Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik nærmerer seg

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 31 mai 05, 09:18
Brann jobber med erstatteren til Kvisvik som jeg mener er Essediri fra Tromsø.

Brann jakter ikke bare på Kim Larsen. De hadde i forrige uke samtaler med Karim Essediri.

Brann-tilknyttede Knut Kristiansen besøkte i forrige uke Alfheim. Der brukte han blant annet tiden på en prat med Karim Essediri.

«Tromsø» skrev etter oppgjøret mellom klubbene 25. april at Brann ønsker seg TIL-stjernekanten. Men med halvannet år igjen av kontrakten vil han bli dyr – og bergensklubben har foreløpig ikke funnet pengene som skal til.

Karim Essediri bekrefter overfor «Tromsø» at de to slo av en prat.

– Vi pratet sammen. Han ville høre om fremtiden min. Vi pratet litt rundt Brann, og min prislapp. Men jeg har lyst til å fokusere på fotballen. En eventuell prislapp får være en ting mellom TIL og Brann, sier Essediri til «Tromsø».

Sportslig leder i Brann, Per Ove Ludvigsen, hevder at han ikke kjenner til noen kontakt mellom Kristiansen og Essediri.

– Det eneste jeg vet er at jeg møtte Knut før helgen, og at han da sa at han skulle til Tromsø på 40-årslag. Vi har ikke sendt Kristiansen til Tromsø for å prate med Karim. Hadde vi gjort det, ville vi gitt TIL beskjed, med tanke på at han har så lenge igjen av kontrakten sin, sier Ludvigsen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 31 mai 05, 09:28
Med tanke på det Ludvigsen uttalte i forbibdelse med Kvisvk-FFK saken i våres, kan man vel gå ut fra at det han sier her ikke er sant.
Kvisvik kommer til sommeren.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 31 mai 05, 09:54
sakker vi dugnad på tomta eller...?:rolleyes:

Lassi....kom hjem :eek:

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 mai 05, 10:46
skam deg lassi. vært så lenge borte fra oss :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 31 mai 05, 10:53
Bare ikke Lassi kommer haltende inn på gården igjen da...:D

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 31 mai 05, 13:51
Vi må huske på at Essediri i utgangspunktet er høyrekant. Tviler derfor på at han er sett på som en direkte erstatter til Kvisvik. Med tanke på at Brann ikke har hatt noe soleklart førstevalg på høyresiden, så kan det faktisk hende at han er tiltenkt en rolle der også. Med en midtbane med Kvisvik - Scharner - Andresen - Essediri
tror jeg Brann virkelig kan kjempe om gullet.

Men når det er sagt, skal ikke se helt bort i fra at Raymond dukker opp utover sommer`n, selv om jeg tviler på at han er intressert så lenge Brann er med i kampen om seriegull. Hadde Brann ligget på tiende nå derimot...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 mai 05, 14:05
Hvis Kvisvik øyner muligheten for seriegull når sommeren nærmer seg, så tviler jeg på at han velger bort den muligheten for spill i den fine drakta. Han skal jo hit uansett, så om han drøyer et halvt år så har ikke det noe å si for han, bortsett fra at han kanskje har med et seriegull på flyttelasset.

Eneste som kan påvirke dette er jo selvsagt at vi bestikker en bergenser til å ta et hemmelig lynkurs i bergensdialekt på ungen slik at Kvisviken blir nervøs for at ungen skal få dialekta på heltid og flytter omgående...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mai 05, 14:13
Som A.Scheie også sier; Essediri er vel høyrekant, så vet ikke helt hvordan man kan tolke dette dithen at Kvisvik nærmer seg FFK...

Kvisvik drar nok ikke fra Brann til FFK midt i sesongen om Brann ser ut til å knive om seriegull, og FFK kaver rundt midten eller nedre del av tabellen.

