Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Lund Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mai 05, 00:11
Jeg skjønner deg veldig godt og at du har spurt og ikke fått noe svar er veldig leit å lese. jeg er glad for at du reddet oss og jeg vet at du er klar over at steinar er mye bedre på dette tidspunk.Hvorfor dem ikke gir deg svar det er jo veldig leit. håper trener teamet tar tak i dette.
for det er vel ike noe FB har dikta opp ?
FB

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 mai 05, 00:17
virkelig synd. på den andre side er det ikke lett med to gode keepere heller. det er vel ulempen med å være keeper dette.. bare se på rønningen i rbk.. kan ikke være moro for han heller...

er nok ikke så mye annet å gjøre enn å fighte seg tilbake.. det var jo det steinar gjorde

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mai 05, 00:27
Opprinnelig postet av Husgutt
virkelig synd. på den andre side er det ikke lett med to gode keepere heller. det er vel ulempen med å være keeper dette.. bare se på rønningen i rbk.. kan ikke være moro for han heller...

er nok ikke så mye annet å gjøre enn å fighte seg tilbake.. det var jo det steinar gjorde
på en måte har du rett på en annen måte ikke. rønningen i rbk ville heller det en å spille for brann sa han den ganen han gikk fra brann mener jeg da :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 mai 05, 01:09
Selvsagt synd for Lund Hansen og karrieren hans videre, men skal ha vinne tilbake keeperplassen i FFK så er det bare en ting å gjøre; prestere og utvikle seg videre på trening. Og i RBK ville han vel ikke spilt for andrelaget engang? Rønningen står vel for RBK2 i 2. divisjon? Dog det kunne sikkert vært litt mer rulering, men selv ikke dette ville være optimalt for Lund Hansen.

Han har uansett en viktig rolle i FFK, han er jo ikke ubrukelig. I tillegg til å ha en solid reservekeeper i han, er han med på å pushe Sørlie til det maksimale, for han vet at hvis han slapper av vil han kjenne pusten til Lund Hansen i nakken. Forsvinner han, kan fort Sørlie slapper litt mer av og tro at keeperplassen er mer sikker når han kun konkurrerer mot Staw...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 26 mai 05, 01:41
I 1. runde kampen mot Gressvik satt ikke engang Alex på benken, uten at noen av spillerne kunne gi noen forklaring på det.
Dersom Drillo virkelig mener at Alex puster Steinar i nakken, burde Alex fått sjansen både mot Gressvik og Groruddalen.
Kanskje er den egentlige grunnen at det er Lasse Staw som puster Alex i nakken og at han derfor har resignert i forhold til å ta tilbake plassen på A-laget.
Selvfølgelig er det synd for Alex dette, men det eneste han kan gjøre er å gjøre det samme som Steinar gjorde, nemlig å fighte seg tilbake.

FFK på toppen i 2005

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 mai 05, 08:56
Endret: 26 mai 05, 08:57
Det eneste han kan gjøre med dette er å fighte seg tilbake slik som mange sier her.
Om han ikke makter det da er han rett og slett ikke god nok. Jeg er ganske sikker på at Drillo til enhver tid velger den keeperen som han mener vil gjøre best jobb.

Men jeg mener nå at Lund Hansen ikke tenker så langt, om det er førstelagsspill han er ute etter, når han signerer en langtidskontrakt med RBK...........

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 mai 05, 10:32
Opprinnelig postet av JJunior
Jeg er ganske sikker på at Drillo til enhver tid velger den keeperen som han mener vil gjøre best jobb.

Nå er vel også Drillo kjent for å ha "kjeledegger" som ikke byttes ut så fremt de ikke brekker et bein, men ser poenget ditt, for p.t er det ingen grunn til å benke Sørlie, til det har han prestert alt for godt...

men det jeg mener er at Steinar antagelivis hadde fått stå selv om han hadde hatt 3-4 dårlige kamper hvor han var direkte ansvarlig for evt. tap.

ellers må jeg bare si," You`ll Never Walk Alone"

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 26 mai 05, 10:52
Skjønner Alex veldig godt, men på en annen side så slet Espen Johnsen benken i 2 år i RBK bak Arason, før han henviste han til benken.

Alex er ung (23) og Steinar er (30), så mye tyder vel på dersom Alex er tålmodig så løser dette seg selv.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 mai 05, 11:54
Opprinnelig postet av oleberg
Skjønner Alex veldig godt, men på en annen side så slet Espen Johnsen benken i 2 år i RBK bak Arason, før han henviste han til benken.

Alex er ung (23) og Steinar er (30), så mye tyder vel på dersom Alex er tålmodig så løser dette seg selv.

Løser seg?? På hvilken måte?? Alex kommer ikke til å bli værende her uansett etter denne sesongen. Dermed er alder ubetydelig i denne sammenhengen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 mai 05, 14:10
Endret: 26 mai 05, 14:11
Husk nå at 30 år er ingen alder for en keeper, det vel egentlig da han begynner å bli god. Se bare på Holtan, han er jo godt oppe i trettiårene. De fleste gode keepere er som regel i trettiårene, så Sørlie har nok mange gode år hvor han kommer til å bli bedre, før han kommer til å nå toppen og dale og kanskje da overlate sisteskansen til noen andre. Og det sier seg selv at Lund Hansen ikke er her om 5-7 år, med mindre det skulle skje noe spesielt. For eksempel at Sørlie forlater klubben og at Lund Hansen blir solgt til FFK...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914