Alexander Lund Hansen
for det er vel ike noe FB har dikta opp ?
FB
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
er nok ikke så mye annet å gjøre enn å fighte seg tilbake.. det var jo det steinar gjorde
Opprinnelig postet av Husgutt
virkelig synd. på den andre side er det ikke lett med to gode keepere heller. det er vel ulempen med å være keeper dette.. bare se på rønningen i rbk.. kan ikke være moro for han heller...på en måte har du rett på en annen måte ikke. rønningen i rbk ville heller det en å spille for brann sa han den ganen han gikk fra brann mener jeg da :D
er nok ikke så mye annet å gjøre enn å fighte seg tilbake.. det var jo det steinar gjorde
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Han har uansett en viktig rolle i FFK, han er jo ikke ubrukelig. I tillegg til å ha en solid reservekeeper i han, er han med på å pushe Sørlie til det maksimale, for han vet at hvis han slapper av vil han kjenne pusten til Lund Hansen i nakken. Forsvinner han, kan fort Sørlie slapper litt mer av og tro at keeperplassen er mer sikker når han kun konkurrerer mot Staw...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Dersom Drillo virkelig mener at Alex puster Steinar i nakken, burde Alex fått sjansen både mot Gressvik og Groruddalen.
Kanskje er den egentlige grunnen at det er Lasse Staw som puster Alex i nakken og at han derfor har resignert i forhold til å ta tilbake plassen på A-laget.
Selvfølgelig er det synd for Alex dette, men det eneste han kan gjøre er å gjøre det samme som Steinar gjorde, nemlig å fighte seg tilbake.
FFK på toppen i 2005
Om han ikke makter det da er han rett og slett ikke god nok. Jeg er ganske sikker på at Drillo til enhver tid velger den keeperen som han mener vil gjøre best jobb.
Men jeg mener nå at Lund Hansen ikke tenker så langt, om det er førstelagsspill han er ute etter, når han signerer en langtidskontrakt med RBK...........
Opprinnelig postet av JJunior
Jeg er ganske sikker på at Drillo til enhver tid velger den keeperen som han mener vil gjøre best jobb.
Nå er vel også Drillo kjent for å ha "kjeledegger" som ikke byttes ut så fremt de ikke brekker et bein, men ser poenget ditt, for p.t er det ingen grunn til å benke Sørlie, til det har han prestert alt for godt...
men det jeg mener er at Steinar antagelivis hadde fått stå selv om han hadde hatt 3-4 dårlige kamper hvor han var direkte ansvarlig for evt. tap.
ellers må jeg bare si," You`ll Never Walk Alone"
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Alex er ung (23) og Steinar er (30), så mye tyder vel på dersom Alex er tålmodig så løser dette seg selv.
Opprinnelig postet av oleberg
Skjønner Alex veldig godt, men på en annen side så slet Espen Johnsen benken i 2 år i RBK bak Arason, før han henviste han til benken.
Alex er ung (23) og Steinar er (30), så mye tyder vel på dersom Alex er tålmodig så løser dette seg selv.
Løser seg?? På hvilken måte?? Alex kommer ikke til å bli værende her uansett etter denne sesongen. Dermed er alder ubetydelig i denne sammenhengen.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914