Personlig ser jeg faktisk at vi får en litt annen vingtype enn Kvisvik. En hurtig spiller som kan true bakrom, men som også vet hvordan man jobber defensivt. Kvisvik er veldig lik Enerly i spillestil, og vet ikke hvordan det vil fungere med de to på hver sin kant i 4-4-2. Når vi har en god pasningslegger på den ene kanten, bør vi jo ha en rask, gjennombruddshissig kant eller oppspillspunkt på den andre...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 05, 14:30
Raymond kommer uansett han!
Tre Kæll har jo premiere 3.juni eller noe:D

Jo mer jeg tenker på det: Dersom Brann får på plass Essediri og muligens også Lundekvam, så tror jeg de blir en het kandidat til gullet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 mai 05, 14:31
Opprinnelig postet av Costanza

Personlig ser jeg faktisk at vi får en litt annen vingtype enn Kvisvik. En hurtig spiller som kan true bakrom, men som også vet hvordan man jobber defensivt. Kvisvik er veldig lik Enerly i spillestil, og vet ikke hvordan det vil fungere med de to på hver sin kant i 4-4-2. Når vi har en god pasningslegger på den ene kanten, bør vi jo ha en rask, gjennombruddshissig kant eller oppspillspunkt på den andre...

Hva med Trond Olsen?! :D

Jeg har registrert at Storflor ikke har fått allverden med spilletid i år, litt rart egentlig etter gjennombruddet hans i C.L. i fjor, men kanskje RBK kan være åpne for forhandlinger her? Storflor er vel snart 27 år tror jeg, kan godt hende han føler at det er på tide med nye utfordringer! Han er i hvertfall en av de spillerne jeg har mest lyst på, kan også spille på begge kanter, noe som er et klart pluss.........det samme kan vel Trond Olsen? Mener han har spilt høyreving en del også. Trond Olsen er jeg derimot ikke sikker på at holder høyt nok nivå, men dersom han kan fåes ganske billig så er det absolutt verdt å satse på syns jeg.

Lenge leve "hjørnet"!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 05, 14:39
Gi meg både Olsen og Storflor!

..dessverre ser det imidlertid ikke ut til at Drillo prioriterer å hente kantspillere når overgangsvinduet åpner...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 mai 05, 14:48
Hva ser det ut som han vil prioriterer da? Har ikke fått med meg at han har sagt noe om det se.... bortsett fra at han nevnte noe om en midtbanesjef tror jeg og en forsvarsspiller, er det det du tenker på?

Lenge leve "hjørnet"!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 31 mai 05, 14:59
Han vil vel, etter det f-b refererer, ha en midtbanekriger, tror jeg. Og nøkternt sett er det vel akkurat det FFK trenger akkurat nå. For så dårlig som FFKs midtbane fungerte i en dårlig kamp i Ålesund.... Huff og grøss.

Vi er altfor dårlig i førsteforsvarerleddet. Og når vi en gang i blant får ballen litt høyt i midtbaneleddet er det nesten ikke noen som går uten ball.

Jeg sitter *litt* med intrykket at det rett og slett mangler løpsstyrke på FFK for tida, ingen som orker...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 05, 15:00
Han ble vel sitert på at han ønsket seg en midtbanekriger samt en forsvarsspiller til...

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 31 mai 05, 16:31
Endret: 31 mai 05, 16:34
Men det er vel ikke så rart at de ble overspilt på midtbanen når de spilte to mot fem til tider. De kom jo alltid i undertall siden hoås og delvis wiig ikke var med hjem. Enig i at man trenger mer løpskraft på midtbanen, men ikke sentralt. Vi har tre veldig gode sentrale men ingen kantspillere på venstre siden og en på høyre. Få en løpsterk og gjennombruddshissig kantspiller, gjerne en som spiller på begge kantene, men første pri er venstresiden.

Synes også de kan slippe viikmae til sommeren. Han er ikke verdt 1.5 mill, eller hva de måtte ut med. Så kan de heller la martin wiig få prøve seg på topp der han hører hjemme, og bruke pengene til noe annet. F.eks. en ny kantspiller eller to!

Engasjert hovedtribunist!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 31 mai 05, 16:40
Endret: 31 mai 05, 16:41
Opprinnelig postet av A.Scheie
Dersom Brann får på plass Essediri og muligens også Lundekvam, så tror jeg de blir en het kandidat til gullet.

Lundekvam? eh? ja vel. Lundekvam får testmonialkamp av S`otton neste år, han kommer til å skikre fremtiden til seg selv, fjern familie og oldebarn, mannen drar ikke hjem til Bergen på minimum ett år...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 31 mai 05, 21:21
Tipper Lundekvam ble dratt frem fordi han sa på TV her om dagen under Brann-kampen at det ikke var umulig at han valgte Bergen og Brann snart...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 05, 21:47
Endret: 31 mai 05, 21:47
Opprinnelig postet av KeJ

Lundekvam? eh? ja vel. Lundekvam får testmonialkamp av S`otton neste år, han kommer til å skikre fremtiden til seg selv, fjern familie og oldebarn, mannen drar ikke hjem til Bergen på minimum ett år...

