Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvis det verste skjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 25 mai 05, 16:31
Hvordan vil en deal med brann se ut om de vil ha Brian West?

Det har jo gått rykter her på forumet om at Brann vil ha West. Og det er ingen ukjent sak at FFK vil ha Kvisvik.

For meg, hvis dette horible skjer, høres det som om klubbene kanskje vil bytte spillere med hverandre?

Hvordan skal man kunne få til noe slikt? West er verdt mer enn kvisvik. Ville ikke byttet han ut mot seternes engang. Ingen spiller i tippeligaen påvirker et motstanderlag mer enn det West gjør. Han er uerstattelig.

Hvordan skulle en eventuell slik avtale ha sett ut? :confused:

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 25 mai 05, 17:39
Kvisvik + Sæternes for West, den kunne jeg gått med på. Mest fordi West sannsynligvis forsvinner uansett, og da sitter vi igjen med en skikkelig goalgetter med brukbar fart, og Kvisvik.

Uansett, Sæternes er for viktig for Brann, så det vil nok ALDRI skje...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 25 mai 05, 18:43
Endret: 25 mai 05, 18:44
hvis west flytter på seg så blir det til en annen liga vil jeg tro...ikke et annet lag i tippeligaen...han elsker jo publikumet i fr.stad og ikke minst plankehaugen,så ser ingen grunn til at han heller vil spille andre steder i norge,når ffk tilbyr bedre lønn

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mai 05, 19:08
Huske på at Amerikanere er karrierebevisste folk. Komme seg så høyt o glangt opp som mulig. Om han ser på brann som et skritt videre, kan det godt hende han velger de. Det kommer an på hvor norsk han har blitt i løpet av tiden han har bodd her.

Ellers enig. Kvisvik + seternes er greit:cool: Men ikke ellers..

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 25 mai 05, 20:42
Dersom Brann krever West, skal vi ha Kvisvik og penger eller Kvisvik og Macallister.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 25 mai 05, 21:06
Opprinnelig postet av Shadar
Huske på at Amerikanere er karrierebevisste folk. Komme seg så høyt o glangt opp som mulig. Om han ser på brann som et skritt videre, kan det godt hende han velger de. Det kommer an på hvor norsk han har blitt i løpet av tiden han har bodd her.

Han har jo en agent også, som virker å like seg nå. En agent skal vel ha en andel av en overgangssum og da vil han ha en egeninteresse i at spilleren skifter klubb istedenfor å forlenge en gammel kontrakt. Så hvis dette er riktig så har vi et problem der..ihvertfall hvis West er en type som bare stoler på agenten og ikke tar styringen selv.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mai 05, 09:35
ja.. Sant det. det er også et moment. Har jeg ikke tenkt på før.. Men hvis han går til Brann nå, så kan det ta ennå lengre tid før han får det store tilbudet fra utlandet.. ? Derfor kanskje agenten tjener på at han blir litt til.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 mai 05, 10:28
hva med Kvisvik+sæternes+Scharner? da kan jeg gå med på en byttehandel

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 26 mai 05, 12:16
Et poeng er også at Kvisvik kan gjøre en jobb for FFK 90 minutter - 26 seriekamper.

West holder 30 min i halvparten av kampene...

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mai 05, 13:00
kvisvik sæternes og scharner for west "går greit", hehe.. ;)

Kent: du har rett angående det med at han holder 30min gjennomsnittelig i løpet av en sesong, men han er da også 3-4 år yngre enn han raymond og da..

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 26 mai 05, 16:36
Opprinnelig postet av Shadar
ja.. Sant det. det er også et moment. Har jeg ikke tenkt på før.. Men hvis han går til Brann nå, så kan det ta ennå lengre tid før han får det store tilbudet fra utlandet.. ? Derfor kanskje agenten tjener på at han blir litt til.

Ja, det er slett ikke umulig at det vil være negativt for West sin sportslige utvikling å gå til Brann. Der er man egentlig fornøyd med sine offensive våpen. Det er forsvaret som svikter. Det lukter mest "hevn" av deres interesse for West fordi FFK prøver å huke Kvisvik. I fjor så bygde FFK angrepsspilet rundt West og da er det vel naturlig at han greier å utvikle seg. I år ser han ut til å være enda bedre teknisk og man ser jo hvordan flere av de andre spillerne hever blikket og tar fram sine offensive ferdigheter når han kommer på banen. Det må være sabla inspirerende for West å ha en slik rolle i laget. Brann derimot har allerede mye etablert angrepsspill og det er ikke sikkert det er så lett for West å komme inn i det siden han egentlig ikke er noen "sjef" på banen. Han må dyrkes, slik man har gjort i FFK, er neppe tøff nok til å sloss seg til en rolle i en gruppe andre tøffe angripere. Han kan fort lide samme skjebne som Øyvind Storflor i Rosenborg. Og Brann-publikummet er ikke akkurat kjent for å være greie og tålmodige mot spillere som viser usikkerhet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914