Skuffet ovar laget FFK og gutta
Opprinnelig postet av Planken
Hvis slike "hjelpemidler" først skal brukes, må det gjøres planlagt og med måte. Èn av få ting som ville vært positivt, først og fremst for å dra med seg flere syngende, er trompetforspill på "Av alt i verden...", men bare forspillet!
Dette er jeg helt enig i og er noe jeg håper vi vil prøve ut.
Men som Planken skriver: Det må gjøres planlagt og med måte.
Dette gjelder selvfølgelig også ved bruk av en tromme. Den som trakterer instrumentet må vite hva han driver med og det må gjøres i samarbeid med Zoran/Dag Jørun og Plankehaugen.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
2. bruk kun 1 tromme
3. tromma bør være basstromme
4. bruk tromma kun på noen av sangene
5. bruk tromma i samarbeid med dj og klokan
6. han som slår på tromma må ha erfaring og vite hva han driver med
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
FFK på toppen i 2005
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Fy f..n så iriterende det var å se Lillestrøm-VIF kampen med den j... tromme lyden som bakgrund hele tiden.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
De som vil synge til tromme kan på den annen side bli med meg på øving, påmelding her!
;)
Bams-fia, Jack og sang!
Hver eneste gang tv er på besøk, blir du Zooma inn og fremstilt som byens bajas...ha..ha..ha:D
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
I fjor høst hadde du mulighet til å oppleve hva en enkel tromme kan gjøre men dessverre var kun Lars som dro med meg. Halvparten av sanger jeg lagte tekst til bør synges minst halv takt saktere enn det vi gjør. bare det er grunnen nok til å prøve ut en tromme . Jeg sier ikke at den skal brukes hele tiden men kun for å starte enkelte sanger. I tilleg er det utrolig nyttig å ha en tromme nåe en kjører en 5 minuters for når folk begyner å gi seg da holder det med 2-3 trommeslag for å få dem i gang igjen.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Mens de som er imot kun ser for seg det store helvete med 10 trommer og begynner å sammenlikne med håndballkamper med en gang..
Ajg sine `regler` var helt supre. Og laaangt ifra slik som `motstanderene` ser for seg.
Sjefskodærn
AJG-s regler er helt konge.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
A9$h
I fjor høst hadde du mulighet til å oppleve hva en enkel tromme kan gjøre men dessverre var kun Lars som dro med meg. Halvparten av sanger jeg lagte tekst til bør synges minst halv takt saktere enn det vi gjør. bare det er grunnen nok til å prøve ut en tromme . Jeg sier ikke at den skal brukes hele tiden men kun for å starte enkelte sanger. I tilleg er det utrolig nyttig å ha en tromme nåe en kjører en 5 minuters for når folk begyner å gi seg da holder det med 2-3 trommeslag for å få dem i gang igjen.
De fleste kampene jeg har vært på har folk sunget sangene alt for raskt, og det er flere "gjenger" som synger i utakt med hverandre. Problemet løses enkelt ved en eneste liten tromme. Og da er det garantert enorm økning i trøkket. Stikkordet er samhandling i synginga. AJG oppsummerte fint hva som bør være regler for eventuell tromming.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Engasjert hovedtribunist!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
vi har vår beste forsanger i dag og han klarer å lede det meste og trommer eller fløyter trengs ikke, men vent til bodø kommer så for dere høre hvor stygt det er med trommer for dem har med seg det. hadde det i 2004 da...
Her tar du grundig feil Keiko. Bl.a på Hamar var Dag forsanger (og han er veldig flink). Folk stod spredt, og det var 3-4 gjenger som sang i forskjellig takt. Fælt å høre på og NULL trøkk.
Med en liten tromme er hele problemet løst
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
kjøp din egen tromme å tromm for deg selv :D
bruk din egen side for å skrive slike kommentarer :D
Dinamo Zagreb
takk for at du bringer debatten ett skritt videre.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er det virkelig nødvendig å komme med slike kommentarer i hver eneste tråd?
Jeg syns dette bare har blitt verre og verre i det siste! Frekke og stygge kommentarer fra keiko syns jeg finnes i hver eneste tråd her inne!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914