18-årsgrense for å være med på tur, men å få til et par alkoholfrie busser hadde ikke vært så dumt. Men om det lar seg gjøre pga. antall folk over 18 som skal være med, og som skal drikke på turen, vet jeg ikke.
ikke sant. Problemet kommer jo når det er turer som mot molde, da det antakelig ikke blir mer enn et par busser, skal man gjøre det såpass at den ene bussen er TOTAL alkoholfri, eller skal man stenge de som ikke er 18 enda ute fra den slags turer.
Her må man jo selvfølgelig ta en vurdering på hva som er mest lønnsomt.
Keiki: Er fullstendig klar over at man må være 18 år for å nyte alkohol, men når kanskje kun en 10-20 prosent av de som er under 18 som er med på turene drikker, så synes jeg det er for strengt å stenge alle under 18 ute fra de lengre turene!
Burde ikke være noe problem dersom dette blir klart informert om på forhånd...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Gøran Karlsen
å kaste ut en 15-16 åring som er full av f.eks på dombås helt alene full blir jo dumt.
da er det bedre å utestenge den personen fra turer ut året isteden...
Plankehaugen har også et vist ansvar for disse mindreårige supporterne siden turene er i regi av plankehaugen....
ser for meg overskriftene guttunge drita full ble overlatt til seg selv på f.eks dombås... å fikk beskjed du får komme deg hjem for egen regning.......
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
det er ikke værre enn at man setter opp noen festbusser med 18 års aldersgrense, og noen familiebusser med alkoholforbud.
Det er jo ALLTID mer enn en buss, så det er egentlig ikke verre nei :)
Jeg er av den oppfatning at noen pils på tur er vel og bra. Men drita mennesker har INGENTING på tur å gjøre, samme hvor gamle de er.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914