Husk meg
Brukernavn
Passord

Disse starter mot Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 mai 05, 11:32
Jeg er vel ingen proff, men jeg bommer vel ikke så mye om jeg sier det er samme 11 som startet mot Tromsø. Har ikke hørt noe om Viikmae. kan det være at han forsatt er ute med skade :confused:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 mai 05, 11:35
Jeg vil anta at Brian West kommer til å starte, selv om det vil medføre 4-4-2 og litt høyere risiko for å bli overspilt på midtbanen i en forholdsvis vanskelig bortekamp.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 25 mai 05, 11:44
Jeg tror ikke Brian kommer til å starte. Det han sa etter kampen var at han KUNNE starte neste kamp, hvis treneren tok ham ut, men han var usikker på om han varte hele kampen. Han manglet fortsatt en del "90 minutes fitness". I tillegg kjente han fortsatt litt til skaden, men det var ikke verre enn at han kunne spille og løpe for full maskin. Det som var viktig var å ikke forverre skaden.

Videre sa han at han trolig kom inn mot Aalesund, deretter var det en pause, så regnet han med å være klar til neste hjemmekamp mot Bodø/Glimt. Hvis treneren ville det, så kunne han starte allerede mot Aalesund.

Jeg tipper vi starter med de samme 10 som mot Tromsø, men at Enerly tar plassen til Marting Wiig.

Blir det 4-4-2, så er det nok Risholt som må ta plassen på benken.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mai 05, 11:51
Endret: 25 mai 05, 11:58
Jeg hørte at Brian si han var klar for 90 minutter nå, og at han antagelig kunne ha spilt hele kampen mot Tromsø også. Han var hvert fall helt klar mot Aalesund og ville gjerne starte. Men understrekte at det var treneren som tok ut laget.

Men vi får se, er fortsatt flere dager til kampen og mye kan skje på den tiden. Og tror ikke FFK tar noen sjanser med West i den kampen heller.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 25 mai 05, 12:21
Kan være dumt og bruke Enerly i en kamp som blir spilt ppå kunstgress, mener jeg da. Dette kan forvære lyskeskaden.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 mai 05, 12:45
Nå vet vi ikke så mye om skaderisikoen på den nye kunstgresstypen, så jeg er ikke sikker på om de bør ta sjansen. Noen som vet om den nye typen er såpass mye mer "naturlig" at faren for skade er tilnærmet lik vanlig gress ?

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 26 mai 05, 00:03
Enerly har influensa iflg. f-b.no. Er det ikke da litt for dumt å dra på handletur på Smart Club slik han gjorde tirsdag...?

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 26 mai 05, 00:11
Jo, for hvis f-b har skrevet noe om FFK, så er det sikkert sant :|

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mai 05, 00:14
Fysioterapeut Erik Strøm har nok å henge fingrene i om dagen. FFKs skadesituasjon er som følger:
Dagfinn Enerly: Influensa. Slapp og ikke i form. Har blitt tatt blodprøver av, og har ikke legionella. Tar tiden til hjelp.
Roger Risholt: Svært betent hoftebøyer. Har smerter, og trente ikke onsdag, Kan være usikker mot Ålesund.
Tero Koskela: Ryggsmerter. Vært til MR, men ikke fått svar.
Kristen Viikmäe: Uaktuell mot Ålesund. Kan ikke trene på en uke grunnet forfrysningsskade.
Bora Zivkovic: Tatt MR av kneet, men spiller mot Ålesund.
Brian West: Litt sår etter kampen mot Tromsø, men klarer en omgang eller mer på søndag

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914