Vi får se... Lundekvam har jo flere ganger sagt at han vil vurdere fremtiden hvis Southampton rykket ned - og det gjorde de jo. Videre var vel det Lundekvam sa på TV omtrent av samme type utsagn som det Kviskvik har sagt vedrørende FFK.
Brann ønsker å tette igjen bakover, tror nok de i det minste vil snakke med ham.....

Faktisk så tror jeg det er vel så sannsynlig at Lundekvam havner i Bergen i løpet av sommeren som at Kvisvik havner i FFK...

EDIT: Og Lundekvam har vel strengt tatt allerede sikret fremtida vel?:cool:

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 jun 05, 10:32
Endret: 01 jun 05, 11:13
Hvis FFK ønsker kondis får de bare si ifra. Skulle tatt meg 4 uker på å øke O2 opptaket med 10-20% på samtlige spillere.

Men de tar nok ikke kontakt....

Tidligere landslagssyklist :-)

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 05, 10:50
Opprinnelig postet av Frode
Hvis FFK ?nsker kondis f?r de bare si ifra. Skulle tatt meg 4 uker p? ? ?ke O2 opptaket med 10-20% p? samtlige spillere.

Men de tar nok ikke kontakt....

Tidligere landslagssyklist :-)
dete var ikke lett å skjønne.. mye tegn som forstyrra settningen

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 jun 05, 11:13
Innlegget ditt ble også sånn Keiko.... Rettet opp mitt innlegg og nå ser det riktig ut for meg.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 05, 11:23
Endret: 01 jun 05, 11:24
Opprinnelig postet av Frode
Innlegget ditt ble også sånn Keiko.... Rettet opp mitt innlegg og nå ser det riktig ut for meg.
takk jeg så det.. hmm hvorfor ble mitt sånn da ?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 01 jun 05, 12:53
ser ut til å være noe galt med script el no sånt, for alle æ,ø og å er borte... var ikke sånn da innlegget mitt ble laget i går, men er jo helt på trynet nå

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 jun 05, 12:57
Endret: 01 jun 05, 12:57
Kej sitt innlegg er riktig, mens resten er en orgie av kreative tegn der æ, ø og å skulle ha vært... Og jeg som brukte ti minutter på å kjefte på Firefoxen for at den kødda, så er det dere?`:)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 01 jun 05, 13:09
Tror faktisk kvisvik vil ha en liten beckham effekt. Altså at klubben direkte tjener penger på å hente han. Om ikke vi tjener inn hele beløpet, så tror jeg Kvisvik vil føre til større mediedekning, som igjen vil føre til større sponsorinntekter og større tilhengerskare som betyr mere supporterutstyr og billettinntekter. Tror det er mange sarpinger som kommer til å bruke kvisvik som "unnskyldning" for at de drar til Fredrikstad for å se på fotballkamp.

Engasjert hovedtribunist!

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 05, 13:25
jeg har masse sånne tegn jeg på forum siden... noa galt hos meg da ?

Planken

Moderator

Lagt til: 01 jun 05, 13:29
Virker som tegnene er feil på alle innlegg skrevet før et visst tidspunkt, og riktige på alle etter, et eller annet har skjedd i databasen...

- Egil Drillo Olsen.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 05, 13:48
hva skal jeg gjøre da ?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 01 jun 05, 14:04
sjekka du lagrer alle tekster i riktig encoding før du putter i databasen. Eller vær litt lat og lagre alt i unicode....

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 05, 14:06
om noen kan hjelpe meg og har msn så er adressen royta@tiscali,no

Planken

Moderator

Lagt til: 01 jun 05, 14:25
Er ikke noe galt hos DEG, keiko...hvis du mener på dette forumet.

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 01 jun 05, 14:37
Dette var da voldsomt...

Har kontaktet comnet og det ser ut som om ALT i databasen av ÆØÅ har blitt til ?, i tillegg så får vi diverse ville feilmeldinger her og der. En tekniker skal bli satt på dagen, så vi får se hva som skjer utover.

Hvis de ikke har backup....... Hvem melder seg frivillig til å rette alle ?-tegn til æ, ø og å? ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 01 jun 05, 14:41
ahm... innlegget mitt ble jo mye vakrere uten alle de ?-tegna ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 05, 15:32
nei se mitt forum da.. :D

keiko forum

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914