Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vil ikke ha Brian West?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 mai 05, 08:40
FFK har fått et forslag til forlengelse av Brian Wests kontrakt fra hans agent. Klubben har ikke avgjort om de ønsker å skrive ny kontrakt med spilleren

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mai 05, 08:40
Skriver Demokraten

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 27 mai 05, 08:45
Hva tenker de på? Slå til!
De bør skaffe en jævlig god erstatter hvis de velger å ikke skrive ny kontrakt med ham.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 27 mai 05, 09:05
Endret: 27 mai 05, 09:07
Opprinnelig postet av Demokraten

- Det er hovedtreneren og de øvrige trenerne som har ”taktpinnen” når det gjelder evalueringen av spillere.

Andre klubber har vist interesse for Brian West – dere velger likevel å ha litt is i maven?

- Vel, vi kan vel si at isen er ute av kjøleskapet ettersom vi mandag startet drøftinger med Brians agent. Han la fram en skisse med konkret innhold i forhold til en forlengelse av kontrakten. Så vi er i gang, påpeker Mokkelbost.

Ut fra det som står i Demokraten så tolker jeg det dithen at FFK og West har satt igang en evalueringsprosess som er standard internt i klubben ved kontraktsforlengelse.
Ser ikke noe gæli med det.

Men det jeg ikke skjønner er at FFK "vil se Brian i 90 minutter" før de signerer.....
Har de ikke sett det før?

Det er vel også en mulighet at West har fått konkrete kontraktsforslag fra andre klubber, kanskje utlandet, med en vesentlig høyere lønn enn det han har idag. Kan virke som om han vil bli i FFK om FFK kan matche den lønnen han vil få andre steder.
Det vil alltid være slik i en klubb at noen tjener mer enn andre og så viktig som West er så ser jeg ingenting iveien med at han inntar en plass i lønnsdelen i FFK.

Men vi vet vel egentlig ingenting om lønnskravet hans?
Hvis han forlanger det samme som han ville tjent i Fransk toppserie hvor det har vært konkret interresse for ham så er det vel en viss mulighet for at det er summer som er over FFK`s betalingsevne?

Jeg vet ikke, jeg bare spekulerer....

P.S.
Patrioten:
Gjerne legg ved linker når du skriver.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mai 05, 09:19
Pleier det, men saken var ikke på nettet da jeg skrev det

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 27 mai 05, 09:33
Er ikke dette bare forhandlingstaktikk som mediene koker suppe på?
Tror vel egentlig West sliter med å finne seg en storklubb (med skadelista), så han blir nok i FFK, bare håper prisen står i stil med prestasjoner.

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 27 mai 05, 10:05
Virker som Brian prøver å være lojal ovenfor klubben, og det er positivt. Og i forhold til hva Drillo har sagt m.t. at er Brian skadefri så spiller han så er ikke dette noe annet en formaliteter så skriver han under på ny kontrakt. Skjer sikkert noe rundt neste hjemmekamp med at dem forteller at dem har ingått ny kontrakt.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 mai 05, 12:41
vi for håpe at west blir for mcdonald er jo ikke god nok ennå mener noen, men jeg mener ikke det. mcdonald er jo gutten som skal erstatte west på tid om ffk gidder å prøve han da

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 27 mai 05, 13:01
Opprinnelig postet av JJunior

Men det jeg ikke skjønner er at FFK "vil se Brian i 90 minutter" før de signerer.....
Har de ikke sett det før?

Er det så rart at de gjerne vil se han i 90 minutter først a? Dette er jo selvfølgelig fordi han har vært skadet i over et halvt år nå. Veldig dumt å tømme pengeposen på en spiller som bare går skadet. For det er nok bare det det står på nå tror jeg. Om han holder seg skadefri, så tror jeg FFK gjør alt i sin makt for å beholde west! Ellers bruker de pengene på en annen isteden.

Engasjert hovedtribunist!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mai 05, 13:22
Han skulle hatt en kontrakt for hver spilte kamp og bonus deretter

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 mai 05, 13:25
Opprinnelig postet av Patrioten
Han skulle hatt en kontrakt for hver spilte kamp og bonus deretter
nei det syns jeg ikke..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 27 mai 05, 14:16
tror ikke at en politikk med lønn etter antall spilte kamper er spesielt heldig for det sosiale i spillegruppa.

tviler i hvert fall på at den lettere røde drillo skulle tenke i de baner.....

med ffk til champions league!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 27 mai 05, 14:29
Så lenge han ikke vil ha inn noen sinnsyke klausuler om at han fritt kan gå hvor han vil, så er det bare å hoste opp de kronene han ber om. Skadeutsatt eller ikke, mannen er verdt mye!

La oss selge hele laget!!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 27 mai 05, 16:07
FFK må tenke "bruksverdi" og ikke "markedsverdi" i dette tilfellet. Brian har enormt høy bruksverdi for FFK, og denne er langt høyere enn "markedsverdi", siden Brian langt ifra kan betraktes som en "komplett" spiller, og hans skadehistorie taler for seg for endel klubber.

For å være helt ærlig tror jeg ikke Brian har så stor verdi der ute på det europeiske markedet før han kan levere varene i en middels norsk klubb. Dette vet helt sikkert Brian og hans agent godt, og han forsøker sikkert å tenke positivt om byen og landet. At Brian vil ha mest mulig ut av en kontrakt er selvsagt, i og med at dette er jobben hans, og at han ikke kan spille fotball til han blir 67.

Dessuten har jeg en følelse av at Brian kommer til å gå til en amerikansk klubb når han går fra FFK.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 mai 05, 16:14
Brian kommer til å forlenge med FFK, ihvertfall i to år til, det kan du være helt trygg på Asgeir.

At FFK nå prøver å la det se ut som om de er litt lunkne i forhold til å skrive ny kontrakt med ham er bare taktikk.

Jeg tipper at en ny kontrakt med West er undertegnet i løpet av 2-3 uker.

Ellers er jeg enig i det meste av det du skriver, Asgeir.

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mai 05, 16:42
Ifølge Arve Mokkelbost kom det til å være opp til Drillo om klubben skulle tilby West en ny kontrakt eller ikke. Nå har Drillo uttalt seg om det, og han sier at West er en svært viktig spiller for laget som han ønsker å beholde. Så da er nok den saken grei. Dette er definitivt opp til Brian West selv!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914