Nye skader
I følge VG er følgende spillere usikre til mandagens kamp mot Tromsø.
Dagfinn, lysken, Hans Erik, nakkeproblemer, Helland, låret og
Simen, Brian og Øyvind. Dette i tilegg til Piroja, Trondsen og Kristen V.
Dagfinn, lysken, Hans Erik, nakkeproblemer, Helland, låret og
Simen, Brian og Øyvind. Dette i tilegg til Piroja, Trondsen og Kristen V.
Og jeg stiller spørsmålet igjen: Er det vanlig med så mye skader? Eller gjør FFK noe feil i arbeidet med skadeforebyggingen?
De har annsatt to nye fysioterapeuter og leger, men har det hjulpet så mye, er ikke sikker på hva jeg svare.
Vi skal ikke glemme at vi har hentet usedvanlig mange spillere som er skadeutsatte opp gjennom åra også.
Roger Helland har alltid vært skadeforfulgt, det samme har Enerly. Brian West er et kapittel for seg selv. Hans Erik kjenner det nok på kroppen at han er tilbake i toppfotballen, så det tar nok litt tid å bli vant til belastningen igjen. Øyvind kjenner jeg ikke skadehistorien til, men Simen pleier jo å være lite skadet, selv om han har slit med en skade over lengre tid nå.
Roger Helland har alltid vært skadeforfulgt, det samme har Enerly. Brian West er et kapittel for seg selv. Hans Erik kjenner det nok på kroppen at han er tilbake i toppfotballen, så det tar nok litt tid å bli vant til belastningen igjen. Øyvind kjenner jeg ikke skadehistorien til, men Simen pleier jo å være lite skadet, selv om han har slit med en skade over lengre tid nå.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
er nok litt ulv ulv, kan garantere at minst 2 av de spillerne som blir nevnt kommer til å spille....... eller skal jeg si 3?
virka sånn på treninga dem hadde ihvertfall
virka sånn på treninga dem hadde ihvertfall
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914