fb-børsen ffk-tromsø
Klarer aldrig bli klok på den gett..4 til Risholt og 6 til hoås..Hoås ble bedre etter west kom inn,men med all respekt
å melde var han like utilpass med det meste han gjorde før pause som de siste kampene.At han spilte til 2 poeng mer enn Roger kan jeg ikke tro..eller var Hoås så bra ?Ønsker veldig at han følger opp de 2 første kampene,men det har han ikke klart
å melde var han like utilpass med det meste han gjorde før pause som de siste kampene.At han spilte til 2 poeng mer enn Roger kan jeg ikke tro..eller var Hoås så bra ?Ønsker veldig at han følger opp de 2 første kampene,men det har han ikke klart
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Får nesten forsvare FB her, siden jeg også satte opp 4 til Risholt og 6 til Hoås på FFKSupporter.net-børsen. Skal dog sies at det var en sterk 4er og en svak 6er... Men Hoås hadde to meget fine målgivende, og det burde ha vært tre dersom Ringberg hadde scoret på en utrolige sjansen som Hoås skapte for ham.
Risholt jobber ganske bra, men ble løpende mye i mellom og klarte aldri å sette sitt preg på kampen. Har sett han bedre tidligere i år (og mye bedre i fjor), men 4 på børsen skal tilsvare "godkjent kamp". Dessuten var ikke Risholt på banen i 2. omgang, og det var tross alt den omgangen som gjorde at de fleste spillerne nok steg en karakter eller to på skalaen.
Risholt jobber ganske bra, men ble løpende mye i mellom og klarte aldri å sette sitt preg på kampen. Har sett han bedre tidligere i år (og mye bedre i fjor), men 4 på børsen skal tilsvare "godkjent kamp". Dessuten var ikke Risholt på banen i 2. omgang, og det var tross alt den omgangen som gjorde at de fleste spillerne nok steg en karakter eller to på skalaen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror faktisk risholt er den på midtbanen som er dårligst til å komme etter når vi spiller ballen opp på spissen(e). Flere ganger i første omgang hadde vi fine overgangsmuligheter og burde sprintet i angrep, men roger småjogget ut hver eneste gang. Når roger spiller indreløper så er det jobben hans å ta de lange tunge løpene, og den jobben har ikke roger klart hittils i år. Han gjør egentlig jobben til den sentrale spilleren, og, da mister vi litt av stukturen i laget. Roger må skjerpe seg eller bli erstattet. Personlig har jeg alltid ment at roger burde spilt helt sentralt med ramberg som indreløper. Riktignok har ramberg hvert god sentralt, men jeg tror han er god som løper også, og at risholt er mye bedre sentralt enn som løper.
PS. Jeg trøster meg med at jeg er MYE mer enig med f-b sin børs enn med f.eks. vg sin. Den er virkelig helt på jordet.
PS. Jeg trøster meg med at jeg er MYE mer enig med f-b sin børs enn med f.eks. vg sin. Den er virkelig helt på jordet.
Engasjert hovedtribunist!
[quote=Julekake]. Personlig har jeg alltid ment at roger burde spilt helt sentralt med ramberg som indreløper. Riktignok har ramberg hvert god sentralt, men jeg tror han er god som løper også, og at risholt er mye bedre sentralt enn som løper.
enig i det,men syns dog Hoås har veldig høg feilfrekvens og fremstår tilødels klønete og pinglete til tider
selv om vi vet han har kjempeteknikk...enig constanza at de fleste løftet seg etter pause.
enig i det,men syns dog Hoås har veldig høg feilfrekvens og fremstår tilødels klønete og pinglete til tider
selv om vi vet han har kjempeteknikk...enig constanza at de fleste løftet seg etter pause.
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914