Planken
Følger du dagens FFK 2 kamp, når får du lagt referatet av kampen?
Nå skal vel ikke jeg svare for Planken, men tror ikke han drar til Oslo for å se FFK 2 samtidig med finalen i Champions League.
Selv bor jeg i Oslo og hadde muligens dratt på kampen om det ikke hadde vært for nevnte CL-finale.
Selv bor jeg i Oslo og hadde muligens dratt på kampen om det ikke hadde vært for nevnte CL-finale.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ikke så rart nei, klart han må se den
Du kunne kanskje tatt en telefon til noen i Fredrikstad Costanza, bare ett kort referat.
Siden Kristen Vikmae er skadet, blir spennende å se hvem fra FFK 2 som blir valgt som spiss. Hvis vi spiller 4-4-2 mot Aalsund, blir jo det Markus og Brian, men en reserve trenger vi, kanskje det er duket Yherland
Siden Kristen Vikmae er skadet, blir spennende å se hvem fra FFK 2 som blir valgt som spiss. Hvis vi spiller 4-4-2 mot Aalsund, blir jo det Markus og Brian, men en reserve trenger vi, kanskje det er duket Yherland
Idag blir det nok CL-finale ja...selv om jeg har videospiller.
Blir ikke fryktelig god dekning av bortekamper for FFK2 i år, av økonomiske årsaker...
Blir ikke fryktelig god dekning av bortekamper for FFK2 i år, av økonomiske årsaker...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
FFK2 tapte 1-2, og mistet tabellteten til Sparta 2 (som forøvrig ikke kan rykke opp, så den kampen leder vi fortsatt).
Annet om kampen vet jeg ikke, regner med det var en dårlig kamp fra de rød-hvite...
Annet om kampen vet jeg ikke, regner med det var en dårlig kamp fra de rød-hvite...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914