Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Aafk-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Beate

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mai 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 mai 05, 10:30
Takk for poenga!! Nå er vi over streken og foran M***e!!:D Min kjære hadde festa i lag med noen av dere på Keiser`n på lørdag og hadde det kjempekjekt! Håper vi får til tur til Fredrikstad senere i år!!

---------------------------

Vi e oransje og blå og vi elsker AaFK!!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 05, 10:45
Endret: 30 mai 05, 10:45
Opprinnelig postet av Arcturus


(...)

PS: Takk for poenga! De trengte vi!! :D


Vi får se det på den måten: det gir bedre uttelling for begge lag at vi vinner en kamp hver enn at begge ender uavgjort. Så nå får dere la oss vinne i Fredrikstad :)

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 05, 10:48
Opprinnelig postet av Carlsberg


(...)

Målet var helt og holdent Steinars skyld. Løs ball i keeperhjørnet SKAL ikke gå inn. Hva i all verden stiller han opp mur for? Skulle tro han forsøkte å gjemme seg bak den.

Skikkelig skuffa!


Jeg er også skuffa, selv om jeg regna med at det skulle bli en tøff kamp. Når det gjelder målet, så skjer det ofte at keeper tar et skritt mot mur-hjørnet for å være klar når frisparkskytteren prøver å skru den over muren. Problemet her var at Steinar gikk altfor tidlig. Han _skal_ ta skudd i sitt hjørne! Jeg vil nok gå så langt som å si at det er en aldri så liten tabbe.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 30 mai 05, 11:59
Som jeg har sagt tidligere, så er et par dårlige utspill ut over sidelinjen en liten, nesten uviktig detalj. Det at han ikke vet hvor han skal plasere seg på frispark derimot. Det får fatale følger, og bør trenes på. Jerry har gjort en kjempejobb, men har fortsatt litt og jobbe med virker det som..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 mai 05, 23:02
jeg er faen meg skuffa jeg også.. men sånn går det ofte. etter en storkamp, så blir man slappe i kampen etter. tror nok ffk undervurderte ålesund (ihvertfall underbevisst).

men når 500 personer reiser i 10,5 timer for å se gutta, da må man faen meg blø for drakta! nei, dette var årsverste av ffk..med hamkam kampen som nr 2


velvel. var en hyggelig tur, selv om vi holdt på å bli drept..

endte opp med å kjøre min egen bil opp, etter at rent a wreck bilen vi skulle kjøre opp havarerte.. forhjulet løsna i 110 km i timen.. moro.. da vi stoppet, var alle mutterne borte!!!! kunne faen meg gått virkelig ille..








Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340