Lyver Morgan igjen, eller hva?
Jeg hørte på et intervju med Morgan Andersen for et par dager siden, og der fortalte Morgan at begge de to Nigerianske spillerne som var forsvunnet hadde vært med i troppen til Lyn i den forrige kampen mot Odd.
Da må jeg bare spørre: Er reglene gjort om ang. hvor mange ikke EU/EØS spillere man har lov til å ha med i troppen til en kamp, eller er det rett og slett nok en gang Morgan som lyver?
Lyn har jo Al Habsi, som kommer fra Oman og med disse to Nigerianerne så blir jo det 3 spillere fra ikke EU/EØS land.
Reglene har vært 2 spillere, så da lurer jeg på om noen kan fortelle meg om reglene er endret.
Da må jeg bare spørre: Er reglene gjort om ang. hvor mange ikke EU/EØS spillere man har lov til å ha med i troppen til en kamp, eller er det rett og slett nok en gang Morgan som lyver?
Lyn har jo Al Habsi, som kommer fra Oman og med disse to Nigerianerne så blir jo det 3 spillere fra ikke EU/EØS land.
Reglene har vært 2 spillere, så da lurer jeg på om noen kan fortelle meg om reglene er endret.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Enten har nok du hørt feil, eller så har Morgan bablet i vei uten å tenke seg om. For reglene er ikke endret.
Ble for øvrig litt redd for cup-kampen mot Groruddalen om FFK hadde glemt denne regelen, for ifølge f-b.no skulle da Garro, McDonald & West alle være med i troppen. Heldigvis så jeg aldri Garro på benken... Hadde vært surt om vi røk ut av cupen pga noe slikt :)
Ble for øvrig litt redd for cup-kampen mot Groruddalen om FFK hadde glemt denne regelen, for ifølge f-b.no skulle da Garro, McDonald & West alle være med i troppen. Heldigvis så jeg aldri Garro på benken... Hadde vært surt om vi røk ut av cupen pga noe slikt :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En ting er det at Garro ikke ble sett på benken, men det som var værre, Costanza, var at McDonald ikke ble sett på *banen*. Hvis disse gutta er så store talenter, hvorfor blir de da ikke brukt i "uviktige", eller "avgjorte" kamper?
Må si jeg synes Drillo er litt for konservativ mht bytter, asså.
Må si jeg synes Drillo er litt for konservativ mht bytter, asså.
Jeg er enig med deg angående det, Asgeir, men det er jo egentlig en annen diskusjon enn det som ble tatt opp her. Men når du først drar det opp; det virket som om Drillo ønsket å spille cupkampen som om det var en Tippeliga-kamp og gjorde bytter som han ville gjort en slik kamp.
Jeg skulle imidlertid gjerne sett McDonald få spilletid i den kampen, det ville vært en passende anledning. Men den gang ei... Faktisk var ikke McDonald ute og varmet opp noe som helst i 2. omgang, isteden ble han bare sittende på benken, så jeg skjønte jo at han ikke fikk komme inn uansett.
Jeg skulle imidlertid gjerne sett McDonald få spilletid i den kampen, det ville vært en passende anledning. Men den gang ei... Faktisk var ikke McDonald ute og varmet opp noe som helst i 2. omgang, isteden ble han bare sittende på benken, så jeg skjønte jo at han ikke fikk komme inn uansett.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914