Skuffet ovar laget FFK og gutta
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av marle
Jeg er også en av de som har blitt positivt til trommer. Spesielt etter VIF kampen 16 mai da det var en-eller-annen som plutselig begynte å slå i reklameplakten ifra andre nivået. Fra å være `kun kjærnen` som sang så var _ALLE_ med på sangen. Det var ingen som helst tvil om at det var hans `reklameslåing` som var grunnen til at så mange ble med på en gang.
Det funka bra inne på ullevåll ja :)
Helt enig. Skulle man for eksempel ta inn trommer, skal det kun brukes innimellom.
Også enig med Lars i at det kanskje funker best på de virkelig STORE kampene, for å få i gang alle sammen på sangen!
Pættærnæ døm hang og slang!!
vet ikke hvor mange ganger har jeg sagt det før ...
En j.... bass tromme alle dem greiene i Ringenes herre filmen da... sånn boooooooom booooooooom boooooooooooooom
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
For min del kunne vi gjerne hatt flere trommer også. Ti stk som hadde stått rundt på trategisk riktige steder på stadion og dratt i gang folk. Det hadde skapt trykk det!
Engasjert hovedtribunist!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Den bør helst være "dyp", men ikke ha for lang sustain(altså kort dempet lyd).
Og.............det er ikke fritt fram for alle å ta med instrumenter av den grunn!!!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Dessuten er det vel ikke `en eller annen gjøk` som noengang kan få bestemt noe sånt..
Sjefskodærn
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
:confused:
Kom heller med en fornuftig forklaring på hvorfor du mener en tromme er så idiotisk.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor så sinna at du er nødt til å kalle andre mennesker som mener noe annet enn deg for idioter, keiko?
Helt enig, s-b #1. Dette begynner å bli helt latterlig og grenser til persontrakassering. De siste 15-20 innleggene til keiko, som har vært svar på andres innlegg, har inneholdt diverse skjellsord, og det er så utrolig unødvendig. Kan faktisk ikke huske sist keiko skrev et innlegg uten ”er du helt tett, eller? Idiot, hør her” etc.
Skjerpings!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Men for å være åpen....
Klokan: Hvilke sanger hadde du trengt til å bruke tromma til?
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Holters
det var i ren frustraskjpn og trakkasering har vel jeg opplevd her. husker det var en som sa at jeg ikke var helt klok og skal en trekke det så er slik en trakkasering, men unnskyld meg. å leser du litt av det jeg skriver så kaller jeg dem som oppfant trommer og trompet for idioter. så det er vel ingen her som burde ta det til seg, men jeg ber nok en gang om unnskyldOpprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor så sinna at du er nødt til å kalle andre mennesker som mener noe annet enn deg for idioter, keiko?
Helt enig, s-b #1. Dette begynner å bli helt latterlig og grenser til persontrakassering. De siste 15-20 innleggene til keiko, som har vært svar på andres innlegg, har inneholdt diverse skjellsord, og det er så utrolig unødvendig. Kan faktisk ikke huske sist keiko skrev et innlegg uten ”er du helt tett, eller? Idiot, hør her” etc.
Skjerpings!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor så sinna at du er nødt til å kalle andre mennesker som mener noe annet enn deg for idioter, keiko?en fornuftig forkalring skal du få vett du :D det hører ikke hjemme i plankehaugen. Vi klarer dette så bra selv og stemningen på stadion er jo bra. trommer og trompet har jeg hørt når jeg ser på håndball kamper og det er veldig irriterende. ja det er så irriterende at jeg nesten slå av tv`n, men jeg er veldig intressert i håndball og klarer og svelge det, men enkelte ganger går det meg på nervende. når bodø var på ffk besøk i 2004 så var det ekkelt å høre tromma dunka. vi pep jo mot dem og nå skal liksom vi begynne..
Kom heller med en fornuftig forklaring på hvorfor du mener en tromme er så idiotisk.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Og mr. thoresen: Tenk deg ti lave trommer rundt om på stadion som drar igang folk og får de til å være med å klappe taktfast. Det hadde skapt skikkelig trøkk. Og er det ikke det som er meninga a? Lage liv og trykk på tribunen. Bare hør på England. Der den trompet sangen ruver over stadion og avsluttes med et helt stadion som samtidig skriker ENGLAND! Det er jo helt konge!
Men det bør startes med en tromme for plankehaugen og de rundt. Så kan man se åssen det fungerer. Det med ti trommer var bare en liten dagdrøm fra min side.. Lite trolig at PH hadde klart det uansett.. Det måtte jo vært i takt og det er vel ganske vanskelig å få til på et så stort område..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914