spillerne prekær
http://www.ffksupporter.net/spillernearkiv.php
på tide å åpne kjeften igjen?? hvordan står det til her?? starter de pratinga samtidig som aristokraten åpner nettbutikk? eller kanskje før?
på tide å åpne kjeften igjen?? hvordan står det til her?? starter de pratinga samtidig som aristokraten åpner nettbutikk? eller kanskje før?
mener å huske jeg leste et sted at spillerne ikke var interessert i sånt? eller kanskje det gjalt på ffk-sidene det? ble med ett usikker nå gitt...
håper uansett ikke vi trenger å vente til aristokraten åpner nettbutikk
håper uansett ikke vi trenger å vente til aristokraten åpner nettbutikk
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Er flere spillere som har sagt seg interesserte i å skrive på ffksupporter.net, men de har foreløpig ikke fått ut fingern.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
har de fått purringer, eller venter dere på at de skal ta kontakt? greit å ikke mase for mye, men noen påminnelser skader vel ikke:)
Er Holters som styrer med det, men tror de har fått nok av påminnelser. Noen måtte vel også fikse tilgang til internett først...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
hørt at det skal komme noe nytt på fredrisktadfk sine sider.... men om det skjer er noe annet da
x-files........
x-files........
De har fått høre det "noen" ganger, og da spesielt Risholt. De sier de skal skrive, men det skjer aldri noe. Virker som det er langt enklere å si de skal skrive enn å faktisk få ut finger`n.
fredrikstadfk.no kommer til å lansere nye sider meget snart, og de ser bra ut! Noe sterilt, men absolutt en forbedring!
fredrikstadfk.no kommer til å lansere nye sider meget snart, og de ser bra ut! Noe sterilt, men absolutt en forbedring!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
syms ffk spillere skal velge selv jeg. Det er heller ikke så viktig at dem gjør jobb her da. :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914