Skuffende billettsalg
Når Norge slo san marino 10-0, tror du drillo sa til gutta i pausa at vi ikke er gode nok? at nå kan vi ikke kjøre mer offensivt, nå må vi legge oss bakpå??
slutt med det tullet ajg, innse at drillo er en mann som terper defensiv fotball, men med masse gjennombruddshissighet og fart på overganger. ikke destruktiv fotball som du mener. drillo sa selv før serien at fart ville bli FFK`s fremste våpen i år, det så vi tydelig i dag!
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Jeg skjønner det bare ikke, samme hva som skjer klarer en eller annen og vri det til det motsatte.
Det fine med Drillo synes jeg er at han sier ofte ting rett ut, (f.eks: det viktigste er å ta poeng, ikke å underholde) er det dette som får folk til å misslike han?
Hvilke trenere i dag er ikke interessert i å vinne kamper, fremfor sexy fotball? (det er jobben deres) Men alle sier det ikke rett ut.
Og når det er sakt, synes jeg FFK til tider spiller meget underholdene fotball, noe som jeg antar vil bli mer av ettersom spillet begynner og sette seg.
Men når noen har bestemt seg for at FFK spiller ræva fotball, ser det ut til å bli vrient og få de på andre tanker. Kan sammenlignes med: Kjærlighet gjør blind!
..::FFK::..
når alle andre i norge (både eksperter, kommentatorer, spillere og supportere), bortsett fra noen av ffk-supporterne, sier at vi spiller kjedeligere fotball i år enn i fjor, så er det kanskje dere som er i mindretall som bør tenke dere om en gang til?!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
På høstsesongen ble vi jo stort sett rundspilt i fjor, mens vi fikk noen trøstemål på kontring da motstanderen lå og presset.Kom ikke her og si at bortekampen mot odd ikke var underholdende!
Så for noen som ser på fotball med så objektive øyne som AJG her, så er det vel ingen tvil om at høstsesongen i fjor var langt mer underholdende enn hva som har vært tilfelle i år.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Forøvrig har jo AJG ganske så rett her....
På høstsesongen ble vi jo stort sett rundspilt i fjor, mens vi fikk noen trøstemål på kontring da motstanderen lå og presset.Kom ikke her og si at bortekampen mot odd ikke var underholdende!
Jaja, regner med at du mener VÅRSESONGEN?!?!?!?!?!?
Jeg er også av den oppfatning at FFK stort sett har spilt rævvvafotball i år(selvsagt med unntak), og må innrømme at jeg ikke synes det er fint at FFK blir omtalt i media som "flakselag". Det jeg derimot reagerer mest på her inne er at folk bruker argumentet om at "det er jo bedre å spille dårlig og vinne, framfor å tape 5-2". Hvem har sagt at vi taper 5-2??? Alle så jo på høstsesongen ifjor at FFK kan oppnå gode resultater ved offensiv og morsom fotball.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Jeg er fortsatt av den oppfatning at FFK spiller veldig likt i vår kontra i fjor høst. Forskjellene er i såfall bare marginale.
Det var faktisk på vårparten i fjor at FFK sendte veldig mange mann i angrep og var veldig offensive. Da uteble resultatene. På høsten fikk vi defensiv styrke kombinert med mer kynisme, og vi terpet også veldig på dødball. Da begynte vi å vinne kamper, men veldig attraktiv fotball spilte vi sjeldent. Det er bare å sjekke nyhetsarkivene for å lese referater fra høsten i fjor. Men hvem brydde seg om spillestil i fjor høst når vi sanket poeng? Folk var så gira og glade for poengene at det aldri ble noen sak. Til tross for at det ble spilt "kynisk" med mye lange baller, fokus på defensiv organisering, raske angrep og stort fokus på dødballer.
I fjor vår etterlyste de fleste faktisk mer kynisme og fokus på defensive arbeidsoppgaver. Denne våren er det altså motsatt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914