Kvisvik nærmerer seg
Brann jakter ikke bare på Kim Larsen. De hadde i forrige uke samtaler med Karim Essediri.
Brann-tilknyttede Knut Kristiansen besøkte i forrige uke Alfheim. Der brukte han blant annet tiden på en prat med Karim Essediri.
«Tromsø» skrev etter oppgjøret mellom klubbene 25. april at Brann ønsker seg TIL-stjernekanten. Men med halvannet år igjen av kontrakten vil han bli dyr – og bergensklubben har foreløpig ikke funnet pengene som skal til.
Karim Essediri bekrefter overfor «Tromsø» at de to slo av en prat.
– Vi pratet sammen. Han ville høre om fremtiden min. Vi pratet litt rundt Brann, og min prislapp. Men jeg har lyst til å fokusere på fotballen. En eventuell prislapp får være en ting mellom TIL og Brann, sier Essediri til «Tromsø».
Sportslig leder i Brann, Per Ove Ludvigsen, hevder at han ikke kjenner til noen kontakt mellom Kristiansen og Essediri.
– Det eneste jeg vet er at jeg møtte Knut før helgen, og at han da sa at han skulle til Tromsø på 40-årslag. Vi har ikke sendt Kristiansen til Tromsø for å prate med Karim. Hadde vi gjort det, ville vi gitt TIL beskjed, med tanke på at han har så lenge igjen av kontrakten sin, sier Ludvigsen.
Kvisvik kommer til sommeren.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lassi....kom hjem :eek:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
tror jeg Brann virkelig kan kjempe om gullet.
Men når det er sagt, skal ikke se helt bort i fra at Raymond dukker opp utover sommer`n, selv om jeg tviler på at han er intressert så lenge Brann er med i kampen om seriegull. Hadde Brann ligget på tiende nå derimot...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Eneste som kan påvirke dette er jo selvsagt at vi bestikker en bergenser til å ta et hemmelig lynkurs i bergensdialekt på ungen slik at Kvisviken blir nervøs for at ungen skal få dialekta på heltid og flytter omgående...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Kvisvik drar nok ikke fra Brann til FFK midt i sesongen om Brann ser ut til å knive om seriegull, og FFK kaver rundt midten eller nedre del av tabellen.
Personlig ser jeg faktisk at vi får en litt annen vingtype enn Kvisvik. En hurtig spiller som kan true bakrom, men som også vet hvordan man jobber defensivt. Kvisvik er veldig lik Enerly i spillestil, og vet ikke hvordan det vil fungere med de to på hver sin kant i 4-4-2. Når vi har en god pasningslegger på den ene kanten, bør vi jo ha en rask, gjennombruddshissig kant eller oppspillspunkt på den andre...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tre Kæll har jo premiere 3.juni eller noe:D
Jo mer jeg tenker på det: Dersom Brann får på plass Essediri og muligens også Lundekvam, så tror jeg de blir en het kandidat til gullet.
Opprinnelig postet av Costanza
Personlig ser jeg faktisk at vi får en litt annen vingtype enn Kvisvik. En hurtig spiller som kan true bakrom, men som også vet hvordan man jobber defensivt. Kvisvik er veldig lik Enerly i spillestil, og vet ikke hvordan det vil fungere med de to på hver sin kant i 4-4-2. Når vi har en god pasningslegger på den ene kanten, bør vi jo ha en rask, gjennombruddshissig kant eller oppspillspunkt på den andre...
Hva med Trond Olsen?! :D
Jeg har registrert at Storflor ikke har fått allverden med spilletid i år, litt rart egentlig etter gjennombruddet hans i C.L. i fjor, men kanskje RBK kan være åpne for forhandlinger her? Storflor er vel snart 27 år tror jeg, kan godt hende han føler at det er på tide med nye utfordringer! Han er i hvertfall en av de spillerne jeg har mest lyst på, kan også spille på begge kanter, noe som er et klart pluss.........det samme kan vel Trond Olsen? Mener han har spilt høyreving en del også. Trond Olsen er jeg derimot ikke sikker på at holder høyt nok nivå, men dersom han kan fåes ganske billig så er det absolutt verdt å satse på syns jeg.
Lenge leve "hjørnet"!
..dessverre ser det imidlertid ikke ut til at Drillo prioriterer å hente kantspillere når overgangsvinduet åpner...
Lenge leve "hjørnet"!
Vi er altfor dårlig i førsteforsvarerleddet. Og når vi en gang i blant får ballen litt høyt i midtbaneleddet er det nesten ikke noen som går uten ball.
Jeg sitter *litt* med intrykket at det rett og slett mangler løpsstyrke på FFK for tida, ingen som orker...
Synes også de kan slippe viikmae til sommeren. Han er ikke verdt 1.5 mill, eller hva de måtte ut med. Så kan de heller la martin wiig få prøve seg på topp der han hører hjemme, og bruke pengene til noe annet. F.eks. en ny kantspiller eller to!
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Dersom Brann får på plass Essediri og muligens også Lundekvam, så tror jeg de blir en het kandidat til gullet.
Lundekvam? eh? ja vel. Lundekvam får testmonialkamp av S`otton neste år, han kommer til å skikre fremtiden til seg selv, fjern familie og oldebarn, mannen drar ikke hjem til Bergen på minimum ett år...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av KeJ
Lundekvam? eh? ja vel. Lundekvam får testmonialkamp av S`otton neste år, han kommer til å skikre fremtiden til seg selv, fjern familie og oldebarn, mannen drar ikke hjem til Bergen på minimum ett år...
Vi får se... Lundekvam har jo flere ganger sagt at han vil vurdere fremtiden hvis Southampton rykket ned - og det gjorde de jo. Videre var vel det Lundekvam sa på TV omtrent av samme type utsagn som det Kviskvik har sagt vedrørende FFK.
Brann ønsker å tette igjen bakover, tror nok de i det minste vil snakke med ham.....
Faktisk så tror jeg det er vel så sannsynlig at Lundekvam havner i Bergen i løpet av sommeren som at Kvisvik havner i FFK...
EDIT: Og Lundekvam har vel strengt tatt allerede sikret fremtida vel?:cool:
Men de tar nok ikke kontakt....
Tidligere landslagssyklist :-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av Frode
Hvis FFK ?nsker kondis f?r de bare si ifra. Skulle tatt meg 4 uker p? ? ?ke O2 opptaket med 10-20% p? samtlige spillere.dete var ikke lett å skjønne.. mye tegn som forstyrra settningen
Men de tar nok ikke kontakt....
Tidligere landslagssyklist :-)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av Frode
Innlegget ditt ble også sånn Keiko.... Rettet opp mitt innlegg og nå ser det riktig ut for meg.takk jeg så det.. hmm hvorfor ble mitt sånn da ?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Engasjert hovedtribunist!
- Egil Drillo Olsen.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
- Egil Drillo Olsen.
Har kontaktet comnet og det ser ut som om ALT i databasen av ÆØÅ har blitt til ?, i tillegg så får vi diverse ville feilmeldinger her og der. En tekniker skal bli satt på dagen, så vi får se hva som skjer utover.
Hvis de ikke har backup....... Hvem melder seg frivillig til å rette alle ?-tegn til æ, ø og å? ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
keiko forum
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914