Husk meg
Brukernavn
Passord

Egne Bosman-spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 25 mai 05, 08:47
Jeg stusser på at flere av spillerne FFK ikke har ønsket denne sessongen har til dels gode kontrakter med klubben, slik at de ikke vil gå.

På den andre siden så er to av FFKs viktigste spillere Ringberg og West Bosmanspillere hhv til sommeren og høsten.

Personlig synes jeg det er merkverdig at klubben ikke har vært tydligere på å få ny kontrakt med dem...

(Noen vil nok hevde at Ringberg kan gå, etter siste kamps brente sjangser, men jeg mener han er en viktig brikke for laget, kaptein, binder opp motstanderens forsvarere osv.)

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 mai 05, 08:52
Man har jo forsøkt å forhandle frem en ny kontrakt med Brian i over ett år nå, så det er hos ham det butter - ikke klubben.

Og Ringberg blir garantert tilbudt en ny kontrakt han også. De er jo også allerede i forhandlinger.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 25 mai 05, 09:01
Opprinnelig postet av remtan

På den andre siden så er to av FFKs viktigste spillere Ringberg og West Bosmanspillere hhv til sommeren og høsten.

Det er verdt å merke seg her at det er sommeren 2006 Ringberg sin kontrakt går ut.

Håper uansett at begge disse spillerne blir i FFK en del år til!

Meget viktige spillere begge to på hver sin måte!

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 25 mai 05, 10:41
Opprinnelig postet av JJunior

Det er verdt å merke seg her at det er sommeren 2006 Ringberg sin kontrakt går ut.

Håper uansett at begge disse spillerne blir i FFK en del år til!

Meget viktige spillere begge to på hver sin måte!

I dagens F-B stod det at avtalen med Ringberg gikk ut til sommeren... Så da er jo ikke tingenes tilstand så alvorlig som først fryktet...

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 25 mai 05, 16:03
Det står at han er å regne som bosmanspiller i sommer.

Det jeg tror de mener med det er at han da har ett år igjen av kontrakten sin og kan derfor fritt forhandle med hvilke klubber han vil.

Tolker også denne artikkelen dithen at kontrakta hans ikke går ut denne sommeren.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 25 mai 05, 17:35
En spiller kan ikke forhandle med nye klubber før det er et HALVT år igjen av kontraktstiden.

Også verdt å huske på er at for spillere over 28 år er en kontrakt kun bindende i 2 år, etter FIFA`s nye regler. 3 år for spillere under 28. Etter disse årene er gått, kan ikke klubben nekte å selge spillerne, men har krav på kompensasjon i samsvar med tid igjen av kontrakt og diverse annet.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914