Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor var Enerly?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fru stadion

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 apr 05
Innlegg: 8

Lagt til: 24 mai 05, 00:12
:confused:På kampoppsettet stod det at Dagfinn Enerly skulle spille i dag,men hvor var han.Han var ikke og se på stadion i det hele tatt.Men vi klarte oss jo veldig bra.Deilig dette her.
Heia heia fredrikstad:ffk:

---------------------------

fru stadion


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 mai 05, 02:53
Han ble visst syk. Ifølge Canal+ (Dag Solheim) skulle han ha vært med i landslagstroppen til Costa Rica-kampen om han hadde holdt seg frisk...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 03:20
jeg savnet hvertfall ikke enerly mot tromsø. han har dessuten vært helt ute av form så langt i år, og jeg synes ikke han bør være garantert å gå rett inn på laget når han er frisk igjen heller. martin wiig imponerte meg på sin høyrekant i dag, og spilte bedre enn det dagfinn har gjort i år.

ellers så syns jeg vi bør starte med brian neste kamp, for nå er han vel 100% frisk. med andre ord 4-4-2. da skaper vi mye mer offensivt. risholt er etter min mening per i dag den dårligste og mest formsvake sentrale midtbanespilleren, og vi bør starte med brenne og ramberg sentralt mot aalesund.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 24 mai 05, 10:34
Greit nok at Enerly ikke har storspilt hittil, men han er en jo matchvinner til de grader! Det så vi jo mot viking, men han har vært mye borte når han har spilt, kanskje har det noe med skaden han har slitt med...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 mai 05, 12:04
Opprinnelig postet av ajg
jeg savnet hvertfall ikke enerly mot tromsø. han har dessuten vært helt ute av form så langt i år, og jeg synes ikke han bør være garantert å gå rett inn på laget når han er frisk igjen heller. martin wiig imponerte meg på sin høyrekant i dag, og spilte bedre enn det dagfinn har gjort i år.


Totalt uenig med deg! Enerly utgjør sammen med West, Brenne og Ringberg FFK`s spisskompetanse. Han er bankers!!!

Hva gjør Martin Wiig som ikke Enerly kan??? Ingenting.

Hva kan Enerly som Martin Wiig ike kan? Myyyyyyeeee!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 mai 05, 12:14
Jeg er enig med deg ajg. Til nå i år har Martin Wiig spilt bedre enn det Enerly har gjort. Enerly har ikke vist så mye denne sesongen. Så lenge Enerly er skadet synes jeg at vi burde spille med Martin fast på høyre.

---------------------------

Fredd


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 12:19
Opprinnelig postet av oleberg
Hva gjør Martin Wiig som ikke Enerly kan???

Han scorer mål!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340