FFK vil ikke ha Brian West?
De bør skaffe en jævlig god erstatter hvis de velger å ikke skrive ny kontrakt med ham.
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av Demokraten
- Det er hovedtreneren og de øvrige trenerne som har ”taktpinnen” når det gjelder evalueringen av spillere.
Andre klubber har vist interesse for Brian West – dere velger likevel å ha litt is i maven?
- Vel, vi kan vel si at isen er ute av kjøleskapet ettersom vi mandag startet drøftinger med Brians agent. Han la fram en skisse med konkret innhold i forhold til en forlengelse av kontrakten. Så vi er i gang, påpeker Mokkelbost.
Ut fra det som står i Demokraten så tolker jeg det dithen at FFK og West har satt igang en evalueringsprosess som er standard internt i klubben ved kontraktsforlengelse.
Ser ikke noe gæli med det.
Men det jeg ikke skjønner er at FFK "vil se Brian i 90 minutter" før de signerer.....
Har de ikke sett det før?
Det er vel også en mulighet at West har fått konkrete kontraktsforslag fra andre klubber, kanskje utlandet, med en vesentlig høyere lønn enn det han har idag. Kan virke som om han vil bli i FFK om FFK kan matche den lønnen han vil få andre steder.
Det vil alltid være slik i en klubb at noen tjener mer enn andre og så viktig som West er så ser jeg ingenting iveien med at han inntar en plass i lønnsdelen i FFK.
Men vi vet vel egentlig ingenting om lønnskravet hans?
Hvis han forlanger det samme som han ville tjent i Fransk toppserie hvor det har vært konkret interresse for ham så er det vel en viss mulighet for at det er summer som er over FFK`s betalingsevne?
Jeg vet ikke, jeg bare spekulerer....
P.S.
Patrioten:
Gjerne legg ved linker når du skriver.
Tror vel egentlig West sliter med å finne seg en storklubb (med skadelista), så han blir nok i FFK, bare håper prisen står i stil med prestasjoner.
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av JJunior
Men det jeg ikke skjønner er at FFK "vil se Brian i 90 minutter" før de signerer.....
Har de ikke sett det før?
Er det så rart at de gjerne vil se han i 90 minutter først a? Dette er jo selvfølgelig fordi han har vært skadet i over et halvt år nå. Veldig dumt å tømme pengeposen på en spiller som bare går skadet. For det er nok bare det det står på nå tror jeg. Om han holder seg skadefri, så tror jeg FFK gjør alt i sin makt for å beholde west! Ellers bruker de pengene på en annen isteden.
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Patrioten
Han skulle hatt en kontrakt for hver spilte kamp og bonus deretternei det syns jeg ikke..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
tviler i hvert fall på at den lettere røde drillo skulle tenke i de baner.....
med ffk til champions league!
La oss selge hele laget!!
For å være helt ærlig tror jeg ikke Brian har så stor verdi der ute på det europeiske markedet før han kan levere varene i en middels norsk klubb. Dette vet helt sikkert Brian og hans agent godt, og han forsøker sikkert å tenke positivt om byen og landet. At Brian vil ha mest mulig ut av en kontrakt er selvsagt, i og med at dette er jobben hans, og at han ikke kan spille fotball til han blir 67.
Dessuten har jeg en følelse av at Brian kommer til å gå til en amerikansk klubb når han går fra FFK.
At FFK nå prøver å la det se ut som om de er litt lunkne i forhold til å skrive ny kontrakt med ham er bare taktikk.
Jeg tipper at en ny kontrakt med West er undertegnet i løpet av 2-3 uker.
Ellers er jeg enig i det meste av det du skriver, Asgeir.
FFK på toppen i 2005
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914