Husk meg
Brukernavn
Passord

Tommy Svindal Larsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 mai 05, 10:21
Jeg vil vurdere alle tilbud, men håper å havne i en god klubb, sier Tommy Svindal Larsen til NRK. finnes ikke bedre klubb en FFK vel ? :D
vg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 24 mai 05, 11:20
Tenkte tanken selv, Svindal Larsen er en midtbaneSJEF, og selv om Ramberg herjer nå trenger vi alltids èn til...

Håper FFK prøver ihvertfall!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 mai 05, 11:27
Med så mange midtbanespillere som finns i troppen i dag så kan jeg aldri tenkte meg at de henter inn en ny spiller før du har fått kvittet seg med en en av de vi allerede har.

For all del, Tommy Svindal Larsen er en spiller jeg gjerne hadde sett i klubben, men jeg mener det er andre spillertyper vi må hente før det. Sentralt på midten er nok der vi absolutt har best dekning nå.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 mai 05, 11:55
Han tror jeg vi bare kan glemme. Han har mål om en større klubb! Men selvfølgelig, skader ikke å forhøre seg :)

Pættærnæ døm hang og slang!!

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 24 mai 05, 22:52
syntes den mannen er en skikkelig grinebitter. mulig han er god, men er ikke der ffk bør legge kronene.
midtbanen er vel der vi er best besatt.

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04

Lagt til: 24 mai 05, 22:56
Jeg vet ikke hvordan han er i klubbsammenheng og hvordan han hadde gjort seg som FFK-spiller, men jeg synes ikke han har spilt bra landskamper i det siste... I dag inkludert!

Tror en betaler mye for navnet hvis en skulle kjøpt han... Altså at han ikke er så god som en eventuell pris vil tilsi!

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 25 mai 05, 00:11
Endret: 25 mai 05, 00:12
var å så landskampen i dag...og var ikke mye bra svindal gjorde der...ene feilpasninga etter den andre...tror ikke dette er den spilleren vi trenger...her er det som solberg påpeker...mer penger for navn en kvaliteter

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914