Kamptråd Aafk-FFK
---------------------------
FFK til Royal League
savner "svensk magi" allerede
... men sa før kampen mot Tromsø at jeg ville være fornøyd med 6-7 poeng på de neste tre kampene. Med tap i dag, så betyr det bare at vi må slå Glimt! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
hvis de absolutt skulle bytte om til 4-5-1 så burde de ha tatt ut ringberg og ikke west:mad:
Vi var da best i 4-5-1 - det er udiskutabelt.
Og West klarer ikke 90 minutter enda, så den saken er vel grei?
Tross alt... Målet til Aafk kom i den perioden vi dominerte i kampen og var vel strengt talt det første de skapte i 2. omgang?
Vi ble jo rundspilt når vi spilte 4-4-2...
Ansvarlig redaktør
Engasjert hovedtribunist!
Jeg er enig med Julekake i at vi mangler skikkelig kantspill. Enerly er vel heldigvis klar til neste kamp.
Vi trenger Markus Ringberg!
Vi ses igjen i september! Hilsen ei som liker :ffk: men ELSKER AaFK :)
Opprinnelig postet av Tuttifrutti
Takk for kampen!! Denne gangen gikk det heldigvis vår vei.. Men synd for dere daa...beklager.. Men bare vær glad i oss likavel..Ok? :) Har hatt besøk fra Fredrikstad her, koselig, traff forøvrig maange hyggelige folk på byen i går også :) Men noe gikk desverre helt galt med dere i 1. omgang, og vi spillte nok årsbeste...
Vi ses igjen i september! Hilsen ei som liker :ffk: men ELSKER AaFK :)
Jo, gratulerer. Med Eggen jr og Drillos bakgrunn i Aalesund ble dette nesten for en vennskapskamp å regne og sånne kamper pleier hjemmelaget å vinne, særlig hvis det også ligger lengst ned på tabellen.
En blind høne kan også finne et korn!!!!!!
Koskela burde man vel snart sende hjem til Finland.
Ansvarlig redaktør
Enig i at Petersen er undervurdert, syns han har spilt bra når han har fått sjansen iår...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av HectorFFK
Var Risholt skada? Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor de satt inn Røn ved pause...
Enig i at Petersen er undervurdert, syns han har spilt bra når han har fått sjansen iår...
Tror roger var skada....synes også pettersen har vist vilje,muskler når han har spilt iår,og ikke så mye halsbrekkende manøvrer bak..Mener han bør stille før Røn og wiig i midtbanekøen
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Målet var helt og holdent Steinars skyld. Løs ball i keeperhjørnet SKAL ikke gå inn. Hva i all verden stiller han opp mur for? Skulle tro han forsøkte å gjemme seg bak den.
Skikkelig skuffa!
La oss selge hele laget!!
Dere var en livat og hyggelig gjeng å ha på besøk i Ålesund, og jeg gleder meg til å komme til Fredrikstad på bortekamp.
Håper dere som tok turen hadde det fint i Ålesund, og at dere ble tatt godt imot på alle måter. Jeg vet at det til og med var noen som kom til Ålesund allerede på torsdagen, og håper at dere ble greit kjent i Ålesund sentrum, og at dere kosa dere i helga.
Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
PS: Takk for poenga! De trengte vi!! :D
AaFK Forevah!! :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914