Egne Bosman-spillere
På den andre siden så er to av FFKs viktigste spillere Ringberg og West Bosmanspillere hhv til sommeren og høsten.
Personlig synes jeg det er merkverdig at klubben ikke har vært tydligere på å få ny kontrakt med dem...
(Noen vil nok hevde at Ringberg kan gå, etter siste kamps brente sjangser, men jeg mener han er en viktig brikke for laget, kaptein, binder opp motstanderens forsvarere osv.)
---------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Og Ringberg blir garantert tilbudt en ny kontrakt han også. De er jo også allerede i forhandlinger.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av remtan
På den andre siden så er to av FFKs viktigste spillere Ringberg og West Bosmanspillere hhv til sommeren og høsten.
Det er verdt å merke seg her at det er sommeren 2006 Ringberg sin kontrakt går ut.
Håper uansett at begge disse spillerne blir i FFK en del år til!
Meget viktige spillere begge to på hver sin måte!
Opprinnelig postet av JJunior
Det er verdt å merke seg her at det er sommeren 2006 Ringberg sin kontrakt går ut.
Håper uansett at begge disse spillerne blir i FFK en del år til!
Meget viktige spillere begge to på hver sin måte!
I dagens F-B stod det at avtalen med Ringberg gikk ut til sommeren... Så da er jo ikke tingenes tilstand så alvorlig som først fryktet...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Det jeg tror de mener med det er at han da har ett år igjen av kontrakten sin og kan derfor fritt forhandle med hvilke klubber han vil.
Tolker også denne artikkelen dithen at kontrakta hans ikke går ut denne sommeren.
Også verdt å huske på er at for spillere over 28 år er en kontrakt kun bindende i 2 år, etter FIFA`s nye regler. 3 år for spillere under 28. Etter disse årene er gått, kan ikke klubben nekte å selge spillerne, men har krav på kompensasjon i samsvar med tid igjen av kontrakt og diverse annet.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914