Disse starter mot Aalesund
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Videre sa han at han trolig kom inn mot Aalesund, deretter var det en pause, så regnet han med å være klar til neste hjemmekamp mot Bodø/Glimt. Hvis treneren ville det, så kunne han starte allerede mot Aalesund.
Jeg tipper vi starter med de samme 10 som mot Tromsø, men at Enerly tar plassen til Marting Wiig.
Blir det 4-4-2, så er det nok Risholt som må ta plassen på benken.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Men vi får se, er fortsatt flere dager til kampen og mye kan skje på den tiden. Og tror ikke FFK tar noen sjanser med West i den kampen heller.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Dagfinn Enerly: Influensa. Slapp og ikke i form. Har blitt tatt blodprøver av, og har ikke legionella. Tar tiden til hjelp.
Roger Risholt: Svært betent hoftebøyer. Har smerter, og trente ikke onsdag, Kan være usikker mot Ålesund.
Tero Koskela: Ryggsmerter. Vært til MR, men ikke fått svar.
Kristen Viikmäe: Uaktuell mot Ålesund. Kan ikke trene på en uke grunnet forfrysningsskade.
Bora Zivkovic: Tatt MR av kneet, men spiller mot Ålesund.
Brian West: Litt sår etter kampen mot Tromsø, men klarer en omgang eller mer på søndag
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914